Enis Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Lördags frukost 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Sista frullen på detta ställe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Frukost…. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Lite grillat igår kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Nice gatuburgare i HH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 sallad enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Dagens middag intogs på hotellet i Schweiz Alpnasch Gordon Blue som var grymt god. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Grillad karré, potatisgratäng toppad med Norrlandsost, grillade champinjoner och sallad från odlingarna plus lite köpe. Åsså chilibea förståss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Och en IC som efterrätt Nu blir det godnatt 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 Middag i hamnen i Ålabodarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2023 Dela Inlagd Juli 15, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Blev en pizza till kvällsmat 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Max stängt Då fick det bli en korv på gdg enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Lunch... There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Gomorron, på dagens frukost fanns det ost från korna som betar uppe på Pilatus🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 4 timmar sedan, skrev Hua Hin: Blev en pizza till kvällsmat 🍻 nr 10. Speciale: el flotto di pepperoni 🫠 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 18 minuter sedan, skrev Enis: nr 10. Speciale: el flotto di pepperoni 🫠 enis Ja den var ordentligt flottig men super god Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Söndags frukost 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Lunch nr 2, äckligt gott There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Boa jag missade tyvärr att ta en bild på min havregrynsgröt, jag ska försöka att skärpa till mej på denna punkten, jag har inte ens startat mobilen så att jag kunde ta någon bild åt dej, beklagar verkligen... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Frukost hemmavid Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Oj va fort det gick, som flickan sa. Jag missade nästan bilden på min frukostmacka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 16, 2023 Dela Inlagd Juli 16, 2023 Jäklar vilken fin knose entrécote frugan hittade på Maxi, två blev middag igår och två hamnade i frösaboxen.. Lördagsmiddagen serverades i uterummet såklart! Entrécote medium rare med Castello black uppepå, råstekt amadinepotatis och en tomatsallad med mycket basilika.. fantastiskt gott, underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu