mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Frukostbordet börjar komma på plats här i Huai Kwang ... .. Men som vanligt i det här landet särbehandlas farangen.. Med vänlig hälsning, --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?i1m5gk "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Inspirerad av smilet tror jag. Nyskördad kanaa Ner i wok-pannan med färsk chili och vitlök mosat, och lite olja Gas-plattan som fraktats hem till Sverige för utomhus bruk. Ful fart. I med kanaa, svamp-soya socker och lite mer olika såser som jag inte vet så mycket om. Klart. Iväg till clirromaten. Färdigt att äta med lite grillad kyckling och en cous-cous röra. Någon liknande gasplatta köpte vi på Jula för nåt år sedan, funkar perf att voka och steka utomhus med http://www.maipenrai.se/upload/monthly_07_2012/post-9225-1341614349,55_thumb.jpg Kostade runt 1 hundring, och gasflaskorna som tyvvär är små, ca 30 spänn st Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 (ändrad) Lunch blev det idag också: Kapao nöä och en Laab Gai för egen del... Dottern slog till med en pat thai kung.. Med vänlig hälsning, --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?dspg3w Ändrades Juli 7, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Grillar är gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 jag blev så glad nu när jag kan lägga in bilder igen att jag vill visa det goda vi åt igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 jag blev så glad nu när jag kan lägga in bilder igen att jag vill visa det goda vi åt igår. Ja det var några rejäla klor på dom där kräftorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 (ändrad) idag blir det pommes stekkorv & västkustsallad snabb enkel bukfylla på Lördan! Nersköljes med en prippare!!! Ändrades Juli 7, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 En cordon bleu, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Här i Huai Kwang blev det några rätter till riset idag också... Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Korvgryta Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 clion,hade du druckit mjölk så hade du varit minst 1,90 m. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Hembakade vårrullar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Burkskinka med frugans pikantsås (reseptet ca 50 år gammalt) färskpäron o lite grönt. Det gott som tusan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 clion,hade du druckit mjölk så hade du varit minst 1,90 m. Ja det är skillnad de mot nuvarande 1,09 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Kvällsmål Blåbärsglass sia! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 clion,hade du druckit mjölk så hade du varit minst 1,90 m. Ja det är skillnad de mot nuvarande 1,09 Pratar ni manshöjd eller magomfång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 (ändrad) ja både Måne å Husse är 190cm långa, och vad som är 1,09 långt på herrarna får du fantisera om. Ja även måttenheten... Ändrades Juli 7, 2012 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 ja både Måne å Husse är 190cm långa, och vad som är 1,09 långt på herrarna får du fantisera om. Ja även måttenheten... Menar Du Midjemått?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Tjaa nu va de Clirres höjd från asfalten upp till näsan som det diskuterades tidigare i tråden, inget annat Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 ja både Måne å Husse är 190cm långa, och vad som är 1,09 långt på herrarna får du fantisera om. Ja även måttenheten... Skulle vara min lugg i.s.f. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Menar Du Midjemått? ? 104 cm midjemåttet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Nyss avslutat ett fat med räkor och vitlöksbröd.Nu jäser jag framför datorn,pust Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Tyvärr så måste jag lägga in en liten passus här.. Det är eg. onödigt att ge den mannen såna överdådiga råvaror, han om någon kan locka fram smaker du inte trodde fanns ur i stort sett vad som helst.. Eller med andra ord han kan bjuda 33:an på Mamma scans köttbullar och se honom le efteråt... Ja överjävlig är han Enis ,men där går han nog bet om han inte mal ner dom i köttkvarn och börjar om från början Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Isländsk klassiker ju !! Här blev det falang-middag Falang middag , ja fan lite humor har du allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Nyss avslutat ett fat med räkor och vitlöksbröd.Nu jäser jag framför datorn,pust Inte fy skam jagat Migges Hund i 4 timmar stiff fy fan nu blir det vila?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu