rolba Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 Missade tydligen frukosten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 42 minuter sedan, skrev rolba: Raggmunk med fläsk på Forsbacka värdshus. Frugan bjöd. Såg fint ut Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 20, 2023 Dela Inlagd Juni 20, 2023 Det blev rester idag igen gris med grön curry, aubergine och squash.. Åsså bjöds det på marinerat soltorkat fläsk som friterades i olja.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Igår kväll blev det bbq ribbs 🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 middag i går en låda från frysen spagetti å köttbullar pizzamackor till frukost enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Schnitzel på Snaps vid Medis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Hemmakontorslunch Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Korv å potatis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 On 2023-06-19 at 17:40, skrev Tommy: Förlåt @Alarik det var inte meningen att du skulle bli upprörd, men om du inte klarar ett såpass snällt inlägg, gå och lägg dej!!! MVH Har sedan sist jag åt på Thaihouse på Vasagatan 6 i Göteborg alltid vägen förbi. Gillar inte hårstrån i maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 3 timmar sedan, skrev Enis: enis Grillat?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 1 timme sedan, skrev Odin: Grillat?? Nä men en diger blandning av olika fileer Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Korv utan potatis. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 2 timmar sedan, skrev Alarik: Har sedan sist jag åt på Thaihouse på Vasagatan 6 i Göteborg alltid vägen förbi. Gillar inte hårstrån i maten. Skäggbiff är väl ok? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 53 minuter sedan, skrev Enis: Nä men en diger blandning av olika fileer Enis Ostfilé?? jag bara älskar det, eller kanske även fläskytterfilé? Ja men underbart, nu ska jag gå till kylen å se om jag hittarna nån Colafilé...Men i värsta fall Fantafilé... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 flintastek enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 3 timmar sedan, skrev Alarik: Har sedan sist jag åt på Thaihouse på Vasagatan 6 i Göteborg alltid vägen förbi. Gillar inte hårstrån i maten. Jag har naturligtvis ingen möjlighet att bemöta ditt påstående... Vad sa du till personalen, för jag har inte hört något om ditt påstående! Lite som att det är svårt för oss att bemöta en idi*t som påstår att vi bara värmer upp färdiglagad mat (helt falskt) och att ingen på restaurangen pratar ett ord svenska (vilket är en ren och skär lögn) eftersom vi alltid har minst en personal som pratar svenska, alltid! Men en del människor njuter tydligen av att ljuga. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Det blev en pizza ikväll på lokala krogen i Åkersberga centrum, Asteka 🍕🍻 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Jag glömde lunchen som var enkel men satan i gatan vad god. Najadlax med hovmästaresås och kokt potatis. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Middagen glömdes bort idag så det blev lite smått å gott som tröst istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Gai phat prik bai kaprao kai dao, (kycklinglårfilé wokat med chili, vitlök och thaibasilika från växthuset och ägg uppepå) i den lilla skålen är det prik nam pla, (chili, vitlök fisksås och lime!.. fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 22, 2023 Dela Inlagd Juni 22, 2023 Frugan hittade nåt på Facebook. Går nog att piffa till med lite lök, ost mm. Tja, hon försöker ju i alla fall och med tanke på min viktkurva så gör hon rätt bra ifrån sig.🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 22, 2023 Dela Inlagd Juni 22, 2023 (ändrad) På Lao Lao Pekinganka glasnudlar och aubergine tog lite myrägg också. Ändrades Juni 22, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 22, 2023 Dela Inlagd Juni 22, 2023 repris enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 22, 2023 Dela Inlagd Juni 22, 2023 On 2023-06-19 at 19:08, skrev rolba: Snaps skall drickas rumstempererad. Speciellt kryddad sprit. Måste springa ner till systemet och köpa bäska droppar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu