Tallviking Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 En skaplig ärtsoppa som skulle varit en Fransk ärtsoppa men klantarslet som kockade glömde köpa Cognac. Vette f-n vad som hände, var inne på bolaget å handlade bira å JD + div. smågott. men det jag gick in för att handla...Nej. Min religiösa sida blockerade tydligen Cognac´s helvetet..,. Kommer ut hit och i sluttampen på koket efter tre timmar, frågar jag Aya -snälla kan du hämta konjagaren, jaja var står den, ahh vet inte...leta. Då kommer mitt rassliga minne tbx..,. Ok ok jag har inte kommit ihåg dvs. inte kunnat leverera en så enkel sak till mina vänner, ok alla gillade soppan men twisten var ju inte där. Så nu sitter jag med skämsmössan å går inte ut. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 Grannen Tony bjöd på grillad oxfilé enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Kört frun till torget, nu gofrulle “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Lunchlåda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 mixed grill med ost det var länge sedan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Massor Bla. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Skreitorsk från ishavet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 En planka och isvatten fick det bli på Eliz krogen i Hägernäs Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 On 2023-06-29 at 19:01, skrev Odin: Aldrig provat, va det gott? Finns väl nästan ingenting som blir äckligt med ost på... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 6 minuter sedan, skrev apknug: Nu har jag iof aldrig prövat k*k med flensost på....... Dröjde ju inte många sekunder för mina väl valda ord att trigga det svaret. Inget jag kan recensera jag heller... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Fråga brudarna på King Kong bar soi 6 Pattaya 11 minuter sedan, skrev apknug: Nu har jag iof aldrig prövat k*k med flensost på....... 3 minuter sedan, skrev Enis: Dröjde ju inte många sekunder för mina väl valda ord att trigga det svaret. Inget jag kan recensera jag heller... Enis Fråga brudar på soi 6 Pattaya Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Rester Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 28 minuter sedan, skrev Tallviking: Rester Med coop köpe bea. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 Ingen inspiration att laga mat nu. Så det fick bli från barnmeny 😂😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juli 1, 2023 Dela Inlagd Juli 1, 2023 5 timmar sedan, skrev Enis: Finns väl nästan ingenting som blir äckligt med ost på... Enis En god ost som får smälta på god mat gör maten mycket bättre. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 Grillad lax på cederträ och med hickory på glöden så den fick en lätt rökt smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 En nostalgitripp i gamla hemkvarter. Och det går fortfarande att beställa utanför menyn, världsklass🐸 Fläskfilé Sichuan: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 Igår blev det pizza med långlagrad prästost, rökta musslor, kronärtskocka, bacon och grillad inlagd paprika som pyntades med basilika från växthuset.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 en tallrik med rester från frys och kyl slank ner enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 Hittade en Gulaschgryta i frysen som jag hottade upp med lite gott å blandat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 Kassler och gratäng toppat med lite Bea och ett gott glas rött till Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 Ikväll blev det rostbiff 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu