Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Bidde hämtmat från en stockholms bättre kvarterskinaresturanger.

Wang i Årsta. Dom är riktigt bra med fina färskvaror och en hyffsat varierad meny. Men som alla kvarterskrogar lite ojämn idag hade dom lite otur med dom friterade rätterna. Undra om det är upphettat sen luncjen?

Bidde en Anka Schechuan och en fyra små rätter att dela på 2.5 pers.

Måltidsdryck blev ett glas rött; Rive Barbera och som den barbar jag är serverades det dyra vinet kylskåpskallt!

Kylskåpskallt är också kvällens desert:

från vänster: En gedigen Hollänsk spelare med jämn kvalitet utan några större finesser men gör heller aldrig några misstag Grolls, en av världens 10 bästa lageröl.

i mitten: En favorit som ingår i dom flesta förbunskapteners önskelista. Gjord på kornmalt och efterjäst i flaskan står den ut i dom flesta laguppställningar.

till höger. En kristen jäkel med ett vasst spel. Mycket starkare än vad dom flesta motspelare tror med sina 9 vol %.

Blir alltså ett anfall med bara beneluxspelare denna kväll. /mvh

/mvh

post-5592-127143928248_thumb.jpg

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

55 gubbjävlar i dag när jag åkte hem från jobbet så tänkte jag undrar va enis hittar på idag

nu ska jag bräcka den jäkeln planering planering hem å på med spisen fram me kamran

sen kom nåt i mellan och nu när jag ska börja så har pojkspolingen redan bräckt mig :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Som förätt :whistle:

post-3713-127144252978_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Sen blev det lite godis från svamp safarina i höstas lite gula kantareller smörstekta .pommesfritt sås cafe du paris

som efterrätt lite canom thien sen

ett par clirrare+ tilltugg :drinks:

post-3713-127144344254_thumb.jpg

post-3713-127144356065_thumb.jpg

post-3713-127144365237_thumb.jpg

Dela på andra sajter

clirre clirr clirris.lite nattasnacks tillsammans med japanesen

post-3356-127145715715_thumb.jpg

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

välsorterat bolag i Gävle :drinks:

Dela på andra sajter

lite kotlettspill idag som frugan kryddat och tillagat.

post-3356-127152586223_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Såå proppmätt så jag orkar inte ta några bilder.

Middagen bestod av Kaprisfyllda älgfärsbiffar potatisgratin och kantarellsås, satan jag är så mätt att det gör ont...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Såå proppmätt så jag orkar inte ta några bilder.

Middagen bestod av Kaprisfyllda älgfärsbiffar potatisgratin och kantarellsås, satan jag är så mätt att det gör ont...

Lät inte så dumt.å bilder på en renslickad tallrik säger ju inte så mycket ;)

Sov så gott i soffan :drinks:

Dela på andra sajter

Enis, Odin kanske tänkte ta bilder på sin proppmätta mage?

Tur att han inte orkade i så fall ;)

Fast avis på middagen är man ju!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hej på dej Changen.

Ja nu har jag sussat färdigt på soffan, e fortfarande mätt så var glad att du slapp se min spärrballong till mage.

Min mellanson med polare kom just in och sitter och käkar resterna (det föll tydligen dom på läppen åxå)

Så nu ere slut på ca. ett kilo älgfärs och ca. 25 potatisar hehe. det känns som man driver en sämre restaurang här..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Guest jlh66

Lät inte så dumt.å bilder på en renslickad tallrik säger ju inte så mycket ;)

Sov så gott i soffan :drinks:

Nja,en renslickad tallrik säger väl en en hel del=Nån som va jäkligt hungrig har ätit eller så va maten riktigt god :na::rtfm:

Dela på andra sajter

Nja,en renslickad tallrik säger väl en en hel del=Nån som va jäkligt hungrig har ätit eller så va maten riktigt god :na::rtfm:

Så sant...Så sant :great:

Grillpremiär idag...

Marinerad ryggbiff och fläskkarré men klyftisar samt ädelostgrattinerad rödbeta.

post-3356-12716115139_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Guest jlh66

Ja jäklar vad du får det att se gott ut Enis och med all säkerhet är det även gott (saknar en smiley med Homer Simpson drägel)

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Enis äter du inte Thaimat :whistle: Håller på med dina svinkotletter :ironi:

Genn sapparod

kanomm kenn tot som desär :dance1::dance:

post-3713-127162047374_thumb.jpg

post-3713-127162059651_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Enis äter du inte Thaimat :whistle:

Jovisst ... senast igår.

Men just nu sitter jag och sippar på ett glas fyllt med krossad is, campari och färskpressad blodappelsin(av undertecknad)

/Enis

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

nä du din skojare så lätt lurar du inte gubben.du banka ju i ihjäl svinet i går :huh:

Dela på andra sajter

nä du din skojare så lätt lurar du inte gubben.du banka ju i ihjäl svinet i går :huh:

:rtfm:

:na:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har ni fått någe käk idag boys..själv så bankade jag vettet ur ett vilt svin...till det en sås med trattisar, Creme Fraise, grädde och mörk choklad.

post-3356-127101365552_thumb.jpg

Appropå torkade trattisar, fint pris på City Cross 3495 kr/kg (Gött att man har egna)

/Enis

:(

ok 11 april stort svin :whistle: hela veckan :bag::na: avundsjuke clirre

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

inga kolesterolstekar här inte :whistle::na::bag:

post-3713-127170609947_thumb.jpg

Dela på andra sajter

inga kolesterolstekar här inte :whistle::na::bag:

Så där ja.bilderna blir bättre och bättre. :great:

Pröva lite olika anfallsvinklar och se hur det blir

Ändrades av Enis

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

5 B)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...