Sam sip sam Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Rapsolja är väl inget konstigt och med extrakt så menas det att det ha koncentrerats från sitt urspung. Ungefär som när du reducerar rödvin i en sås eller liknande. När du citerar blir det riktigt komiskt. Hur många har en kötthalt på 87% av de som görs hemma eller på krogen? 1,5 g kolhydrater låter ju faktiskt allt för lågt men är i sig ett kvalitetskvitto. Lite näringslära vore nog på sin plats. Kötthalten ja men vad fan är det för kött missade du det , ja ja ät skiten du,jo jag vet vad extrakt är ,men vad innehåller just denna pepparextrakt svart,vit eller chilipeppar ? Och är den utblandat med ngt annat ja ja 47 kr kilot säger allt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Hmm När vi maler färsen har vi bara Älg i slaktladan, det är fördjävla gott att göra köttfärssås och Tacos på ren Älgfärs. Men ska man göra köttbullar MÅSTE det till fett, jag har aldrig provat med Ankfett men vill så det värker.. De e väl fan bara och skjuta en ankjäkel då, men dom bor väl i Skåne. Tänk nu på barnens böcker så du inte skjuter sönder Min Gåsapåg från Skåne. Har'e Odin. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 De e väl fan bara och skjuta en ankjäkel då, men dom bor väl i Skåne. Tänk nu på barnens böcker så du inte skjuter sönder Min Gåsapåg från Skåne. Har'e Odin. Snake Men Odin tänk på en sak, du skulle ha fett så aktare för ankfetta. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Eftersom jag inte är snål.( som vissa andra.) Mvh. borje222 Är du gammal elev på MIntS ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Det där måste va jäkla kulinariskt för en läckergom som dig. Snake Nja. Snarare i andra änden på skalan... För lite kött på benen för att jag skulle vara intresserad. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Nja. Snarare i andra änden på skalan... För lite kött på benen för att jag skulle vara intresserad. Gnällspik, bantar du? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Frukost: Laxmackor ala burmesisk Maid: Med vänlig hälsning, --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?bvrdfs "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Gnällspik, bantar du? Snake No chance !! Finns ju grillad kyckling, biff och annat gott Till och med pasta är en favorit hos familjen här nere nu med mycket parmesan på ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Segt jäkla getkött, men vet inte om de va kärringa eller köttet som va segt. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Tja... Om jag lagar köttbullar till familjen blir det alltid egenmalen köttfärs och egentrillat... Vilket gör att köttbullar blir helgmat vilket är lite synd... Samtidigt kan jag utan större ångest och med aptit äta kalla köpeköttbullar med färdig röbetssallad på fabriksskuret köpebröd om tiden tryter... Med vänlig hälsning, --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?kf03dq "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 By-frukost i Taphong Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Kötthalten ja men vad fan är det för kött missade du det , ja ja ät skiten du,jo jag vet vad extrakt är ,men vad innehåller just denna pepparextrakt svart,vit eller chilipeppar ? Och är den utblandat med ngt annat ja ja 47 kr kilot säger allt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Jo det är klart att du får ett bättre kött om du köper styckningsdetaljerna och mal själv men för den stora massan som köper färdigmalt i butik så är det i bästa fall samma köttfärs För skojs skull så kan du googla på Ica köttfärs så får du några fina exempel.. De butiker som har en egen kvarn och maler själva skulle jag aldrig handla från om jag inte kände charkmästarn. Det är i flera fall utgånget kött och det finns de som inte slänger köttet om det hamnat på marken mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Jo det är klart att du får ett bättre kött om du köper styckningsdetaljerna och mal själv men för den stora massan som köper färdigmalt i butik så är det i bästa fall samma köttfärs För skojs skull så kan du googla på Ica köttfärs så får du några fina exempel.. De butiker som har en egen kvarn och maler själva skulle jag aldrig handla från om jag inte kände charkmästarn. Det är i flera fall utgånget kött och det finns de som inte slänger köttet om det hamnat på marken mm. Kan bara konstatera att din kunskapsnivå är väldigt låg och jag är tacksam att jag inte har dina smaklökar , Du äter säkert dom här kemikalieprodukterna också och tycker det är gott Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Kan bara konstatera att din kunskapsnivå är väldigt låg och jag är tacksam att jag inte har dina smaklökar , Du äter säkert dom här kemikalieprodukterna också och tycker det är gott Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Vad var som var fel? Vad har de där produkterna för samband med vad jag skrivet, farfars köttbullar har ju inte ett enda e-nummer? Ja personlig smak kan inte vara fel. Om du tycker något är gott så kan jag inte säga att du har fel för det är ju upp till var och en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 (ändrad) Pepparstek fläsk + nöt .. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?iuslcf Ändrades Juli 5, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Vad var som var fel? Vad har de där produkterna för samband med vad jag skrivet, farfars köttbullar har ju inte ett enda e-nummer? Ja personlig smak kan inte vara fel. Om du tycker något är gott så kan jag inte säga att du har fel för det är ju upp till var och en. Tycker mest synd om dig som nöjer dig med att äta skit och inte vet hur mat ska smaka Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Tycker mest synd om dig som nöjer dig med att äta skit och inte vet hur mat ska smaka Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ja vi längtar ju alla upp till din nivå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Ja vi längtar ju alla upp till din nivå... Det tror jag inte för då skulle du inte äta det färdigköpta sikten rent ut sagt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Det tror jag inte för då skulle du inte äta det färdigköpta sikten rent ut sagt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Vilket färdigköpta syftar du på? Man kan knappast klanka på att köpa färdigmald köttfärs, tror nog det är tämligen normalt! Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Vilket färdigköpta syftar du på? Man kan knappast klanka på att köpa färdigmald köttfärs, tror nog det är tämligen normalt! Tapatalk Ursäkta färdiglagade skiten ska det vara typ dafgårds avföring Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 name='Sam sip sam' timestamp='1341472714' post='515894'] Tycker mest synd om dig som nöjer dig med att äta skit och inte vet hur mat ska smaka Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ja vi längtar ju alla upp till din nivå... Ähh ge er nu, klart det är skillnad på hemgjort och fabriksgjort, men det är väl ett val som var och en gör Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Får se om man har lust att äta maten på jobbet. Blir det likadant idag som igår så tar jag bara sallad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Ursäkta färdiglagade skiten ska det vara typ dafgårds avföring Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Så du mal all köttfärs hemma själv? Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Så du mal all köttfärs hemma själv? Tapatalk Har jag sagt det Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 5, 2012 Dela Inlagd Juli 5, 2012 Jag mal köttfärs hemma, tycker ni jag e konstig nu? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu