Peolito Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 Nummer 4 på vietkitchens meny inne i Söderhallarna som håller på att tömmas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 37 minuter sedan, skrev Peolito: Nummer 4 på vietkitchens meny inne i Söderhallarna som håller på att tömmas. Då stänger Söderhallarna – i två år Restaurang Neverlands ägare Zafer Dinçer, Pasta Gudfaderns ägare Assad Nazar, Söderhallarnas frisörs ägare Sewerius Hanna, Markus Wallin på Nordins papper och Medelhavs Delis ägaer Alper Güngör är alla besvikna över hur deras uppsägning hanterats. Jag hade för mej att söderhallarna låg på Medborgarplatsen på Söder.? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 34 minuter sedan, skrev Odin: Då stänger Söderhallarna – i två år Restaurang Neverlands ägare Zafer Dinçer, Pasta Gudfaderns ägare Assad Nazar, Söderhallarnas frisörs ägare Sewerius Hanna, Markus Wallin på Nordins papper och Medelhavs Delis ägaer Alper Güngör är alla besvikna över hur deras uppsägning hanterats. Jag hade för mej att söderhallarna låg på Medborgarplatsen på Söder.? Stämmer. Ingen är nöjd vad jag förstår av butiksägarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Jag kommer ner snart med @Enis kort. Då ska jag lura med dig på dyrare ställen. Har du Enis kort så hakar jag på frivilligt 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 Blev en 3 rätters till pankispris 85 spänn 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 och där med pasta enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 Skitungen ville ha hamburgare till lunch 🍔🍟 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 Idag blev det rester, frugan åt det som blev över från gårdagens firre.. Och till mig blev det pannbiff från tidigare i veckan med snabbsaltad gurka från växthuset och egenmekad lingonsylt.. fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 Lite nattamat efter dagens dont. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Pasta med kyckling och lite grönfoder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Nattamat. MV Döners LK Metro är fortfarande bäst (hittills) Lammkebab och en väldans massa olika såser lägger sig som bomull över det man hojtat i sig under kvällen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Finns kul ställen runt Nytorget på söder. Lykke tror jag det heter. Croissant och cappucino. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 några korvar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Fredag, då får man schnitzel till lunch. Det är sen gammalt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Äntligen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Soppa med fläsk,nudlar och grönsaker. 35 baht Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Hade du matsäck @rolba, det hade jag… suck enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 41 minuter sedan, skrev Enis: Hade du matsäck @rolba, det hade jag… suck enis Nix, behövdes inte. Hon var bara ute en halvtimme. Blev serverad på silverfat istället när vi kom hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Fick bli en färdig köpt matlåda till kvällens jobb 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 32 minuter sedan, skrev Hua Hin: Fick bli en färdig köpt matlåda till kvällens jobb 😉 Jäklar så många potäter.. 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 Fredagsmyset serverades i uterummet såklart men med åska och regn, mysigt att vara inomhus! 💕 Underbart goda Hjälmarkräftor som tillagades till perfektion hos Robersson hamnmagasinet serverades tillsammans med baguette och färskost, kall öl och snaps.. Men kvällens stora fråga är... Hur är det det med bananerna i år, är dom fantastiskt goda? 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 5, 2023 Dela Inlagd Augusti 5, 2023 Tomat blev sallad Caesar dressing blev curry Ett rätt av tre, kyckling och bacon fanns i baguetten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 5, 2023 Dela Inlagd Augusti 5, 2023 (ändrad) Hotellfrulle 🙂 Kupongerna går åt i rasande fart 😁 Ändrades Augusti 5, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 5, 2023 Dela Inlagd Augusti 5, 2023 Carl JRs är saknad. BK kunde för en gångs skull erbjuda milkshake, man får vara glad för det lilla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu