mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 18, 2012 Dela Inlagd Juni 18, 2012 Anka med sötpotatispure .. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2012 Dela Inlagd Juni 18, 2012 Körv å potäter “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2012 Dela Inlagd Juni 18, 2012 Rissoppa med köttfärs, toppad med rostad vitlök i olja samt egentillverkade baconsvålar. Supergott "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 18, 2012 Dela Inlagd Juni 18, 2012 Cheese cake, Baileys och kaffe.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 18, 2012 Dela Inlagd Juni 18, 2012 ledig ikväll, då blev det en tomat o ostchiabatta från sveas bageri i kumla med lufttorkad skinka, soltorkade tomater, egenodlad ruccola o i frugans lite brie o i min mycket gorgonzola, till det en flaska riktigt hyfsad amarone..jättegott! som grädde på moset lite jordgubbar med vaniljglass o ett gott glas lagrad rom.fantastiskt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 18, 2012 Dela Inlagd Juni 18, 2012 Sveas bageri i Kumla, det påminner mig om en gammal kompis som bodde där på baksidan av bageriet, buss och diligensföraren Malte H. Undrar hur det är med han nu för tiden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Snabblagat på lunchen Lax & färskpotatis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 enligt uppgift Sveas bageri i Kumla, det påminner mig om en gammal kompis som bodde där på baksidan av bageriet, buss och diligensföraren Malte H. Undrar hur det är med han nu för tiden ärenligt uppgift är allt bra med malte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 enligt uppgift ärenligt uppgift är allt bra med malte Tack för den upplysningen, måste ringa honom å surra lite Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 (ändrad) Lunch nu Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades Juni 19, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Lunch nu Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 tHAISLAFS ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Färsk okryddad flintastek i från City Gross 29,90 kr/kg ... blev saftig och fin på grillen idag... annat de en sådant däringa vakumförpackat "marinera", "kryddat" skit /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 tHAISLAFS ? 2 fläskkarre skivor med div kryddor ,rödlök ,färska champinjoner Skickat från min HTC One X via Tapat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 (ändrad) Godis Ändrades Juni 19, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 (ändrad) Grillad fläskkarré med pommes och Lallerstedts bea. Tycker det blir riktigt saftigt och gott. Ändrades Juni 19, 2012 av Khun Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Blev löjligt sugen på korv och pommes, ( händer ett par ggr. per år...) Köpte ett paket lokal producerade korvar. Pommesen även den färdigfryst...Senap från Åland, "Lasses eldiga". Ja, jag vet... ska bättra mig...(men skönt att kunna göra mat på 10 min ibland) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Det går väl inte att åka till Thailand utan att ha ätit Maitans suveräna pannbiffsmackor :thumbsup: Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Härligt med fritös. Används den mycket i det Borjska-hushållet? Blir ju ganska onyttigt om man inte har disciplin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Härligt med fritös. Används den mycket i det Borjska-hushållet? Blir ju ganska onyttigt om man inte har disciplin. Väldigt sällan måste jag säga, man får ju tänka på vad man friterar. Jag menar att det går ju inte att fritera fisk, låta oljan stå i en vecka, och sedan fritera tex. pommes. En vanlig kastrull med hålslev, tror jag är bättre för oss vanliga "köks slavar." Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Lite snabbmat mellan träning och fotbollen: "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Körv varé hann ta en tugga också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Godis Godis är najs Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 Blev löjligt sugen på korv och pommes, ( händer ett par ggr. per år...) Köpte ett paket lokal producerade korvar. Pommesen även den färdigfryst...Senap från Åland, "Lasses eldiga". Ja, jag vet... ska bättra mig...(men skönt att kunna göra mat på 10 min ibland) Mvh. borje222 Godingar Brukar alltid köpa på mig några paket när jag är hos syrran på besök. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 19, 2012 Dela Inlagd Juni 19, 2012 (ändrad) Bricklunch idag, stekt fläsk med raggmunk och lingonsylt + en liten klick skinkgratäng Ändrades Juni 19, 2012 av bond1 Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Dagens frukost.Speckrösti, alltså rösti med bacon. Och ägg. Mina skjortor i storlek XXXL hamnade i arkivet för ett par veckor sen och ersattes med i gäng nya i storlek XXXXL. Men även dessa stramar numera oroväckande. De måste ha påverkats av den höga luftpuktigheten här nere i södra Thailand för inte kan väl nyttigheter som ovan ha nån påverkan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu