Tallviking Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 En god Australian Angus Sirloin medium-rare med en massa goda tillbehör och bea på en av hotellets lyxrestauranger Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Var till morsan och fixade hennes megasega dator och mitt pris var Falukorv, pepparrotssås och färskpotatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Dagens lagade mål blev resterna av midsommar maten men idag valde jag ris och smaksatte med spiskummin som gav en indisk touch. Ytterfile med pepparsås till...fasen så gott.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Rester idag igen. Fläskfilé med Pepparsås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Gulaschsoppa Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Vanliga avslutningen i Pattaya, en toast skagen på beefeater Skickat från min U8860, smarta telefonernas Rålls Råjs Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Idag var man internationell, Danska pannbiffar i sås med Thailändskt ris till samt Svenskt kranvatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Kvällsmål framför Tv burken mums! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 25, 2012 Dela Inlagd Juni 25, 2012 Köpte 15 liter jordgubbar idag, dom sålde billigt på Maxi 15,- litern, rensat å käkat så det står härliga till, vi fick väl i oss 3-4 liter resten åkte i frysen till soliga dagar framöver Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 En underbar Dry-Aged Prime Rib Steak med grillad sparris + en god Groth Cabernet Sauvignon 2009 på Maloney & Porcelli Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Sushi i Surin häromdagen. Underbart gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Sushi i Surin häromdagen. Underbart gott. Den övre ser ut som Sushimi men vad aär den undre? /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 (ändrad) Den övre ser ut som Sushimi men vad aär den undre? /mvh Det är Kinesisk Rädisa (Hua Chai Tao, หัวไชเท้า) som är skuren i runda bitar och fyllda med laxröra. Ganska gott. Sashimin (helt korrekt den övre bilden) var helt underbart god och bland de bästa jag fått. Förutom det åt jag en Alaska Salmon Roll som också var supergod. Det vart ju inte direkt skitbillig utan notan stannade på ca 1000 baht (en person) men väldigt gott. Edit: Rädisan använder man för övrigt i de flesta Giutiaow-stånd där den får ligga på långkok länge i vattnet de snabbhettar upp nudlarna i. Just de som legat på långkok länge är supergod tycker jag. Ändrades Juni 26, 2012 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matte14 Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 (ändrad) Bacon och äggröra = mums. Matte Ändrades Juni 26, 2012 av Matte14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 En av de bästa Fish & Chips jag ätit på hotellet i KL De andra åt helt OK också Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Pannkakor med blåbärssylt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Köttebullar,morotspure,ärtor & potatismos på Mellösas mjöliga + 1 glas mellisko! Ps:Slut på lingon??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Lunch haket "Gallan" serverade idag stekt strömmingsflundra med hemstampat potatis mos och lingon och skirat smör, nu har jag käkat för mycket så det blir kontorsarbete resten av dagen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Köttebullar,morotspure,ärtor & potatismos på Mellösas mjöliga + 1 glas mellisko! Ps:Slut på lingon??? konstig bilden ser ut? randig? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 konstig bilden ser ut? randig? Ja köttbullarna kommer från Gränna!!!Hi Hi Jag & kamrer ingen bra kombi Du vet! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Ett tips om ni missade programmet igår. Gillar programmet starkt för det är inte bara recept utan en massa "tips". Kycklingfonden som han gör ska kokas i helgen. http://www.svtplay.se/matlagning-enligt-heston Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Lite stuvad spenat med extra rökt falu satt fint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Lunch haket "Gallan" serverade idag stekt strömmingsflundra med hemstampat potatis mos och lingon och skirat smör, nu har jag käkat för mycket så det blir kontorsarbete resten av dagen Gallan! har jag missat nått? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Fläskfilé i en fransk senapssås /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 26, 2012 Dela Inlagd Juni 26, 2012 Gallan! har jag missat nått? Den spygröna restaurangen vid djursjukhuset på Ultuna, allmänt kallad "Gallan" eller i ägartjejernas namn "Wallins matsal" Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu