rolba Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Blev orolig att det bara skulle bli vegetariskt idag. Men det blev lite gris och svamp åxå Blev fantastiskt gott med chilibea. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Risotto på blomkålsris och kyckling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Tametusan den godaste korvstroganoff jag någonsin lyckats laga till 💥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 On 2023-07-05 at 17:06, skrev Boa52: Fattar inte hur fullvuxna män kan lägga ut vad dom äter för mej oförståligt, ät för för tusan mat men vad vinner ni på att fota maten, HUVA Jag känner mej just nu motiverad att börja ta bilder på vad jag äter och lägga in här... Om du tycker att detta är så förfärligt så varför trycker du inte på den röda knappen längst upp med texten: "Ignorera tråd"?? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 5 minuter sedan, skrev apknug: Bra tänkt in med lite bilder på vad du äter just nu! Äkta thai krubb rules! Det jag åt nyss kan inte fotograferas förrän imorgon... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Blåbär i vodka är väl något som oraklet skulle kunna tillreda i vedboden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 benfri kotlettrad med potatisgratäng och champinjonsås bjöd grannen på enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Det finns vägar runt det också. Har du ett furubord? Det har jag ett par stycken stående, ska det vara lite möbelporr till M33? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Precis nyss, skrev apknug: Förbered för imorgon då du lägger kabeln direkt på furubordet plåtar o lägger ut. Du kommer få miljader likes Karma gubbar och allt va de håller högst. Intressant tanke, tyvärr så är det inget furubord i huset vi håller på med att renovera 1 minut sedan, skrev apknug: Jag glömde att lägga ut min egen dinner förresten.. Det ser ut som att du sitter bakom ett kravallstaket och äter. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev apknug: Då fattade jag fel tyckte du sa att du hade några furubord stående. Då behöver du inte anstränga dig. Det är en båtstötta. www.seaquip.se Visst har jag några bord stående men jag och borden finns inte på samma plats imorgon när det är dags för den saken. Att bordet är en skiva på en båtstötta det ser jag men på andra sidan det lediga bordet mot vägen ser det ut att vara ett kravallstaket. Ändrades Juli 8, 2023 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 Dagens matrast “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 Dagens frulle vid Raststätte Hollenstedt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Dagens frulle vid Raststätte Hollenstedt Volvo Europe Tour 2023? 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 Dagens frukost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 Rester. Nästan lika gott som igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 Just nu knarkar jag Pick nam pla med vitkål, så jäkla gott så klockorna går igång igen... Starkt så att jag inte känner läpparna, men nu hämtar jag mer... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 en black n white på Tennstopet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 Ugnspannkaka med purjolök och svamp, blev 4 måltider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 Två knosar fläskkarré fick gotta sig i ugnen med en röra bestående av honung, ingefära, spansk peppar, vitlök, salt och nymalen svartpeppar. Potatis och egenmekad tzatziki hamnade också på tallriken.. fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2023 Dela Inlagd Juli 10, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 10, 2023 Dela Inlagd Juli 10, 2023 Chili con Carne på Bistro Bryggeriet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2023 Dela Inlagd Juli 10, 2023 grillad färskkorv samt sidfläsk med potatisgratäng enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 10, 2023 Dela Inlagd Juli 10, 2023 Frulle Lunch “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu