Kenneth4618 Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 Blev tvungen att rensa några svampar till såsen 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 On 2023-08-07 at 13:38, skrev Enis: Nä för det kan jag ej då detta var hux flux Tacokryddad färs som bryntes vispade två ägg å blandade i stektes sedan klart mellan två tortillabrön tillsammans med ost, lök och tomat lång näsa @Odin 😉 Enis Nämen... Du kan ju bara du vill... Puss. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 On 2023-08-07 at 11:29, skrev Kenneth4618: Vann ju nästan 3kg rökt makrill på lotteriet i helgen. Det fick bli dagen lunch Visst var den suveränt god? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 En sallad sushi toppades med finskuren grisnacke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 Matlåda ostfylda järpar med mos var det tydligen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 8, 2023 Dela Inlagd Augusti 8, 2023 Lite kvällstugg. Köttbullar rödbetsallad och som grädde på moset en klick skagenröra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Pad mix Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Sky Gallery Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Korvmacka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 32 minuter sedan, skrev rolba: Korvmacka. var hittar man sådan korv och var den god? enis enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 spännande man kan välja på langos langos langos eller langos såg ingen blåbärssylt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Hamburgerbuffe till pankispris🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: var hittar man sådan korv och var den god? enis enis von Lidl Helt ok. Men de hade en sort med mera drag i förut. Eller så har mina smaklökar blivit avtrubbade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Blev en macka till lunch åxå. Hårda tider nu. Denna gång med skagenröra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Dagens gourmet, drivern var slut så det blev en cheese Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 34 minuter sedan, skrev rolba: von Lidl Helt ok. Men de hade en sort med mera drag i förut. Eller så har mina smaklökar blivit avtrubbade. Den e go “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: spännande man kan välja på langos langos langos eller langos såg ingen blåbärssylt enis Mmmm men Langos är väl inte det sämsta ? Ok, jag gillar Blåbärssylt åxå. Men. jag älskar Langos... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 7 minuter sedan, skrev Odin: Ok, jag gillar Blåbärssylt åxå. tänkte jag skulle se @Issanbonde Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
schmar Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Goda revben på en schysst restaurang i Lampang ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 42 minuter sedan, skrev schmar: Goda revben på en schysst restaurang i Lampang ! The Riverside? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 2 timmar sedan, skrev schmar: Goda revben på en schysst restaurang i Lampang ! och även där är pommes dyrbarare en guld.... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Korv och makaroner för vuxna med god korv från Roberssons, chilisås, riven parmesan, basilika från växthuset och nymalen svartpeppar.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 6 timmar sedan, skrev Enis: tänkte jag skulle se @Issanbonde Enis HHaha rätt dag Men fel torg,! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
schmar Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 5 timmar sedan, skrev Mankan: The Riverside? Japp . Trevligt ställe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Tja en burgare slinker ju alltid ner eller hur @Soengsang enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu