Guest Fredman Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Lite överbliven lax från igår fick puttra med charlottenlök och grädde. Ett glas vitt eller två det är ju trots allt semester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Eftersom det är en sån dag idag så blev det kebabpizza Jasså trodde du skulle ta en "raggarballe med svängdörrar & gurkmajonäs"??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 FFF o FF fuskade ihop lite ätbart till middagen... Mätt o belåten är man nu... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 FFF o FF fuskade ihop lite ätbart till middagen... Mätt o belåten är man nu... FF En grill-galler tvätt snart kanske? Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Idag vart det thaimat och till efterrätt blev det här. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 En grill-galler tvätt snart kanske? Mvh.borje222 Har funderat på det.. Men lite skit rensar buken. Tror jag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Råstekt potatis med karré & vitlökssmör samt lite grönt .. Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Hoppsan jag hann nästan få med hela Matjeluchen på Skansen igår hade redan käkat det mesta när jag kom på att ta ett kort. Hur som så va hela gårdagen ett fiasko matmässigt, vi käkade på Gubbhyllan och på en restaurang till inne på skansen och blev lika besvikna på bägge ställena. Det enda som va gott va dryckerna, Hallands fläder, Highland parkoch div. Öl.. http:// Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 detta borde vara en perfect såskastrull. någon som sett nått liknande i sverige eller har tips var man kan shoppa en sådan?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 fattar nada av japanska. http://www.kurukurunabe.jp/ http://www.tv-tokyo.co.jp/mv/wbs/trend_tamago/post_17511/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 detta borde vara en perfect såskastrull. någon som sett nått liknande i sverige eller har tips var man kan shoppa en sådan?? Vill ha en! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 detta borde vara en perfect såskastrull. någon som sett nått liknande i sverige eller har tips var man kan shoppa en sådan?? En bra sås reder sig själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Hämtmat i en påse à 35 THB.. Laab Moo farangstorlek SEK 7,77 --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?gezky5 "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Vill ha en! jag också!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Jag har ätit idag. Men till saken hör att jag var så trött så att jag inte kommer ihåg vad jag åt. Vi kallar det rätt och slätt bara frukost i detta tillfälle. --------------------------------- Denna tråd låses pga att prestandan/hastigheten på tråden blir outhärdligt långsam när en tråd når hundratals sidor. Fortsättning på denna tråd hittas här: http://www.maipenrai...vad-at-ni-idag/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Kokade soppa på en pinne. Findus nya köttsoppa. Har redan reklamerat. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Kokade soppa på en pinne. Findus nya köttsoppa. Har redan reklamerat. Snake Bör inte pinnen vara både grövre och längre. Ja, det är väl därför du reklamerar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Grillhaxe, sallad, dressing med mosad avokado, ett glas rose eller två det är ju trots allt semester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Panikmiddag Aya va arg som ett bi (hungrig) så jag stekte på ett halvkilo Prinskorv, värmde ris och kokade Gröna bönor på en minut... Gott??? Näääe, men nu är det lugnt i huset... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Panikmiddag Aya va arg som ett bi (hungrig) så jag stekte på ett halvkilo Prinskorv, värmde ris och kokade Gröna bönor på en minut... Gott??? Näääe, men nu är det lugnt i huset... Ja en hungrig Thai skojar man inte med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Kebabpizza. Ibland måste man bara ha en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Ja en hungrig Thai skojar man inte med. Ja du vet nog hur jävla rätt du har, satan det praktiskt taget blixtrar ur ögonen på henne...Hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Ja, nu har ni lurat i även mig en pizza, med kantarell-stuvning. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Gris, stekta färskpotäter, tzatziki och lite kaninföda.. Och mjölkglaset är med Lars-Rune Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 2, 2012 Dela Inlagd Juli 2, 2012 Dags att dra ner på snusandet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu