Khemmarat Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Gör det lite enkelt och gött idag, blandade i lite paprika för extra sötma bryna och pudra lite mitt jobb är klart, steka karréskivorna och koka färska potäter fixar frugan Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Cheddaröverbakad laxfilé "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Alice hittade vad vi skulle äta.. Första delen är avklarad bara chipsen i fritösen kvar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Visst blev det fisk med pommes.. Och lite efterätt fick man också ner.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Min favorit. Och massor med vitlök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 knäckemackor med ägg,kaviar o dill... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Min favorit. Och massor med vitlök Har i allafall lyckas med en matbild som inte ar suddig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 En kvällsmacka "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Gröd i morse å en hamburgare i middags....sedan mest flytande föda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Tänk på att det är nästan 700 delegater på konferensen som alla uppskattar god mat.. dom kanske borde ägna sig åt lite arbete oxå och inte bara smörja kråset, jag uppskattar oxå god mat men får nog hålla till godo med matlådan fortsättningsvis med , men men det är skillnad på folk och folk mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 dom kanske borde ägna sig åt lite arbete oxå och inte bara smörja kråset, jag uppskattar oxå god mat men får nog hålla till godo med matlådan fortsättningsvis med , men men det är skillnad på folk och folk mvh walle Går väl att få god mat i matlådan också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Går väl att få god mat i matlådan också Ingen mera Gävletur så vi kan luncha igen? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 (ändrad) Ingen mera Gävletur så vi kan luncha igen? /Enis Inte för tillfället åker jojo öst-väst-öst-väst , men kanske tar tåget upp ngn helg Ändrades Juni 29, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Går väl att få god mat i matlådan också klart det går men detta överdåd i matfrosseri övergår mitt förstånd, vet iofs inte vad konferensen handlade om, får väl bara hoppas att dom inte försökte lösa problemet med världsvälten mvh walle Godnatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Korv med bröd, Roslagsgrill och hemmagjord majonäsgurka på fyllan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 dom kanske borde ägna sig åt lite arbete oxå och inte bara smörja kråset, jag uppskattar oxå god mat men får nog hålla till godo med matlådan fortsättningsvis med , men men det är skillnad på folk och folk mvh walle Det "arbete" som genomförs på konferensen är en stor samling experter lär sig av varandra att optimera världens olika sjukhus främst vilket jag tycker är ok arbete.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Hotellfrukost Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Fika på jobbet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Det "arbete" som genomförs på konferensen är en stor samling experter lär sig av varandra att optimera världens olika sjukhus främst vilket jag tycker är ok arbete.. helt ok arbete mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Korv med bröd, Roslagsgrill och hemmagjord majonäsgurka på fyllan Ha ha majonäsgurka och räksallad är svårslaget på fyllan och guld värt på bakfyllan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 (ändrad) Sista dagen med denna "tråkiga" konferensmat. Ändrades Juni 30, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Sista dagen med denna "tråkiga" konferensmat. Göttegris :14: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Det "arbete" som genomförs på konferensen är en stor samling experter lär sig av varandra att optimera världens olika sjukhus främst vilket jag tycker är ok arbete.. Hoppas de svenska delegaterna tar intryck av konferensmaten.. och optimerar sjukhusmaten åt det hållet. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Hoppas de svenska delegaterna tar intryck av konferensmaten.. och optimerar sjukhusmaten åt det hållet. /Enis Finns tyvärr inte en enda svensk delegat med på konferensen. Svenskar i detta område tycker tyvärr att "dom kan bäst själva" så dom bryr sig inte om att lära sig av vad övriga världen vet och gör samt vad de lärt sig.. Se bara på nya Karolinska som denna organisation sågade jäms med fotknölararna. Det vinnande förslaget i den tävlingen är det särklass sämsta som tävlade men den firman hade rätt "kontakter" i den svenska regeringen/ledningen som satt i juryn. De övriga tävlande bidragen var utländska och saknade egentlig chans att vinna p.g.a bristande "kontakter" i Sverige. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 30, 2012 Dela Inlagd Juni 30, 2012 Nu blev det inte frukost ala TV, man fick leta länge i kylen innan man hittade någolunda ätbart.. Mammas inlagda vitlöktgurka duger länge.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu