phitsanulok Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Burkskinka med frugans pikantsås (reseptet ca 50 år gammalt) färskpäron o lite grönt. Det gott som tusan.. FF det receptet skulle jag vara intresserad av mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Ja överjävlig är han Enis ,men där går han nog bet om han inte mal ner dom i köttkvarn och börjar om från början Blir råvarorna bättre om man mal dom en gång till ? I så fall kanske det räcker om man tuggar jäkligt noga ? bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Inte fy skam jagat Migges Hund i 4 timmar stiff fy fan nu blir det vila? ? Haru druckit så många pilsner så ryggen är ok nu??? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Ja överjävlig är han Enis ,men där går han nog bet om han inte mal ner dom i köttkvarn och börjar om från början Ska nog ta ett snack med en granne Tillman och se om han inte kan fixa en specialfalukorv åt 33:an gjord på scans smet men med deras körvskinn. Lyckades ju med att få gamla slottsfabriken att fylla Whiskey i senaps-slottstuber för några år sedan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Inte fy skam jagat Migges Hund i 4 timmar stiff fy fan nu blir det vila? ? Fick du komma till tillslut då???? Eller om du fortfarande är "stiff" så var det svar nog. /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Blir råvarorna bättre om man mal dom en gång till ? I så fall kanske det räcker om man tuggar jäkligt noga ? Nej det blir dom inte men ska han lura mig får han nog blanda dom med riktiga råvaor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Lyckades ju med att få gamla slottsfabriken att fylla Whiskey i senaps-slottstuber för några år sedan Det kanske är förklaringen till varför jag däckade på senaste grillfesten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Fick du komma till tillslut då???? Eller om du fortfarande är "stiff" så var det svar nog. /Hn Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Håll S Kram? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Det kanske är förklaringen till varför jag däckade på senaste grillfesten. Däcka aldrig Rökig????????? 1 reson?????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Haru druckit så många pilsner så ryggen är ok nu??? Om ryggen vore bra Ha Ha Skulle vi ta ett race SOI 5 = sex varje ????????? från 1972???? pEACE bROTHER!!!NN#¤VFE! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Om ryggen vore bra Ha Ha Skulle vi ta ett race SOI 5 = sex varje ????????? från 1972???? pEACE bROTHER!!!NN#¤VFE! Nu har nog fru kantarell lättat på ölransoneringen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Idag fick morsan bjuda på pepparrotssås med tillbehör innan jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Ja för i morrn är det messester och jag tänker leva på mamma scans köttbullar, och behöver en riktig analys om dess innehål och vilken öl som är bäst avpassad till dessa gobitar Här min vän och ang öl så ska du dricka chang naturligtvis Köttbullar mammas se Köttmängd 73% Mamma Scans köttbullar är en smakrik klassiker och mångas favorit. De har samma goda smak och har rullats med omsorg i Skara sedan 1970. De är enkla att värma, passar till det mesta och går hem hos de flesta. I våra produkter ingår endast kött från svenska gårdar. Finns i 350 och 1000 gram. Innehåll INGREDIENSER: Gris- och nötkött, vatten, potatis, potatismjöl, lök, jodsalt, potatisfiber, dextrose, socker, jästextrakt, kryddextrakt, kryddor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Idag fick morsan bjuda på pepparrotssås med tillbehör innan jobbet Tungt för morsan som måste laga middag till dig innan hon går till jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Tungt för morsan som måste laga middag till dig innan hon går till jobbet. Morsan ska inte jobba, det är ju jag som ska iväg och slita Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 (ändrad) Herregud va petigt att stänga av 33:an! Det är väl bara starta upp en "Den stora köttbullstråden" eller nåt och flytta över inläggen dit. Lite jävla sunt förnuft går väl att visa även som moderator på MPR.. Det var bara en skenmanöver från hans sida , verkliga orsaken är att han har agg mot mig , jag har nämligen inget större förtroende för den mannen så den här avstängningen var ett sk maktmissbruk ala Thailand Ändrades Juli 7, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 det receptet skulle jag vara intresserad av mvh walle 150cl vispgrädde 100cl majonäs 100cl ketchup halv tesked curry 1 matsked persila 1 matsked dill.. Vispa grädden, sen blanda dit resten av indigrensarna.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Fläskfile med rödvinssås och potatisgratäng. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 (ändrad) Här min vän och ang öl så ska du dricka chang naturligtvis Köttbullar mammas se Köttmängd 73% Mamma Scans köttbullar är en smakrik klassiker och mångas favorit. De har samma goda smak och har rullats med omsorg i Skara sedan 1970. De är enkla att värma, passar till det mesta och går hem hos de flesta. I våra produkter ingår endast kött från svenska gårdar. Finns i 350 och 1000 gram. Innehåll INGREDIENSER: Gris- och nötkött, vatten, potatis, potatismjöl, lök, jodsalt, potatisfiber, dextrose, socker, jästextrakt, kryddextrakt, kryddor Luktar man i en påse med dessa så inte fan tror man att det är människoföda. Äckligaste jag vet är MS köttbullar. Vidrig smak och man börjar rapa och lukten från påsen gör sig påmind igen. FYYYYFAAAN Kan det bero på MS-kopplingen? Ändrades Juli 7, 2012 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 (ändrad) Det var bara en skenmanöver från hans sida , verkliga orsaken är att han har agg mot mig , jag har nämligen inget större förtroende för den mannen så den här avstängningen var ett sk maktmissbruk ala Thailand Det är det jag alltid har misstänkt, att forumet i själva verket styrs av Prem, herrklubben, korrupta domstolar, eliten och den onämnbara Ändrades Juli 7, 2012 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Jag skall äta något av det här inom 1 timme . Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Fan! Jag har en bra ide, stulen så klart (från QI) Man kan starta en "roadkill restaurant" vid någon motorväg. Det viktiga är denna slogan "From your grill, to ours" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Efter gårdagens köttbit så hade en inte råd till annat än ett par mackisar... Kokte några ägg, hackade dessa, tog fram några dilkvistar som även de hamnade under kniven... ned i en bunke tillsammans med majonäs och philadelphiaost... saltade, pepprade och skvätte över lite lime.. smacka på en macka och toppa med lite tillbehör som röd stenbitsrom och lite god dryck... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Jaha hur länge dröjer det nu då innan Scans förlängda arm kommer å bannar någon... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu