Enis Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 jag tog en råbiff Pelle Janzzon frugan valde skagenröra hon fortsatte med en seglartoast på 180g oxfilé jag nöjde mig med en fish’n chips på strömming en trevlig lugn avkoppling i regnrusket enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 23 minuter sedan, skrev Enis: jag tog en råbiff Pelle Janzzon frugan valde skagenröra hon fortsatte med en seglartoast på 180g oxfilé jag nöjde mig med en fish’n chips på strömming en trevlig lugn avkoppling i regnrusket enis Ser inte ut som donken. Var är ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Mellanmål. Blåbär och mjölk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Prova vaniljyoghurt och en stavmixer... Jäklar så gott det blir. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Smörrebröd i Nyhavn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 (ändrad) Middag på nattens Hotel Ehrwalderhof nedanför Zugspitze Ändrades Juli 16, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Larb Mo enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 5 timmar sedan, skrev Odin: Prova vaniljyoghurt och en stavmixer... Jäklar så gott det blir. Frugan hade skottat i sig all yoghurt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Idag stod frugan vid spisen! 💕 Vårrullar, närmare bestämt 77 stycken..😲 Vårrullarna fylldes med fläskfärs, vitlök, vitkål, morot och glasnudlar som friterades... fantastiskt gott tillsammans med sweet chilisås! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Frun ringer och säger jag har bjudit hem två kompisar vi kommer om tre timmar kan du städa och fixa räkmackor .... Ja ja bara sätta fart 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Fixar matlådan till kvällens arbetspass, isterband med dillstuvad potatis. 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Gomorron “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 On 2023-07-12 at 17:19, skrev Enis: gjorde mig en donken cheese enis Ser betydligt godare ut än en cheese från MC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 26 minuter sedan, skrev dooks: Ser betydligt godare ut än en cheese från MC tackar barnmat till lunch Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Vuxenföda till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Blev tjeckisk husmanskost. Friterad ost med potatis till mig och grisnacke med knödel till Roffe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Jodå😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 (ändrad) Cognacsmedwurst och skagenröra är en jädrans blandning på kvällsmackan. Men förbannat gott. Ändrades Juli 17, 2023 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 17, 2023 Dela Inlagd Juli 17, 2023 Lasagne med rädisor babord och gurka styrbord.. fantastiskt gott! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 18, 2023 Dela Inlagd Juli 18, 2023 Gomorron “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 18, 2023 Dela Inlagd Juli 18, 2023 Lunch på Lillys burger idag. Självmeckad burgare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 18, 2023 Dela Inlagd Juli 18, 2023 Lunch hemmavid Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 18, 2023 Dela Inlagd Juli 18, 2023 14 timmar sedan, skrev rolba: Cognacsmedwurst och skagenröra är en jädrans blandning på kvällsmackan. Men förbannat gott. Fått tag på en hink Skagen billigt eller…? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 18, 2023 Dela Inlagd Juli 18, 2023 2 minuter sedan, skrev M33: Fått tag på en hink Skagen billigt eller…? Nix. Dyrt som fan. Små förpackningar på ICA Lindhagen. Men förbannat gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu