Hua Hin Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Glömde bifoga bild ..... Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Svårslagen söndags midda! Två korvar och ett bröd är mitt förslag. Slippa det där skettorra brödet som egentligen är 110% socker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Gryta på löfbiiff bidde det idag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Grillat till lunch Som Tam till middag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 bjöd dottern o kompis på resturang ikväll, jag o dottern tog en FF-are medan frun o kompis åt kinamat, det smakade gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Och varför kan jag inte ge 33:an karma ? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 8, 2012 Dela Inlagd Juli 8, 2012 Och varför kan jag inte ge 33:an karma ? Det kommer vi nog aldrig få veta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Pisy var ledig igår men idag är det måndag och återigen står frukosten och väntar när jag vaknar.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Hem gjord fläsk gryta med potatis. Mmm vad gått det var. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 (ändrad) Nudellunch ... Ändrades Juli 9, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Jaha, så har det varit lunch i detta trevliga grannland i väst. Vad blev det då, undrar ni. Jo, det blev en vållulle, ja, till och med två vållullal. DAFGÅRDS, Säger det er något. Ni får ursäkta mig nu, men jag ska gå och spy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Då var middagen avklarad .. Idag blev det detta till riset.. Mycket fisk och grönt idag.. En av rätterna var friterad blomma... Butterfly Pea Men godast idag var nog mangon "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Kyckling-och pommes fritessallad, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 steak sandwich "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Sov lite för länge idag så jag hann inte göra någon matlåda.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Svensk Kvalitetsburgare, det gläder mej Knasen. Ska man äta skitmat så ska det vara Svensk skitmat.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Svårslagen söndags midda! Bullens pilsnerkorv måste vara den perfekta rätten Både älskarinna o mat Bara att ta bort mittenkorven vips, har man älskarinnan. Sen är det bara att värma resten så blir man mätt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Sov lite för länge idag så jag hann inte göra någon matlåda.. Svensk Kvalitetsburgare, det gläder mej Knasen. Ska man äta skitmat så ska det vara Svensk skitmat.. Max har garanterat bästa komersiella burgaren i norra Europa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Max har garanterat bästa komersiella burgaren i norra Europa. Det har de inte levt upp till när jag ätit där. Efter det senaste besöket lovade jag mig själv att aldrig mer sätta min fot i en Maxeria. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Max har garanterat bästa komersiella burgaren i norra Europa. Då har du missat Hesburger, som finns i mitt förra hemland... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Jo Max är gott. Tyvärr så är Max på Arlanda inte som riktiga Max då de inte steker burgaren på beställning, nåt förstekt skit som dom värmer upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Då har du missat Hesburger, som finns i mitt förra hemland... FF Ja, dessa finnar...,men piroger är ni bra på. Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Det har de inte levt upp till när jag ätit där. Efter det senaste besöket lovade jag mig själv att aldrig mer sätta min fot i en Maxeria. Håller tyvärr med dig. Jag tycker deras burgare smakar mer kokta än grillade... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Håller tyvärr med dig. Jag tycker deras burgare smakar mer kokta än grillade... Birger kung däremot is da shit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Ja, dessa finnar...,men piroger är ni bra på. Mvh.borje222 Sen kan dom baka också, korven fixar jag bättre där, än den svenska.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu