Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Dags att dra ner på snusandet? Har inte städat bordet ordenligt på ett par dagar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Ja du vet nog hur jävla rätt du har, satan det praktiskt taget blixtrar ur ögonen på henne...Hehe Ok nu förstår jag varför du lät så skärrad förut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 2 kalla Tiger och en skinkmacka i Sportsbar på Kuala Lumpurs flygplats Ville ha en Fish & Chips men dom log och sa: monday no kitchen.. (Muslimerna har måndag som vilodag har jag för mig) Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Laxmackor ala Burmesisk maid. Hm.. Hur kunde hon veta att jag behövde Cola precis just den här morgonen.. Jag som nästan aldrig dricker cola annars... Med vänlig hälsning, --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?nmf1w3 "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Lunch "Khanom Chin" (kinesiska nudlar) Med vänlig hälsning, --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?rqt1v0 "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Vad åt ni idag fortsätter här... Gamla tråden hittas på: http://www.maipenrai.se/forum/t/3441-vad-at-ni-idag/unread/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Lasange som frukost, gott! Såg på då en gube lagade lasange i onsdags, har aldrig provat förrut så jag gjorde en igår. Väldigt gott tyckte hela familjen, suxxess, kan man säga åsså blev det en lite bit över till frukost idag, mmmm MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Körv med mos idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Brunch vid Torsångscafé. Kycklingsallad med pasta för mig. Tacopaj för frugan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Fick mos och majonnäsgurka över från tidigare idag så det fick bli 2 halv special med hemmagjord Pucko till (O´boy) som kvällsvickning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Fick mos och majonnäsgurka över från tidigare idag så det fick bli 2 halv special med hemmagjord Pucko till (O´boy) som kvällsvickning Vad får man om man blandar Oboy med mjölk från en ko som har galna kosjukan? Svar: Pucko! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 eftersom frugan plockar jordgubbar för tillfället var jag min egen kock och då blev det 3 wienerkorv med bröd, lagom mat i sommarvärmen mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Lite grillat blev det i kväll .. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 3, 2012 Dela Inlagd Juli 3, 2012 Inte dagens grill, men från en grill kväll i Januari i Sukhothai Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Nudellunch... --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?555z0e "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Jaha, nu har dom fimpat "Enis-dräggel-tråden" åxå. Det var bättre förr Ju förr dess bättre Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 INTE det här som svärmor köpt: Sippar istället just nu på en kall GT och lite pistage-nötter Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Sista middagen med frun på månad så det fick bli en gemensam favorit, fiskgryta. Jo vi ska skölja ned den med lite chardonnay. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Snabbmakaroner och mamma Scans köttisar, blir samma skit 2-3 ggr imorgon med, tomt i kylen innan avresa. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Snabbmakaroner och mamma Scans köttisar, blir samma skit 2-3 ggr imorgon med, tomt i kylen innan avresa. Nu fick jag spy ha ha Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Då får du spy en gång till 33:an Gjorde en kanske inte helt lyckad snabbstuvnining med makaroner, kunde inte välja om jag skulle ha falukörv eller mamma scan till så tog lite av båda, och tänk det slank ner det också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Då får du spy en gång till 33:an Gjorde en kanske inte helt lyckad snabbstuvnining med makaroner, kunde inte välja om jag skulle ha falukörv eller mamma scan till så tog lite av båda, och tänk det slank ner det också Makaroner och falukorv är riktigt gott och ett tips på färdiga köttbullar är Dafgårds Farfars köttbullar bara snäppet sämre än hemtrillade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Makaroner och falukorv är riktigt gott och ett tips på färdiga köttbullar är Dafgårds Farfars köttbullar bara snäppet sämre än hemtrillade. Dom ska jag testa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Stekt fläsk med löksås. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Juli 4, 2012 Dela Inlagd Juli 4, 2012 Då får du spy en gång till 33:an Gjorde en kanske inte helt lyckad snabbstuvnining med makaroner, kunde inte välja om jag skulle ha falukörv eller mamma scan till så tog lite av båda, och tänk det slank ner det också Men var är tomaterna pojk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu