Odin Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 3 timmar sedan, skrev rolba: Fröbakad torsk. Torsk oh ja, men fröbakad?? Vad är det, berätta gärna för en obildad Dalmas... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 Nu jäklar får ni hålla i er både furubord och glastallrik 😂😋🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 1 minut sedan, skrev Peolito: Trodde du glömt det 😀 i princip nästan när som helst. Glömt? nej inte jag... Skulle väl aldrig... Lite upptagen i helgen, men vi kan väl höras under nästa vecka OK? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 2 minuter sedan, skrev goli006: Nu jäklar får ni hålla i er både furubord och glastallrik 😂😋🍻 Nu fäller SC en liten tår, Linie e en av hans favoriter. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 26 minuter sedan, skrev Odin: Nu fäller SC en liten tår, Linie e en av hans favoriter. Den bästa enl mig 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 Många kockar men bra soppa, curry på Foodland. Inflations dyrt, höjt ifrån 107 till 114 baht Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 1 minut sedan, skrev kolla min fot: Många kockar men bra soppa, curry på Foodland. Inflations dyrt, höjt ifrån 107 till 114 baht Glömt ta bort linskyddet? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 2 minuter sedan, skrev kolla min fot: Många kockar men bra soppa, curry på Foodland. Inflations dyrt, höjt ifrån 107 till 114 baht Det gick inge bra med bilderna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 3 minuter sedan, skrev Stoneys: Glömt ta bort linskyddet? Menar du som Svante Grundberg (Herr Storch) i Sällskapsresan? Nej förmodligen mer skräp bakom tangentbordet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 4 timmar sedan, skrev Odin: Torsk oh ja, men fröbakad?? Vad är det, berätta gärna för en obildad Dalmas... Låg några hårda knöpar uppepå. Nu en favorit i repris. Dyrt 109 spänn men de har jag råd med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 "Flaid lais" 😉 med limekyckling ur en skål med endast sked som bestick 😁.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 3 timmar sedan, skrev kolla min fot: Många kockar men bra soppa, curry på Foodland. Inflations dyrt, höjt ifrån 107 till 114 baht 3 timmar sedan, skrev Stoneys: Glömt ta bort linskyddet? Svartsoppa? 🤣😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 Pannbiff med löksky och kokt färskpotatis egenmekad lingonsylt och saltgurka.. Så jäkla gott att man blir förbannad! 😉 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Låg några hårda knöpar uppepå. Nu en favorit i repris. Dyrt 109 spänn men de har jag råd med. Raggmunk visst, men de e ju Tisdagslunch. Ja här i Hufudstaden iaf. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 31, 2023 Dela Inlagd Juli 31, 2023 Ungen ville ha Thai mat och jag var sugen på en biffstek med löksky 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 15 timmar sedan, skrev Odin: Glömt? nej inte jag... Skulle väl aldrig... Lite upptagen i helgen, men vi kan väl höras under nästa vecka OK? OK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 11 timmar sedan, skrev Odin: Raggmunk visst, men de e ju Tisdagslunch. Ja här i Hufudstaden iaf. Tisdag hela veckan tydligen på Hirschenkeller här i Tokholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 frukosten såg ut så här idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 lite Oxfilépasta med kantareller till lunch enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 Körv å pärer till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 Pepparbiff “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 En snabbis på donken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 Skall inte säga att det var idag, utan under weekenden i Östersund. Skall inte redovisa allt men många känner säkert till min kärlek till en bra burgare och det blev flera sådana när jag var där men här är två som stod ut....😀 Bastard Burgers i Östersund är väl kronjuvelen i kedjan... Vansinnigt god "Texas"...... Nästa grymma burgarställe var en food truck på området.... Jag vill helst inte ha en massa pommes, så jag tog en burgare av varje.... Även dessa var helt underbara..... Summa summarum, så vill jag säga att jag är glad att burgartrenden med tjocka och halvråa köttpuckar förhoppningsvis är över.... Tar hellre två mindre och smashade burgare vilken dag som helst i veckan....😍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 1, 2023 Dela Inlagd Augusti 1, 2023 Det blev en Snitzel ikväll 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu