frogfish Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 En som tam farang. Granntanten tyckte synd om mig och gjorde en variant till mig utan plara. Gott som fan, men Isanspicy... Men det är bara att bita ihop🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 Biff Lindström med pommes på Oliver Twist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 Rester från igår 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 Inte idag, men igår med Familj. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 Första gången på Bastard Burgers. Helt ok. Bra lunchpris. 109 pix för burgare, fries och läsk. Normalt pris 169 för burgaren är i mesta laget. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 (ändrad) Hemlagad ärtsoppa med fläsk. Sååååå gott 😋 Ändrades April 11, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hemlagad ärtsoppa med fläsk. Sååååå gott 😋 Gott, och så jäkla lättlagat! Tror inte de flesta vet hur lätt det är, kanske? Jag är ju absolut inte nån utbildad kock, men min ärtsoppa är riktigt bra! Tyvärr är det ytterst få som går till ett Thaihak med buffé, och väljer att äta ärtsoppa, men pannkakor tycks funka! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 Potatisbullar med fläsk och rårörda lingon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 grillad kyckling idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 11, 2022 Dela Inlagd April 11, 2022 Rödingrester.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 Inte än, men på g. Frukostdags🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 Har ätit fisk, räkor, nudlar och soppor av alla varianter i två veckors tid. Hemma igen då får det bli en kebab tallrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 Helstekt fläskkarre med blomkål äppelsky och potatispuré på Vört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 Som tam farang med måltidsdryck🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 Grillbuffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 Kex me tillbehör “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 (ändrad) Dagens i Rawai, Pinky's livingroom. Kålpudding, potatis och lingonsylt. Satt som en käftsmäll. Ändrades April 12, 2022 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 Kycklinglårfilé som stektes med massor med curry och gul lök, sen åkte grädde och cream fraiche, fond, dragon, salt och nymalen svartpeppar ner i pannan. När det puttrat till sig en stund pyntades det med röd paprika.. Serverades med potatis och brysselkål, fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 12, 2022 Dela Inlagd April 12, 2022 TV-middag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 Blev lite fyllemat när jag kom hem igår. Rester förståss, lite kålpudding toppad med pizzaost. Gudomligt gott mitt i natten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 Lämmfärsspett med klyftpotatis mm samt en liten morotskaka till efterrätt på Oliver Twist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 25 minuter sedan, skrev Peolito: Lämmfärsspett med klyftpotatis mm samt en liten morotskaka till efterrätt på Oliver Twist. Oj det var en pluttig morotskaka. Ser gott ut annars. För min del Blev det lite eldorado snabbnudlar "tom yum" Enda som fanns kvar på hyllan Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 14 minuter sedan, skrev Chrille Columbus: Oj det var en pluttig morotskaka. Ser gott ut annars. För min del Blev det lite eldorado snabbnudlar "tom yum" Enda som fanns kvar på hyllan Morotskakan var superpluttig men god. Nudlarna såg sådär ut men säkert bra som bukfylla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 Brunch på Ya nui Beach idag. Där är det inte billigt kan jag meddela. 240 baht för American breakfast. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 13, 2022 Dela Inlagd April 13, 2022 3 minuter sedan, skrev rolba: Brunch på Ya nui Beach idag. Där är det inte billigt kan jag meddela. 240 baht för American breakfast. Ingick det Irish Coffee? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu