Avregistrerad clion Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 Fan en vecka kvar till löning hur ska helgen bli visset När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 Kao man gai Bantar herrn idag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 Bantar herrn idag Blev rester idag .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 4 dar till löning Får köra me fattigmanssnitsel Undrar va gävlegourmeten ska hitta på När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 23, 2010 Dela Inlagd April 23, 2010 Undrar va gävlegourmeten ska hitta på Har inte haft tid att äta idag och i går.. passerade dig två gånger Clion... såg du inte att jag vinkade /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2010 Dela Inlagd April 24, 2010 Har inte haft tid att äta idag och i går.. passerade dig två gånger Clion... såg du inte att jag vinkade /ENis Det hade räkt till dig också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 25, 2010 Dela Inlagd April 25, 2010 I dag var det städdag i samfälligheten + att sommardäcken åkte på så det fick bli en familjemilano När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2010 Dela Inlagd April 25, 2010 Idag hade jag tid och stöka ner i köket blev.. Strömming med lite olika fyllning (Brie, dill, kaviar, rom) med en gnutta gräddstänk.till det hemstampat dill o potmos samt rårörda lingon. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 25, 2010 Dela Inlagd April 25, 2010 Haha Clion det var fler än jag som var lata idag då. I det Odinska residenset stod Sushi på menyn idag, vilket undertecknad avslutade med en till fet garre. (fan snart kan jag titulera mej rökare) Men Sushi'n medförde att husse verkligen ligger på plussidan hos den feminina sidan av familjen. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd April 30, 2010 Dela Inlagd April 30, 2010 (ändrad) Falukorv och några potatisbullrar mmumms... Ändrades April 30, 2010 av Chrille Columbus Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 I går blev det barnmat och idag ska jag hyra en lastbil och hämta ett köksbord + stolar i Kållered sen blir det till å slänga massa skräp på tippen tur att damen jobbar här slängs inget När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Idag blir det Kexchoklad & Spendrups! Mvh Svampen"som håller koleostrålhalten nere" Ps:ursäkta stavningen FRITZ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 Idag rester från grillen igår men med lite nya tillbehör krämig Potatisgratäng.koka skivad potatis o lök med grädde stdmjölk, salt pepper och pressad vitlök.när pot börjar mjukna ner i långpanna och grattinera med riven ost i ugnen. Gläääääsade chapisar.honung,ingefära o citron. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 1, 2010 Dela Inlagd Maj 1, 2010 jävla Enis du hetsar mig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Idag blir det isterband med rödbetor och stuvad potatis - fest i Pattis mao. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Mellanmål Blev så förbålt sugen på räkmacka...panik ingen dill hemma... Fick bli en nödlösning som funkade sådär.. krossade OLW dill och gräslökschips. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Enis ser jävligt gött ut.Mvh Maitan + karma för den Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Enis, Prova att gratinera räkmackan med västerbotten, högst upp i ugnen på grill och full fräs i så kort tid som möjligt. Bara så att osten smälter och får lite färg... Yummie Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Idag blir det isterband med rödbetor och stuvad potatis - fest i Pattis mao. Var i hellskotta får du tag i isterband ?? Själv gjorde jag slut på mitt förråd av renskav för några dar sen Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Var i hellskotta får du tag i isterband ?? Själv gjorde jag slut på mitt förråd av renskav för några dar sen Fritz.. Hänger ju på nästan varenda gatuvagn i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Min engelska jobbarkompis kom hit med en levergryta idag och den var fantastiskt god. Kalvlever var det sa han, och eftersom han bedrivit mathak på div ambassader så ifrågasatte jag inte detta. Skulle ha tagit ett kort men det glömde jag bort. mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Min engelska jobbarkompis kom hit med en levergryta idag och den var fantastiskt god. Kalvlever var det sa han, och eftersom han bedrivit mathak på div ambassader så ifrågasatte jag inte detta. Skulle ha tagit ett kort men det glömde jag bort. mvh walle Åhh det är ju så jäkla gott. Eller kalvlever Anglaise på Älg... F-n de e 50 minuter kvar innan jag ska hämta tjejen från jobbet, å sen kan jag ge mej på grytorna.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 bra odin, själv är jag rutten på att laga mat, lite synd eftersom jag jagat och fiskat hela livet. Men jag kan iaf steka en nyfångad harr, och det slår det mesta. Eftersom du jagar ska du snart få se en gigantisk älgskalle som ligger och skräpar på sovrumsgolvet. Vet i fan vad jag ska göra med den, kanske lägga ut den på e-bay eller nåt liknande, tror det är 25 eller 26 taggar poå den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 2, 2010 Dela Inlagd Maj 2, 2010 Ja Tyskarna är ju galna i Hornmontage, det är nog inga problem att sälja. Ta bra betalt bara.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu