borje222 Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Kan man få den tallriken levrerad hem , nu ? Har du windows 10.2 eller nyare, är det bara att trycka F8 + Enter, så är det fixat! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Har du windows 10.2 eller nyare, är det bara att trycka F8 + Enter, så är det fixat! Mvh. borje222 Shit det sprack ,kör 4.11 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Kåtte, Bea och Pommes.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Skinkschnitzel ärtor potäter skjöldes ner ett glas mellanmjölk! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 En stor skål med glass Sent from my LG-P990 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Kåtte, Bea och Pommes.. Vad f** Hjälmaren idag igen ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Efter att legat och skakat hela dagen så blev jag lite hungrig och tog hissen ner till hotellets restaurang... Började med Mexican spring rolls Som slank ner fint Sen blev det en plank/tallrikstek Och nu ligger jag på rummet som en övergödd gris och grymtar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Efter att legat och skakat hela dagen så blev jag lite hungrig och tog hissen ner till hotellets restaurang... Började med Mexican spring rolls Som slank ner fint Sen blev det en plank/tallrikstek Och nu ligger jag på rummet som en övergödd gris och grymtar Ligger och skakar du ser motion blir man bara hungrig av Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Det blir en variant på dom här ,bara frugan kommer hem med grädde : lite färskpotatis till så blir det mumma Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Idag blev det Smörgås tårta då Frugan fyllde år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Inspirerad av FF så blev det ej plankstek men något annat som publicerats och gav mig lite idéer som jag inte testat förut brynte på en fläskfilé, skar ett snitt i den så det blev som en båt. Fyllde den med creme fraiseblandning innehållande fransk senap, sötsursås och salt å peppar toppade med riven brännvinsost In i ugnen och gå klar. medans så snodde jag ihop en trattkantarellsås och smörkokade harrys kuvert ;-) Fuskade med ett av tillbehören. potatiskroketter... men det fick duge... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 (ändrad) Dt f Ändrades Juni 16, 2012 av amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Vart tog mitt inl "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Kebab med bröd Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 idag blev det moo nam tock (stark fläskköttsallad) med isbergsallad o ris..jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 (ändrad) Sveinhaxe Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades Juni 16, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Potatisplättar med tärnade fläsk och kasslerbitar,naturligtvis lingonsylt och minimjölk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Biff på den lokala thai-syltan i Sumpan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 17, 2012 Dela Inlagd Juni 17, 2012 Lax med parmaskinka och färskpotatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 17, 2012 Dela Inlagd Juni 17, 2012 Efter att legat och skakat hela dagen så blev jag lite hungrig och tog hissen ner till hotellets restaurang... Började med Mexican spring rolls Som slank ner fint Sen blev det en plank/tallrikstek Och nu ligger jag på rummet som en övergödd gris och grymtar Mellanrätten såg ju som en söt sak så jag förstår att du grymtar på rummet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 17, 2012 Dela Inlagd Juni 17, 2012 Mellanrätten såg ju som en söt sak så jag förstår att du grymtar på rummet! Nja, det var nog mest för att jag var mätt och magen uppsvälld som jag grymtade.. Det värsta är att jag på förra resan blev kallad mooton och nu även på denna resa av en tjej som jobbar på restaurangen mittemot hotellet Får nog ta tag i bantningen när jag kommer hem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 17, 2012 Dela Inlagd Juni 17, 2012 Stekta potatis stekta ägg och stekt falukorv fån uppsala Tack än en gång Husse å Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 17, 2012 Dela Inlagd Juni 17, 2012 Stekta potatis stekta ägg och stekt falukorv fån uppsala Tack än en gång Husse å Lynn Hehe funderade just att göra just det till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Juni 17, 2012 Dela Inlagd Juni 17, 2012 Efter att legat och skakat hela dagen så blev jag lite hungrig och tog hissen ner till hotellets restaurang... Började med Mexican spring rolls Som slank ner fint Sen blev det en plank/tallrikstek Och nu ligger jag på rummet som en övergödd gris och grymtar Visst är det härligt med semester Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Juni 17, 2012 Dela Inlagd Juni 17, 2012 Nja, det var nog mest för att jag var mätt och magen uppsvälld som jag grymtade.. Det värsta är att jag på förra resan blev kallad mooton och nu även på denna resa av en tjej som jobbar på restaurangen mittemot hotellet Får nog ta tag i bantningen när jag kommer hem Jag tycker du är vacker när du är småfet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu