Kötthandlarn Inlagd Februari 26, 2022 Dela Inlagd Februari 26, 2022 2 timmar sedan, skrev Fredman: En kötthandlare dock inte MPR’s alltid trevliga medlem tipsade mig för något år sedan om Rostasfile som är en del av rostbiffen. Det har blivet en klar favorit. Här med klassiska tillbehör och ett vin vars namn sätter fart på fantasin! 😜 Du är alldeles för snäll och tack för de fina orden (om det nu var mig du pratade om men jag hoppas det 💙)......... Å jag håller med dig, rostasen är en väldigt trevlig styckningsdetalj.........💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 26, 2022 Dela Inlagd Februari 26, 2022 47 minuter sedan, skrev Hua Hin: Ikväll pizza Ser ut som gulaschsoppa i bröd 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 26, 2022 Dela Inlagd Februari 26, 2022 Lördagsmyset serverades i biblioteket.. Pinfärska räkor och goa havskräftor tillsammans med långlagrad prästost och en chilidipp med vitlök och koriander.. fantastiskt gott! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 en landgång i från grosshandlaren till lunch enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Rester av torsdagens lasagne 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Turen gick från Kärrtorp (gubben som låg utanför Thaipanget i Kärrtorp fick inte hänga på) och vi kom till Skarpnäck då var vi hungriga och törstiga så det vart inte längre. Men av förortssyltor har denna vart den bästa så här långt. Nämligen Natalies krog & pizzeria i Skarpnäck. jag frestade på en turkisk grilltallrik kompisen som är vegan fick sin bästa veganpizza hitintills på detta pang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 17 minuter sedan, skrev Rillex: Turen gick från Kärrtorp (gubben som låg utanför Thaipanget i Kärrtorp fick inte hänga på) och vi kom till Skarpnäck då var vi hungriga och törstiga så det vart inte längre. Men av förortssyltor har denna vart den bästa så här långt. Nämligen Natalies krog & pizzeria i Skarpnäck. jag frestade på en turkisk grilltallrik kompisen som är vegan fick sin bästa veganpizza hitintills på detta pang. Är du i Skarpnäck kan jag rekommendera Piloten. En riktig förortssylta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 16 timmar sedan, skrev goli006: Ser ut som gulaschsoppa i bröd 😂 ja håller med smakade dock bättre än det såg ut Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 17 minuter sedan, skrev Risifrutti: Är du i Skarpnäck kan jag rekommendera Piloten. En riktig förortssylta. Var det den som låg snettemot på samma torg som Natalies? Vi börjar där i nästa vecka och kommer förhoppningsvis till Älta den dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 On 2022-02-24 at 17:40, skrev goli006: Ärtsoppa blir ingen tumme upp det är nog en av väldigt få saker jag inte kan äta. Vill bara kräkas när men känner lukten. Sorry Jag gillar ärtsoppa, så mycket att jag åt det till middag igår! Från Willys, fast jag kryddade på den lite grann, med timjan och en "knivsudd" vanillinsocker plus lite extra rimmat fläsk, underbart gott! Jo, jag åt hela 1Kg, plus det extra fläsket, satt som en smäck! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Frukost/lunch Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Hua Hin: ja håller med smakade dock bättre än det såg ut Påminde mig mycket om Pizzan "U-båten" (Nr56 på menyn) som serveras på den bästa Pizzerian jag testat i världen, Birkastans, så underbart bra! Nästan så att jag längtar till Huvudstaden! https://pizzeriabirkastan.se/ MVH Ändrades Februari 27, 2022 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Nu får jag väl @M33 på mig för dubbelpost, men skit samma. Detta är för bra för att inte berätta för andra om. Sands Cafe, precis i början av Dontang Beach, i Pratumnak änden. Höjdarställe, topp 5 i Pattaya regionen. Köttbitar i klass med Beefeater och Patrick's. Thaikock, som jobbat 10år i Europa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Räcker det verkligen med så kort inläggningstid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Thaislafs, äta med sked. På strandnära Naat. Vågorna nådde nästan bordet.. Gick ner med en stor Leo för 80 baht här på dyra phuket. Men pastorn @Fritz betalade så det gick åt 2 st 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 35 minuter sedan, skrev rolba: Thaislafs, äta med sked. På strandnära Naat. Vågorna nådde nästan bordet.. Gick ner med en stor Leo för 80 baht här på dyra phuket. Men pastorn @Fritz betalade så det gick åt 2 st 😎 Massaman! Gott som fasen. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 1 timme sedan, skrev Tommy: Påminde mig mycket om Pizzan "U-båten" (Nr56 på menyn) som serveras på den bästa Pizzerian jag testat i världen, Birkastans, så underbart bra! Nästan så att jag längtar till Huvudstaden! https://pizzeriabirkastan.se/ MVH Nummer 54 ser det ut att vara..😀 54. U-BÅTEN “halvinbakad” marinerad fläskfilé, champinjoner, färsk vitlök, purjolök, bearnaisesås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Nu lär jag väl röra upp en massa känslor! Ska vara ris nä makaroner är bättre 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 3 timmar sedan, skrev Rillex: Var det den som låg snettemot på samma torg som Natalies? Vi börjar där i nästa vecka och kommer förhoppningsvis till Älta den dagen. Yes, ligger på torget. Många sköna lirare där...helt klart värt ett besök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Förbereder kvällens middag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Panaeng gai och en bira. Sitter fint till ligacupfinalen🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Stekt fläsk med löksås fick det bli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 2 timmar sedan, skrev goli006: Nu lär jag väl röra upp en massa känslor! Ska vara ris nä makaroner är bättre 🤔 Brukar köra med potatis ja så man slipper det där jävla riset /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Kött å potäter..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Februari 27, 2022 Dela Inlagd Februari 27, 2022 Entrecote med vitlökssmör, rödvinssås och smachad potatis Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu