Thainab Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Fläskfilé, potatissallad och en tomat mot skörbjuggen... arroy ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Hoy igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Surhaj som sköljdes ned en svarta döden. Snapsen ok men surhajen smakade ammoniak. Vet du varför Hajen smakar amoniak? Joo därför att den inte har några njurar och därför utsöndrar urinen genom skinnet (genom köttet åxå) därav den pikanta smaken av amoniak... Smaklig spis... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Vet i tusan om det inte har blivit sydeuropska dagen här hemma.. Spagetti lunch o nu mosakka till middag, undrar när man kött o potäter att äta igen. Och billigt rödvin bjöds det på. Man lyckades i alla fall bli mätt o belåten... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 En enkel middag, men ändå det godaste jag ätit på hela veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Det var 3 st chorizo med Johnnys söt-starka senap, torkad lök och en Carlsberg. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 (ändrad) Jag gör som Karl-Alfred. Har bara käkat spenat idag. Läste en forskarrapport om möss som åt motsvarande 300gspenat per dag i en vecka. Dom fick starkare överallmuskler och speciellt i dom musklerna dom använder ofta. Nu kör jag powerwalk med 1 kilos handledsvikter och Kombinerat med styrkegympa a´la brottning´s träning. Det har inte blivit så mycket kolhydrater,fett, Men rätt mycket protein,Blomkål samt Broccoli. Kalla mig Popeye sen. Ändrades Juli 6, 2012 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Jag gör som Karl-Alfred. Har bara käkat spenat idag. Läste en forskarrapport om möss som åt motsvarande 300gspenat per dag i en vecka. Dom fick starkare överallmuskler och speciellt i dom musklerna dom använder ofta. Nu kör jag powerwalk med 1 kilos handledsvikter och Kombinerat med styrkegympa a´la brottning´s träning. Det har inte blivit så mycket kolhydrater,fett, Men rätt mycket protein,Blomkål samt Broccoli. Kalla mig Popeye sen. Skicka in en bild på underarmarna så får vi se om du får kallas popeye sen . Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Jag gör som Karl-Alfred. Har bara käkat spenat idag. Läste en forskarrapport om möss som åt motsvarande 300gspenat per dag i en vecka. Dom fick starkare överallmuskler och speciellt i dom musklerna dom använder ofta. Nu kör jag powerwalk med 1 kilos handledsvikter och Kombinerat med styrkegympa a´la brottning´s träning. Det har inte blivit så mycket kolhydrater,fett, Men rätt mycket protein,Blomkål samt Broccoli. Kalla mig Popeye sen. Spenaten skulle jag vilja kalla det Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Frugan gick ut i växthuset. Och såg att vår kanaa växt jättebra i Sverige. Så det vart lite kokt kanaa idag. Som åts tillsammans med lite Grapao Moo Sap (fast utan Bai Grapao ). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Frugan gick ut i växthuset. Och såg att vår kanaa växt jättebra i Sverige. Så det vart lite kokt kanaa idag. Som åts tillsammans med lite Grapao Moo Sap (fast utan Bai Grapao ). Den där kanaa växer som tusan och står sig in i November December Helt otrolig den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Den där kanaa växer som tusan och står sig in i November December Helt otrolig den. Det är ju superbra eftersom den är så god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Seeeeee,eeeeester. börjades med lite Wirre och chillibananchips Burn Bayby burn Om man brände en 500 på bolaget så kan man ju bränna en 500 på tiktigt lokalproducerat kött peppa salt, tryffelolja och wiskey kanske kan bli nått Clubstek. smaka bla Dessert olsgårdens svarta från åre, vit flinga från tierp samt jordgubbar från baksidan Hale. på er "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Seeeeee,eeeeester. börjades med lite Wirre och chillibananchips Burn Bayby burn Om man brände en 500 på bolaget så kan man ju bränna en 500 på tiktigt lokalproducerat kött peppa salt, tryffelolja och wiskey kanske kan bli nått Clubstek. smaka bla Dessert olsgårdens svarta från åre, vit flinga från tierp samt jordgubbar från baksidan Hale. på er Det där såg jäkligt gott ut, mögelost och jordgubbs har jag inte provat men skulle kunna funka rätt bra tur man har käkat annars hade man nog rensat kylen på gubbar och ost Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Seeeeee,eeeeester. börjades med lite Wirre och chillibananchips Burn Bayby burn Om man brände en 500 på bolaget så kan man ju bränna en 500 på tiktigt lokalproducerat kött peppa salt, tryffelolja och wiskey kanske kan bli nått Clubstek. smaka bla Dessert olsgårdens svarta från åre, vit flinga från tierp samt jordgubbar från baksidan Hale. på er Va köttet värt pengarna? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Det gjordes lite "järpar", ganska kryddstarka med mycket paprika. Dessa åkte på grillen... En citron majonäs till salladen. Lite råstekt potatis, som fick lite vitlök, och en stund i ugnen. Lite nyplockade svampar...vad säger man... Monterat och klart, duger en fredag. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Va köttet värt pengarna? Tyvärr så måste jag lägga in en liten passus här.. Det är eg. onödigt att ge den mannen såna överdådiga råvaror, han om någon kan locka fram smaker du inte trodde fanns ur i stort sett vad som helst.. Eller med andra ord han kan bjuda 33:an på Mamma scans köttbullar och se honom le efteråt... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Smal lunch idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Beställ gärna smältost att doppa frittarna i. Det påskyndar viktnedgången ytterligare. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 en kulinarisk matresa från södra sverige ikväll: nykokta hjälmarkräftor, ett gott bröd från kumla, boxholms kryddost,mariestads old ox o en liten rackare skåne 40% såklart eller hur Nonki. fantastiskt jättegott!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 en kulinarisk matresa från södra sverige ikväll: nykokta hjälmarkräftor, ett gott bröd från kumla, boxholms kryddost,mariestads old ox o en liten rackare skåne 40% såklart eller hur Nonki. fantastiskt jättegott!!!! Softar i soffan med några Mille öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Inspirerad av smilet tror jag. Nyskördad kanaa Ner i wok-pannan med färsk chili och vitlök mosat, och lite olja Gas-plattan som fraktats hem till Sverige för utomhus bruk. Ful fart. I med kanaa, svamp-soya socker och lite mer olika såser som jag inte vet så mycket om. Klart. Iväg till clirromaten. Färdigt att äta med lite grillad kyckling och en cous-cous röra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 6, 2012 Dela Inlagd Juli 6, 2012 Nobuzz var det som inspirera med kanaa såg jag nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Herre jävlar står det ett glas mjölk på bordet Har inte drukigt mjölk sen morssan sluta med amningen Det är nog förklaringen till din ståtliga längd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Dags för liden nattmacka såhär i vargtimmen .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu