Kenneth4618 Inlagd Mars 30, 2022 Dela Inlagd Mars 30, 2022 Blev Pork Belly vid hemkomst. Riktigt knaprigt å gott😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 30, 2022 Dela Inlagd Mars 30, 2022 Idag blev det dubbla rester, lever med blomkål och fläskfärs med aubergine.. Åsså bjöds det på fantastiskt goda blodapelsiner till dessert.. Underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 30, 2022 Dela Inlagd Mars 30, 2022 Ikväll blev det köttbullar Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 Falukorv med stuvade makaroner “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 Inte så mycket idag, men det var gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 Stekt strömming med potatismos på fiskaffären i Gamla Stan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 När jag var mätt och nöjd kommer fisken in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 Frugan skulle ha bbq idag men det sket sig ju med hennes planering så jag fick plåga i mig en dyr burgare på Flipside Slut på Tiger Light hade de åxå. Enligt rykten är tillverkningen nerlagd. Hemska tanke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 Absolut inte detta! För helvete @M33 måste du förstöra allt för mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 Turligt nog blev jag räddad av Espresso House... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 1 timme sedan, skrev samet: Absolut inte detta! För helvete @M33 måste du förstöra allt för mig? Detta hade nog gått ner menmen eh käkade ägg å bacon till lunch men det blev ingen bild så jag återvinniner.en Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 Blev en Begonia från lokala haket “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 Gris med röd curry och squash... Som lite sött efteråt serverades ett äpple från österlen och en blodapelsin från Italien.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 31, 2022 Dela Inlagd Mars 31, 2022 Det blev en köttbit ikväll Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev samet: Absolut inte detta! För helvete @M33 måste du förstöra allt för mig? Mina bulguraktier går som tåget sedan SAS öppnade sina lounger igen. Ändrades April 1, 2022 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 15 timmar sedan, skrev rolba: Frugan skulle ha bbq idag men det sket sig ju med hennes planering så jag fick plåga i mig en dyr burgare på Flipside Slut på Tiger Light hade de åxå. Enligt rykten är tillverkningen nerlagd. Hemska tanke. Gurkan ser "använd" ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 Soppa på Central Pattana. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 Idag blev det rester av gårdagens pizza 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 5 timmar sedan, skrev Peolito: Gurkan ser "använd" ut Den var definitivt doppad. I salt och ättika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 Missat den flera gånger men äntligen en tur till Forsbacka värdshus kalvlever anglais enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 Helstekt Kalvfilé hos @b-tung Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 När man sitter i karantän, då kan inte gubben gå till loungen... Så då får loungen komma till gubben! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 Tänka sig, att det blev rester igen. Köket var abonnerat tills i morgon förmiddag 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 1, 2022 Dela Inlagd April 1, 2022 Darlingen hittade kalkonlår i frysdisken o då fick det bli det...🤤. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 2, 2022 Dela Inlagd April 2, 2022 Plötsligt så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu