Oregistrerad Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Sill kan man äta ofta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Sill i olika valörer,till det färskpotatis och naturligtvis minimjölk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Onsdags-special på Sizzler i Rayong Spicy chicken och panerad fiskfilé med 2 såser, pommes och obegränsad salladsbuffé (samt soppa och efterrättsbakelse om man orkar) Kostade 310 Baht inkl cola med 2 påfyllningar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 (ändrad) Äsch, då jag inte har någon kokerska hemma just nu får jag väl slänga ihop något exotiskt. Ändrades Juni 20, 2012 av emulov Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Onsdags-special på Sizzler i Rayong Spicy chicken och panerad fiskfilé med 2 såser, pommes och obegränsad salladsbuffé (samt soppa och efterrättsbakelse om man orkar) Kostade 310 Baht inkl cola med 2 påfyllningar Har aldrig lyckats få något gott i köttväg på Sizzlers, så nu nlir det alltid dagens special och 2-3 vändor vid salladsbuffén som är riktigt bra. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Rekommenderas: Har en variant själv. Kör du efter boken? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Sill kan man äta ofta. Men inte utan en O.P! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Frukost med ost, kaviar, fru Oscars Tamarindmarmelad och Oscars Midsommarskinka (sockersaltad i en kryddig lag med kryddpeppar, svartpeppar, nejlikor och lagerblad) Lunch, smörstekt Tonfisk med Avocado och Tomat. Kvällsgodis, Liten delikatesstallrik med Salami, Parmaskinka och Rökt Ost. Avrundning. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Idag blev det en bön-gryta. Innehållandes lite olika korvsorter, mycket krydd grönt, trattisar, chilli mm. Serverades med några vitlöks bröd. Duger som lite "mitt i veckan" mat. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Det bidde min gamla mors underbara tortellinigratäng,hon verkar ta hand om mig då min sambo har smitit i väg till Thailand en mån.före mig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Tog en sväng upp till Skansen idag. Dom hade problem i köket och kunde inte laga varm mat så vi beställde en rostbiff macka och en seefoodmacka Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Dagens middag grillad kyckling med ugnsbakad currynypotatis och grönt från trädgården Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Efterrätten blev nyplockade jordgubbar Fler i magen än i lådorna Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Det blev fläskfile med potatisgratäng o lite sallad till middag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Rekommenderas: På tal om diet.. måste fixa sockerlösning till helgens groggar nu, tar ju en stund att kallna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 En bild från kvällens mat, en förenkling av Enis fläskfile med bara brieost och fransk senap i ungnen, jävlar så gott och fräschst Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matte14 Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Bara korv med bröd med en folköl. hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Allt är inte negativt med att komma hem från Thailand. Färskpotatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Allt är inte negativt med att komma hem från Thailand. Färskpotatis Tur att du får i dig lite grönt också Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Allt är inte negativt med att komma hem från Thailand. Färskpotatis Tycker det ser ut som Mamma Scans köttbullar. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Tycker det ser ut som Mamma Scans köttbullar. MVH Nonki Japp, halvfabrikat is da shit Trodde dock det skulle vara 33:an som skulle påpeka om det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Tur att du får i dig lite grönt också Måste ju följa kostcirkeln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Japp, halvfabrikat is da shit Trodde dock det skulle vara 33:an som skulle påpeka om det Tänkte tyst idag ,alla vet redan.min.åsikt om.bajsbullarna tvi he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Thaislafs. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juni 21, 2012 Dela Inlagd Juni 21, 2012 Gårdagens hälsokostfrukost på speckrösti måste givetvis följas upp på bästa sätt. En luchpizza av fetaste slag Och som middag en hederlig gammal planka. Ska jag vara riktigt ärlig så överdriver jag lite. Inte ens jag klara en rösti, pizza och planka på samma dag. Så plankan är från i förrgår. Och vi var faktiskt två om pizzan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu