Enis Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Med tanke på namnet lär ju spriten flöda där.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Med tanke på namnet lär ju spriten flöda där.. Stor stark 3 liters Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Lite laab och lite Som Tam .. ... Och lite Isaankörv.. Med vänlig hälsning, --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?2f1wvr "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Lunch, stuvade makaroner och köttbullar. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Tulegatan 17 ENTREN Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Idag blir det ungsgratinerad bacon & potatislåda med lite grönt till. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Lunch, stuvade makaroner och köttbullar. Mvh. borje222 Köttisarna hade du trillat små och fina... Här blev det /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Jag är dålig på namn på Thailändska maträtter, men det blev det här till lunch iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 (ändrad) Frugan efter en stor köttbullar, en spätta Och en äppelkaka på IKEA Malmö Sent from my iPhone using Tapatalk Ändrades Juli 1, 2012 av karlarpsmetz Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 �landska kroppskakor stekta i sm�r lingon mj�lk kn�ckebr�d. Gott Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Kalvstek på götlunda värdshus ,den var så mör att kniv behövdes ej Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 (ändrad) Kalvstek på götlunda värdshus ,den var så mör att kniv behövdes ej Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Den såg riktigt smarrig ut, svårt att hitta här på norska sidan Ändrades Juli 1, 2012 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Den såg riktig smarrig ut, svårt att hitta här på norska sidan Jo det är det och vilken god smak han får på såsen ,han är mkt duktig på husman kost Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Idag blev det fläskkarre med pasta i vitlöksgrädde. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Här blev det /Enis Härligt med PBR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Blev pepparrotskött på fläskkarré “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Härligt med PBR! Den funka till middan också. Färsk pasta, tre olika sorters kryddstarka korvar, en tomat samt crème fraise sås, kidneybönor och majs, toppad med riven mozzarella ost. Mums fillibabba /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Efterätt Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Eftersom det är en sån dag idag så blev det kebabpizza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Eftersom det är en sån dag idag så blev det kebabpizza Var är mjölken??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Var är mjölken??? I magen nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Eftersom det är en sån dag idag så blev det kebabpizza Jäkla Knasen...nu blev jag pizza sugen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Jäkla Knasen...nu blev jag pizza sugen... Mvh. borje222 Bara ringa 15 minuter en kvart och beställa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Hejsan Stekte purjolök och fläskfilebitar. Blandade och la i pannan. Tillsatte grädde och kryddor och lite mjöl och lät sjuda några minuter Hade nykokta nypotatis till. Faktiskt förbenat gott, trots sin enkelhet. Till efterrätt krossade jorgubbar i vispgrädde med socker på. Kaffe. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu