Kötthandlarn Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 Mest rester från igår men till efterrätt blev det Svenska jordgubbar med chokladglass..... Återigen, gött så man blir förbannad....🤤🤤🤤❤ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 3 timmar sedan, skrev Peolito: Thaikorv med klibbris. Men glömde bilden 😀 Oförlåtligt att glömma bilden! 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 Junior och damen önskade langos idag, bara att lyda order. Meckade en deg, gjorde en vitlöksolja, och rev lite lagrad prästost, löken hackade junior.Blev riktigt smarrigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 Igår blev det indiska smaker på restaurang Angan.. Så jäkla gott! Och idag lammfärsbiffar som kryddades med timjan, vitlök, rosmarin, fetaost och dijon.. Serverades med kokt färskpotatis och hemmamekad tzatziki.. Gott så man blir förbannad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 8, 2022 Dela Inlagd Maj 8, 2022 5 timmar sedan, skrev Peolito: Geng kä När jag såg denna bild så blev jag sugen på KUAYTIAO LAD NA med röd sås till enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 7 timmar sedan, skrev Enis: När jag såg denna bild så blev jag sugen på KUAYTIAO LAD NA med röd sås till enis Vem är hon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Dagens LCHF restfynd i frysen. Kålpudding. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 2 timmar sedan, skrev Peolito: Vem är hon Är väl hon på thaimassagen i Gävle? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 2 timmar sedan, skrev Peolito: Vem är hon 10 minuter sedan, skrev falukorven: Är väl hon på thaimassagen i Gävle? 🤔 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lard_na "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lard_na Brukar käka den med räkor ibland.. Massa vinäger och chilipulver i så blir det bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Dagens "mixed" på "Mowglis kök" inkl naanbröd med vitlök Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 En Kalvfärsbiff med tillbehör på altan idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Köttfärslimpa med persiljepotatis, gräddsås och lingon. Så jävla gött så det slutade utan en tanke på bilder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Långbros varierade Biff Minute, alltid så man blir förbannad😊👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 9, 2022 Dela Inlagd Maj 9, 2022 Frugan har semester så det blev lite gott att äta på uteplatsen.. Ett glas Lambrusco och en fin olivolja från Spanien som vi fått av favoritdottern.. Fantastiskt gott och trevligt! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 Eftersom det är tisdag fick det som vanligt enligt en "god" tradition bli en WB hos @b-tung Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 Dagens husman “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens husman Så skall det se ut! Riktigt tisdag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 Dillkött på kyckling idag. Pinky's Livingroom Fick en miniportion av frugan pga att jag inte använder bälte i shortsen just nu. Förbannat gott i alla fall och jag har smugit undan en portion inför framtiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 Ribs på Dilligaf ikväll. Slipper bälte ett tag till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 Här blev det också tisdagsmat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 grillade på några burgare lycka, hittade Kraken dillpicklad gurka på Willys enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 (ändrad) Var nära att köpa och testa en ny nudelkopp, såg interessant ut och fanns i 3 varianter, men kom på att jag kanske skulle kolla på Youtube om de var nåt att ha... "Världens starkaste", antagligen skitsnack? Tydligen inte skitsnack... Glad att jag lät bli, men de kostade inte 20£ (som grabben påstår att han betalat) på Saigon food i götet, bara typ 28 kronor, om nån vill få lite krydda på livet! MVH Ändrades Maj 10, 2022 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 15 minuter sedan, skrev Tommy: Var nära att köpa och testa en ny nudelkopp, såg interessant ut och fanns i 3 varianter, men kom på att jag kanske skulle kolla på Youtube om de var nåt att ha... "Världens starkaste", antagligen skitsnack? Tydligen inte skitsnack... Glad att jag lät bli, men de kostade inte 20£ på Saigon food i götet, bara typ 28 kronor, om nån vill få lite krydda på livet! MVH Dom där svarta är jävligt goda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 10, 2022 Dela Inlagd Maj 10, 2022 6 minuter sedan, skrev falukorven: Dom där svarta är jävligt goda. Faan, nu vill jag testa... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu