Webstar Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 En Monsoon Snapper på åttan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 frukost idag igen msn får ju vänta någon timme med att lägga in annars undrar @Soengsang varför man är uppe enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Lamm korai Bălţi på India Garden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Stockholmare, stekt färskpotais och stuvade morötter😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Stockholmare, stekt färskpotais och stuvade morötter😋 Stuvade morötter är ju för jäkla gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Korv till lunch 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Tog ett beslut å bestämmde att idag är det tisdag bara för att jag blev så sugen på raggmunk 😄 Blev lite bleka men smakade väldans gott. Tyvärr inga lingon kvar i frysen så det fick bli sylt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 27 minuter sedan, skrev goli006: Tog ett beslut å bestämmde att idag är det tisdag bara för att jag blev så sugen på raggmunk 😄 Blev lite bleka men smakade väldans gott. Tyvärr inga lingon kvar i frysen så det fick bli sylt. Hur ska du komma ifatt till Tacomyset imorgon, via Ärtsoppan??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Precis nyss, skrev Odin: Hur ska du komma ifatt till Tacomyset imorgon, via Ärtsoppan??? Äh kan ha lördag imorgon kan man kanske prova en kalvlever Anglais. Nästan värt att besöka en som kan laga det har aldrig provat själv 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 9 minuter sedan, skrev goli006: Äh kan ha lördag imorgon kan man kanske prova en kalvlever Anglais. Nästan värt att besöka en som kan laga det har aldrig provat själv 😄 Du har inget att förlora, förutsatt att du har ett öppet sinne. Många klagar på konsistensen (tänk Rådjursstek) kommer du förbi det så ere underbart tillsammans med bacon och kapris Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 5 minuter sedan, skrev Odin: Du har inget att förlora, förutsatt att du har ett öppet sinne. Många klagar på konsistensen (tänk Rådjursstek) kommer du förbi det så ere underbart tillsammans med bacon och kapris Har inga problem med lever varken smak eller konsistens Ärtsoppa däremot kan jag inte få ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Hänt i vecket. Hoppas att bokningen hos Harlans blir som önskas. Waguyu Flanksteak för nästan 1000 baht ska vara fantastisk. Samet vore en fin samsittare (tror dock inte att han häckar på CQ.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 (ändrad) Nu har Nelins börjat med lite finska grejer och mer ska det visst bli. Redan har de en del gosaker från Ådis favoritland Polen 😉 Ändrades Augusti 10, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Blir burgare efter en hård dag på räserbanan. Skitväder, inte en repa körd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 Biff blev det ikväll 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 10, 2023 Dela Inlagd Augusti 10, 2023 5 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Nu har Nelins börjat med lite finska grejer och mer ska det visst bli. Redan har de en del gosaker från Ådis favoritland Polen 😉 Nu blev jag lite avis.. Frugan har ju snart slut på semestern så jag mekade till lite gott att äta denna regniga torsdagskväll.. Fläskschnitzel, potatis och lök som stektes och kryddades med vitlök, starkt paprikapulver, salt och nymalen svartpeppar.. fantastiskt gott, Tack för att vi finns!! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 11 timmar sedan, skrev rolba: Blir burgare efter en hård dag på räserbanan. Skitväder, inte en repa körd. Se där hamburgare, väntar du besök av @Enis 😄 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Se där hamburgare, väntar du besök av @Enis 😄 Sponsorerna är alltid välkomna. Stressbrunch nu. Har fått köra en repa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 Pleskavicja på Blues och Kök i Globen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 Omelett och annans dryck till lunch idag 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 2 timmar sedan, skrev Peolito: Pleskavicja på Blues och Kök i Globen. Vet du att original så jäser man köttet i 8 timmar? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 48 minuter sedan, skrev Odin: Vet du att original så jäser man köttet i 8 timmar? Det gör jag i magen 😂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 11, 2023 Dela Inlagd Augusti 11, 2023 Köket upptaget, tur man har reservkök Stekte fisk ute och kokade pärer i mikron 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu