Peolito Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 Gårdskyckling på Vört i Gamla Stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 Steak Minute @Spisa hos Helena/Scheelegatan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 Fläskkött med paprika o svart peppar! Aroi. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 Lite fuskpasta (Bacon och gräddfil lite vitlök och kryddor) Fick det bli. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 Typ Moussaka men på rättika! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 Entrecote-körvar med lite pommar. Falukorv är nog fan godare om jag ska vara ärlig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 1 timme sedan, skrev Fredman: Typ Moussaka men på rättika! Fan, det där lät jätteintressant....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 4 minuter sedan, skrev falukorven: Entrecote-körvar med lite pommar. Falukorv är nog fan godare om jag ska vara ärlig.. Ser hemskt gott ut iallafall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 On 2022-03-10 at 17:31, skrev rolba: Andersberg har aldrig varit hemma för mig mer än någon helgfylla någon gång. Nej jag är fortfarande hemma i Rawai. Ett par månader till innan jag åker till mitt andra hem i Björke och klipper gräsmattan. Jag vet att du inte bor i Andersberg. Jag ville bara skoja till det lite grann. Björke är jävligt fint faktiskt, brukar jogga omkring där ibland när jag hälsar på morsan i Mårdäng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 4 minuter sedan, skrev Rillex: Ser hemskt gott ut iallafall! Var helt ok, men finns godare korvar. Men entrecotekorv lät godare än vad det var.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 19 minuter sedan, skrev falukorven: Entrecote-körvar med lite pommar. Falukorv är nog fan godare om jag ska vara ärlig.. Hur är korvgubbens senap stark söt eller ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 2 timmar sedan, skrev goli006: Hur är korvgubbens senap stark söt eller ? Den är söt. Gillar lite starkare senap. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 11, 2022 Dela Inlagd Mars 11, 2022 Fredagsmys! Ciabatta fylld med gorgonzola, soltorkade tomater, lufttorkad skinka och en grabbnäve ruccola.. underbart, fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fager Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 Lite gofika från La Baguette i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 1 minut sedan, skrev Fager: Lite gofika från La Baguette i Pattaya. Låter som ett posh ladyboy-ställe😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 Lite perstomp till fläskköttet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 thaispagetti enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 Känns som köttbitarna blir mindre och mindre för varje lördag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 Pizza från Itali...... Sverige! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 V75 spel idag igen så då blidde det en räkmacka. Fick bli två bilder då den kantrade innan jag fick den på bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 Blev en Sjömansbiff från frysen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 uppiffad fryspizza från Willys 2 st peperoni för 25kr enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 Ikväll ville skitungen ha pizza och jag fick fixa 😉 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 12, 2022 Dela Inlagd Mars 12, 2022 Vi fick besök av favoritdottern så det gällde att vara på tå.. 😄 Lördagsmyset serverades i uterummet såklart! 💕 Vi startade med några ostron och skumpa.. Underbart! Å sen fanns det färska och rökta räkor, riktigt fina havskräftor, krabba tillsammans med aioli och romsås att njuta av... Fantastiskt gott och trevligt! ❤️🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 13, 2022 Dela Inlagd Mars 13, 2022 Gomorron, blev rökt makrill på frukostmackan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu