Scandinaviancorner Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Som tam puu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Tja.. 23F är premium Economy Med vänlig hälsning, --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?dmgayo Ok..då blir det till att köpa upp sig med stol eller inte.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Hamburgare hos Lappens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Jag antar att det är våra skattepengar som är med och finansierar den där matkonferansen, undrar varför inte sibylla duger åt dom Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Hamburgare hos Lappens Nej det kan inte vara hos Lappens i hedemora, dom ser mer turkiska ut nu för tiden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Samma tema som igår fast nötkött idag : Entrecôte med pepparsauce Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Kvällsmål Gubbar & Mjölk! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Nej det kan inte vara hos Lappens i hedemora, dom ser mer turkiska ut nu för tiden Nej det är hos den äkta Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 (ändrad) Tog vägen över Kabin Buri och Kaao Khiao till Soeng Sang från Pattis. Stannade till vid en vägkrog strax innan Wang Nam Khiao och åt det godaste thaimat jag fått på väldigt länge. Kai Tjiaow Het Hoom (omelett med väldoftande svamp) Gai Pat Met (kyckling med cashewnötter) Tom Yam Gai Baan (Tom Yam på höna (frigående kyckling?) ) Kaao Pat Goong (Stekt ris med räkor) Inga revolutionära rätter men på den här restaurangen var de otroligt välsmakande. Ingen rätt var dålig. Alla var jättegoda. Gääng Juut (Soppa med Tofu, grönsaker, fläskfärsbollar och annat) Gwaang Tååt Gratiam. (Rådjur (eller hjort) stekt med vitlök.) Hade inte alls samma viltsmak som hemma men ändå en distinkt smak och väldigt gott. Ändrades Juni 30, 2012 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Jag gjorde en snygg sallad med vitkål, tomater, gurka, spetspaprika och purjolök. Husse fixade till kycklingben som var jättegoda, med chili och annat. Underbart god middag som vi intog sittandes i våra nya trädgårds-stolar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 (ändrad) Får se vad det blir återkommer Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Blev shirlion och lite annat smått å gott Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades Juni 30, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 47-årskalas idag, inga bilder på maten tyvärr, men vi grillade lite mellan skurarna och till kaffet blev det tårta och nu dricker jag perlenbacher, inköpta på tyska lidl fåntratten och tillika svågern som fyllde år en annan gammal typ som fyllde 47 för många år sen mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Jag bevistar den inte. jag är en av arrangörerna. Men ingen svensk bland delegaterna. Konstigt, både du och GD har svenskt att erbjuda, kanske lite oklart med vad er org vill åstadkomma? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Blev shirlion och lite annat smått å gott Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 ser gott ut! lite nyfiken, vad heter krogen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Lite anka i Lumpini Park... --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?twbldt "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Ett besök på Del Frisco´s och vi åt den bästa måltiden hittills på vår NY resa Starters, missade naturligtvis att fota En ihopkombinerad smakmeny av tre olika starters: Chilled shrimp cocktail, nån mer räka, + Crab cake. Crabcaken var den bästa jag någonsin ätit. Huvudrätt: Double Eagle Strip (bone-in 26 oz), köttbitarnas köttbit, typ. + Potatisgratäng och en spinaträtt. Dessert: Banankaka, caramelsås + vaniljglass. + En dubben espresso och en Courvoisier xo Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Ett besök på Del Frisco´s och vi åt den bästa måltiden hittills på vår NY resa Ni måste gå på Balthazar och Eataly 2 rekomendationer från mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Det blev havskräftor eller vad dom kallas, igår. Köpta Kokande Klart att hugga in Finito Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Igår kväll käkade jag och polaren "Glenn" hemlagad lasange, och allt var väl frid och fröjd tills Glenns fru ville "kela lite" mitt i maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Bratwurst Hot. Med klös i Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Tog vägen över Kabin Buri och Kaao Khiao till Soeng Sang från Pattis. Stannade till vid en vägkrog strax innan Wang Nam Khiao och åt det godaste thaimat jag fått på väldigt länge. Gwaang Tååt Gratiam. (Rådjur (eller hjort) stekt med vitlök.) Hade inte alls samma viltsmak som hemma men ändå en distinkt smak och väldigt gott. Det kanske var en jycke? Skit samma - Huvudsaken att det smakade gott SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Det blev havskräftor eller vad dom kallas, igår. Köpta Kokande Klart att hugga in Finito Räkor kort å gott kallar vi dom för Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Igår kväll blev det lite sallad och lax. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 ser gott ut! lite nyfiken, vad heter krogen? Restaurang Sue Ellen i Stockholm Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 1, 2012 Dela Inlagd Juli 1, 2012 Restaurang Sue Ellen i Stockholm Tulegatan 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu