Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.


Swemag

Recommended Posts

Pannkaka

20230116_192458.thumb.jpg.1461d4ff5fa7739f511415d63d0cdd8d.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet older version
9 hours ago, Enis said:

96AFE758-8F4D-45AD-A6BD-474E8DF4FC43.thumb.jpeg.d67828f111ec2b47541fea42e57c782f.jpeg

 

enis

 

Hrmm....såg detta och fick genast akut längtan efter smörgårdsgurka, leverpastej, och annat svensk liknande. Var kan jag få det levererat till Phuket ? Hade bra koll sådant förr men numera ingen aning, så någon vänlig fast boende eller gäst som kan rekommendera en butik med webbsida eller liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Vaxet older version:

 

Hrmm....såg detta och fick genast akut längtan efter smörgårdsgurka, leverpastej, och annat svensk liknande. Var kan jag få det levererat till Phuket ? Hade bra koll sådant förr men numera ingen aning, så någon vänlig fast boende eller gäst som kan rekommendera en butik med webbsida eller liknande.

 

Här borde Mäster @rolba kunna vara dig behjälplig.

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Vaxet older version:

 

Hrmm....såg detta och fick genast akut längtan efter smörgårdsgurka, leverpastej, och annat svensk liknande. Var kan jag få det levererat till Phuket ? Hade bra koll sådant förr men numera ingen aning, så någon vänlig fast boende eller gäst som kan rekommendera en butik med webbsida eller liknande.

 

24 minuter sedan, skrev 65Selander:

 

Här borde Mäster @rolba kunna vara dig behjälplig.

Tack för förtroendet, men har inga jättebra tips.

Gurka fixar man lätt själv med hjälp av Google. 

Leverpastej har jag en bekant som brukar tillverka här. Han är dock numera mest boende i Khon Kaen men verkar vara på väg tillbaka hit till det riktiga Thailand i februari. Jag har redan planerat att övertala honom att göra en laddning pastej.

Det finns ju något som heter typ Max market i Hua Hin som har en del att erbjuda. Även snus för den som är beroende.

https://www.maxmarketshops.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev 65Selander:

 

Här borde Mäster @rolba kunna vara dig behjälplig.

Glömde i all hast FFF, Food For Foreigner i Chalong. De har en hel del Europeiska varor. Kanske något billigare än Villa Market.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll ska det bli lasagne  😉

20230116_182824.jpg

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Vaxet older version:

 

Hrmm....såg detta och fick genast akut längtan efter smörgårdsgurka, leverpastej, och annat svensk liknande. Var kan jag få det levererat till Phuket ? Hade bra koll sådant förr men numera ingen aning, så någon vänlig fast boende eller gäst som kan rekommendera en butik med webbsida eller liknande.

https://www.olearyssbd.com/sv-SE

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens

20230117_073812.thumb.jpg.c1ca5410a9fb79139b49c3617fa68338.jpg

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns alltid tid för en korv 

20230117_112229.thumb.jpg.b530f4515d054695c561576707d947c7.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan bjöd på frukost vid Nai Harn Beach idag.

Min

received_903088884153486.thumb.jpeg.8bf7c936a79d7a8d20715084bb8809a1.jpeg

 

Hennes

received_492054599671665.thumb.jpeg.af3a9e66377a639151e9585091dc99cb.jpeg

 

Utsikten.

received_1113777045962734.thumb.jpeg.dc6e8895ab4907bb075776f19fc3f617.jpeg

Sämre kan man ha det en vinterdag i januari 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Vaxet older version:

 

Hrmm....såg detta och fick genast akut längtan efter smörgårdsgurka, leverpastej, och annat svensk liknande. Var kan jag få det levererat till Phuket ? Hade bra koll sådant förr men numera ingen aning, så någon vänlig fast boende eller gäst som kan rekommendera en butik med webbsida eller liknande.

Det finns en svensk i Ban Phe som skickar var några bilder på sånt han skickat till jul här för en stund sedan. Undra om det var Tomas001. Tallviking var in till honom också så han vet vem jag menar. Har dock inte koll på om han har leverpastej.

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Wangthong:

Det finns en svensk i Ban Phe som skickar var några bilder på sånt han skickat till jul här för en stund sedan. Undra om det var Tomas001. Tallviking var in till honom också så han vet vem jag menar. Har dock inte koll på om han har leverpastej.

 

Har redan svarats på tidigare i tråden

 

O´Learys i Ban Phe (Göran Lunne)

https://www.olearyssbd.com/store

 

Skall strax åka dit och köpa en tub Kalles

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

 

Har redan svarats på tidigare i tråden

 

O´Learys i Ban Phe (Göran Lunne)

https://www.olearyssbd.com/store

 

Skall strax åka dit och köpa en tub Kalles

 

Live and direkt !

 

Gurka, check.

 

IMG_20230117_151108.jpg

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...