MickeN Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 Efter en kort promenad behövs påfyllning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 (ändrad) Steak Minute @Spisa hos Helena/Scheelegatan Ändrades April 8, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 6 timmar sedan, skrev frogfish: Jag flög från Sverige igår. Vi fick matpaketen när vi gick av i Bkk. Har aldrig hänt mig förr. Vad är oklart? Var det flighten med tekniskt stopp i Phuket? Den vägen fick jag också macka vid landning. Dock ingen alko Phuket - Bkk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 5 timmar sedan, skrev samet: Du har helt rätt. Stoppet i Phuket är ett så kallat tekniskt stopp, det är samma flight som fortsätter till Bangkok, men då gäller inrikesreglerna. Vet en stekare från Göteborg som var väldigt upprörd över detta när han flög Bangkok-Phuket-Köpenhamn, då han fick vänta 3 timmar på sin champagne och GT. Skulle läst alla inlägg innan jag skrev... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 Sjömat i saffran. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 Palå på fläsklägg och sidfläsk enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 Darlingen ville ha revben o så blev det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 Räkcocktail Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 32 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Räkcocktail Var då? För inte fan har du tryckt ner 1-2 kokta ägg i din räkcocktail?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 Blev en burgare 🍔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 8, 2022 Dela Inlagd April 8, 2022 Spansk tunnskivad chorizo, parmesan, mögelost och en helt underbar ost med tryffel och prosecco tillsammans med oliver och cocktailkapris... fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Blev en köttfärslimpa från frysen. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Drog ihop någon Chorizo, Räkröra. Gott blev det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Slut med rester så jag drog mig till minnes att jag fått en inbjudan till McFly's. Grillad gris, potatissallad och massaman. Fanns även stekt ris men det hoppade jag trots att gratis är gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 En biff Rydberg 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Chicken Tikka Masala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Blev en skinkmacka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Man blev ju sugen på hamburgare när man såg @falukorvens inlägg Då https://4grabs.se lyckats få lokalpressen att skriva om deras ”unika” koncept samt att även Burgerdudes gått på deras svada och skrivit om kjedjans kraftiga expansion i sitt senaste månadsbrev ( nyheten försvann dock när jag påpekade att det var en i raden av spökkök) så måste man ju konsumenttesta för man kan ju ha fel i sina tankegångar Tyvärr så hade man ju rätt. Sämsta sortens skitburgare Glättig yta utan innehåll och substans Sunkpizzatillverkad burgare grått kött utan stekyta och stort sätt allt som skulle vara på burgaren hade de glömt dressingen smakade som hamburgardressing på hink och inte ens en bifftomat fick man utan några spilldelar från någon vanlig tomat så där behöver ni inte handla varken på deras sida, Wolt eller foodora enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Blev en entrecote i kväll.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Kvällens middag fläskkotlett med bakad potatis och vitlökssmör &Rödvinssås 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 49 minuter sedan, skrev Enis: Man blev ju sugen på hamburgare när man såg @falukorvens inlägg Då https://4grabs.se lyckats få lokalpressen att skriva om deras ”unika” koncept samt att även Burgerdudes gått på deras svada och skrivit om kjedjans kraftiga expansion i sitt senaste månadsbrev ( nyheten försvann dock när jag påpekade att det var en i raden av spökkök) så måste man ju konsumenttesta för man kan ju ha fel i sina tankegångar Tyvärr så hade man ju rätt. Sämsta sortens skitburgare Glättig yta utan innehåll och substans Sunkpizzatillverkad burgare grått kött utan stekyta och stort sätt allt som skulle vara på burgaren hade de glömt dressingen smakade som hamburgardressing på hink och inte ens en bifftomat fick man utan några spilldelar från någon vanlig tomat så där behöver ni inte handla varken på deras sida, Wolt eller foodora enis Jag har kommit till slutsatsen, att om jag vill ha en riktigt bra burgare, så gör jag den själv. om jag bara vill ha OK bukfylla, så funkar Burger King rätt bra, så även MAX, minns inte när jag var på Mc Donalds för att äta senast (de är sämst). MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 9, 2022 Dela Inlagd April 9, 2022 Lördagsmiddagen serverades i uterummet såklart! En riktigt fin bit Entrecoté, smörstekt mandelpotatis som kryddades med starkt paprikapulver och vitlök, överbliven trattkantarellstuvning och några bitar Castello... En Rioja till satt som en näve i ögat.. Underbart, Tack för att vi finns! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 Stekt fläsk med löksås “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 wookad lever med långa gröna bönor, strimlade limeblad och röd curry enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 10, 2022 Dela Inlagd April 10, 2022 Röding i ugn med grädde, vitt vin, purjo och dill.. Söndagsmiddagen serverades i uterummet med vackra tulpaner! Röding som fick gotta sig med purjo, dill, grädde och vitt vin.. Tillsammans med små fina potatisar.. Fantastiskt gott! Ett svalt glas vitt vin från Nya Zeeland passade utmärkt till, underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu