Towe Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 På en ONSDAG ? ? ? Ja vad är det med det då?? Jag äter TOM fläsk med löksås vilken veckodag som helst hahha knasboll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Idag blev det ett besök på Gilt. Förväntningarna var höga då de innehar två Michelin stjärnor. Vi började med (kopierar in på engelska) Foie Gras Rhubarb, Peas, Sassafras, Toasted Cereal Consommé Border Springs Farm Lamb Spring Onion, Morel, Wheat Berries, Sheep's Milk Ricotta Efterrätten missade jag. Det blev en: Strawberry Rhubarb Treacle Pudding, Strawberry Panna Cotta, Pêche Lambic Gelée. Dubbel esspresso + en hennessy xo. Får väl slinka in med att jag äter gärna från en matvagn i Pattaya men uppskattar verkligen fine dining också Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 haha ja det är riktigt stora portioner dom har på finare resturanger, men sånt där begriper man väl inte mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Konferens-lunch på språng Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Idag blev det ett besök på Gilt. Förväntningarna var höga då de innehar två Michelin stjärnor. Vi började med (kopierar in på engelska) Foie Gras Rhubarb, Peas, Sassafras, Toasted Cereal Consommé Border Springs Farm Lamb Spring Onion, Morel, Wheat Berries, Sheep's Milk Ricotta Efterrätten missade jag. Det blev en: Strawberry Rhubarb Treacle Pudding, Strawberry Panna Cotta, Pêche Lambic Gelée. Dubbel esspresso + en hennessy xo. Får väl slinka in med att jag äter gärna från en matvagn i Pattaya men uppskattar verkligen fine dining också Åk till Maitan så du får mat. Han har 5 Michelingubbar minst. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Välkomstmiddag på Mandarin Oriental Hotel, KL Igen, Va fan e maten ? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 En kopp svart & äggmacka! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Pannbiff Rasta nyängen Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Visste inte var jag skulle posta den här. Kom över lite gelantinblad och blev lite nostalgisk så jag kokade några gel-shots. De här på rom, vaniljsyrup och kola. Det går att bli full utan att dricka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Nya päror+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Samt lide Sang Som i glaset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 28, 2012 Dela Inlagd Juni 28, 2012 Var ute och påtade lite i trädgårn och drack ett par öl och glömde bort tiden för fotbollen. Kom in precis när första halvlek var slut och efter en snabbdusch fick det bli en snabbburgare som avnjuts med tjeckölet Primator. Var tvungen att micra en tekaka som bröd för att det skulle gå snabbt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Styrelsemöte och middag på Mandarin Oriental Hotel, KL Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Idag blev det en ceasarsallad till lunch. Till middag blev en härlig Dry-Aged Prime Sirloin stek + ett vin jag fastnat för, förbannat gott och det heter Groth Cabernet Sauvignon 2009 Napa. Inget foto tyvärr. Till efterrätt blev det en dubbel espresso, hennesey xo + en Crème brûlée med lager av vanlij, pistage, choklad och bär Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Frukost i loungen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Idag blev det en fattig frukost... --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?htnfcc Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Superfrulle kaffe & Bulle Statoil!!? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Konferens-lunch Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Frukost i loungen Hade de egen omelett-kock ute på buffén? Gillar det starkt men har inte sett det i Sverige. Det närmaste som jag varit som haft det var på Rica Nidälven i Trondheim. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Hade de egen omelett-kock ute på buffén? Gillar det starkt men har inte sett det i Sverige. Det närmaste som jag varit som haft det var på Rica Nidälven i Trondheim. Uppe i loungen har dom inte det men nere i stora matsalen finns det små lappar på alla bord man fyller i med alla möjliga alternativ på sin omelett/ägg/röra med tillbehör så lagas det och serveras vid ditt bord Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Konferens-lunch Och matchvikten är konstant eller............ Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Sitter å funderar på tallens matbilder.är väl ingen vettig menska som ens tänker sig varken göra eller beställa in det där överdådet, nää ge det till en fattig grek istället Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Och matchvikten är konstant eller............ Efter en 16-timmars arbetsdag med en massa kutande runt i stora och långa salar, ja.. (konstant "hög matchvikt" får man kanske tillägga) Tur man har 2 meter längd att sprida ut den på även om den tenderar att samla sig "i mitten" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Sitter å funderar på tallens matbilder.är väl ingen vettig menska som ens tänker sig varken göra eller beställa in det där överdådet, nää ge det till en fattig grek istället Tänk på att det är nästan 700 delegater på konferensen som alla uppskattar god mat.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juni 29, 2012 Dela Inlagd Juni 29, 2012 Idag blev det en ceasarsallad till lunch. Till middag blev en härlig Dry-Aged Prime Sirloin stek + ett vin jag fastnat för, förbannat gott och det heter Groth Cabernet Sauvignon 2009 Napa. Inget foto tyvärr. Till efterrätt blev det en dubbel espresso, hennesey xo + en Crème brûlée med lager av vanlij, pistage, choklad och bär Är du där på jobb eller semester. Man skulle kunna tro att det är något företag som betalar. Ser jäkligt gott allt du äter och dricker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu