Peolito Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 Pannbiff med kulpotatis och gräddsås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 En liten köttbit, kurobuta eller nåt åt det hållet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 Purjolöksoppa med extra allt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 Kycklinglårfilé med pak choi, chili, vitlök och ostronsås.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 4, 2022 Dela Inlagd April 4, 2022 Dagens middag och gårdagens middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 5, 2022 Dela Inlagd April 5, 2022 Glömde att fota en kundtallrik. Det här är min variant av LCHF light. Gick bra att äta med sked. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 5, 2022 Dela Inlagd April 5, 2022 Bästa lunch på länge, vildand och risotto! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 5, 2022 Dela Inlagd April 5, 2022 Det här som är så jävla jobbigt, gick ner med en liter öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 5, 2022 Dela Inlagd April 5, 2022 Fläsknoisette med chilibea och klyftpotatis Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 5, 2022 Dela Inlagd April 5, 2022 Blev rester av gårdagens soppa upphettad med lite chiliflarn 😋 Till efterätt blev det nyplockade jordgubbar med grädde “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 5, 2022 Dela Inlagd April 5, 2022 Frugan stod vid spisen idag! 💕 Hoi tod (musslor som wokades med ägg och böngroddar), serverades med srirachasås som blandas med sweet chilisås.. Gott så man blir förbannad! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 6, 2022 Dela Inlagd April 6, 2022 Blev en sjömansbiff “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 6, 2022 Dela Inlagd April 6, 2022 Diverse på Billys Smokehouse... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 6, 2022 Dela Inlagd April 6, 2022 Holländska jordgubbar, smakade riktigt gott Före blev det en omelett Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 COq u vin på Vört. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 Lunch på Tjabba Thai Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 39 minuter sedan, skrev Tallviking: Lunch på Tjabba Thai Åt du upp apelsinen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 Het Nudelsoppa för Vädret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 Det blev Thai till lunch idag i Norrtälje Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 Lite gott & blandat hos Vero “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: Lunch på Tjabba Thai Idag är du en bra kund... grillspett och vårrullar är bäst marginal på menyn... minimal arbetsinsats och låga inköpskostnader. Kanske man skulle öppna en foodtruck som bara kränger grillisar och vållullal? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 45 minuter sedan, skrev samet: Idag är du en bra kund... grillspett och vårrullar är bäst marginal på menyn... minimal arbetsinsats och låga inköpskostnader. Kanske man skulle öppna en foodtruck som bara kränger grillisar och vållullal? Vem f:n bryr sig om sådant när man står vid menyn och väljer Personligen väljer jag det på menyn som jag vill äta och skiter i marginalerna för restaurangen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 Hamnat på Samet, tyvärr missar jag tillställning med Clirre o andra figurer här imorgon. Jäkligt dåligt planerat. @Fantomen @samet Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 29 minuter sedan, skrev Tallviking: Vem f:n bryr sig om sådant när man står vid menyn och väljer Personligen väljer jag det på menyn som jag vill äta och skiter i marginalerna för restaurangen Jag väljer absolut uteslutande utifrån smak och tycke. Gjorde bara ert konstaterande att du idag var en väldigt god kund. Kände du dig kränkt? Du du var tvungen att ta i med sådana kraftuttryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2022 Dela Inlagd April 7, 2022 Precis nyss, skrev samet: Jag väljer absolut uteslutande utifrån smak och tycke. Gjorde bara ert konstaterande att du idag var en väldigt god kund. Kände du dig kränkt? Du du var tvungen att ta i med sådana kraftuttryck. Hade svårt att se vad du ansåg det var för nytta med det inlägget mer än att möjligen vara otrevlig.... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu