Enis Inlagd Juni 14, 2012 Dela Inlagd Juni 14, 2012 Jag har mumsat i mig mango och kanjeo ris kokat i cocosmjölk "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 14, 2012 Dela Inlagd Juni 14, 2012 Det stora problemet men va fan "lev Gött Dö Gött"! Tror Du i Min vildaste fantasi att jag vid Aktingsvärda 49 ska leva med Dofilus/silus? ? ? ? Ät o va glad . Du vet aldrig hur länge till du får gotta dig? Snart kanske kantarellen börjar ransonera dina matvanor likt det hon gjort med dryckesvanorna?? Då sitter du där på lördagskvällen med ett glas vatten och lite böngroddar att tugga på . Go kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 14, 2012 Dela Inlagd Juni 14, 2012 (ändrad) � o va glad . Du vet aldrig hur l�e till du f�gotta dig? Snart kanske kantarellen b�r ransonera dina matvanor likt det hon gjort med dryckesvanorna?? D�itter du d�p��gskv�en med ett glas vatten och lite b�oddar att tugga p�rotfl: . Go kv�/Hn Yes >>! spain Ändrades Juni 14, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 14, 2012 Dela Inlagd Juni 14, 2012 Det blev raggmunk med fläsk, idag toppade jag rätten med lingonsylt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 14, 2012 Dela Inlagd Juni 14, 2012 en sån vart det till maten idag oxxå. maten var en burgare som inte var värd att visas på bild.. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 14, 2012 Dela Inlagd Juni 14, 2012 en sån vart det till maten idag oxxå. maten var en burgare som inte var värd att visas på bild.. Tjej eller vodka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 14, 2012 Dela Inlagd Juni 14, 2012 till lunch idag blev det falukorv i ugn med färskpotatis!!! alldeles nyss åt vi lite ost o kex till det ett glas rött eller 3.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 14, 2012 Dela Inlagd Juni 14, 2012 Blev lite sent ikväll, så det blev ingen "riktig" mat. Fick bli en smörgås. Med lite räk-krabb röra, ägg, sallad och stenbits rom, i all enkelhet. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 14, 2012 Dela Inlagd Juni 14, 2012 Blev lite sent ikväll, så det blev ingen "riktig" mat. Fick bli en smörgås. Med lite räk-krabb röra, ägg, sallad och stenbits rom, i all enkelhet. Mvh. borje222 fastän jag är mätt blev jag sugen när jag såg den mackan, ser otroligt gott ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Tjej eller vodka? måste man välja? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Lillkrabban hade nykokt potatis igår och jag blev sugen på att äta det med fiskpinnar som jag inte ätit på jättelänge. Jag visste att jag hade ett paket i frysen som jag köpt för inte så länge sen och även remoladsås fanns hemma. Fiskpinnarna stektes på. Det vart inte den smaksensation jag hade förväntat mig, totalt degiga och mjuka fiskpinnar, oätligt. Det vart papperskorgen för dessa och Moo waan klibbris emundigades istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Var igår och hämtade dottern på flygplatsen. När vi kom upp till huset fick jag lite presenter. 5kg svensk färsk potatis, inlagd sill, senaps sill, Bregott och knäcke bröd. Så till lunch idag vart det. Och f-n vad gått det var. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Tillsammans med min ohängde brorson irrade vi runt i huvudstaden eftersom han klarat sin framläggning i masteruppsats lovade jag att bjuda på lunch. Vi hittade ett enkelt ställe och klev innanför dörren. förätt: skagentoast med löjromstopping Varmrätt: Ugnsbakad högrev med glacerade rotfrukter och riven pepparot Dessert: Färskfrysta bär med varm vit chokladsås och kaffet fick vi hos grannen av kaffeflickorna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Idag vart det en enkel frukostbricka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Det blev bruna bönor och fläsk till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Laddade ur kameran inför MPR festen i morrn, hittade lite gomat från veckan. Smördegsinbakad fläskfile, men tyvvär kom mördegen från willys, så den va ingen höjdare. inte ens färg blev det på den Förstekning med rejält med vitlök och svartpeppar Baka in fileerna med smördeg Hade några sparrisar som fick lite färg också Tzatziki och ost med sallad till, orkade inte fixa plugg Så här tråkiga blev smördegen efter att ha bränt ett bra tag i ugnen På tallriken sen är det nå andra bilder? fiskpinnar eller Nä fan det är ju strömmingsflundror, till nattamaten i morron Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Ostfylld pannbiff med sås o potäter.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Det blev lite grillat i kväll. Frugan marinerade lite revben, div. kryddor och honung. På grillen. När ändå värmen var på, kastade vi på ett par krydd korvar. Åven lite "Enis lax", ( kanske kan bli ett produkt märke)? Blev åtminstone ett par tallrikar. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Matlåda på jobbet, kom hem till vattenhålet 21 05. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 15, 2012 Dela Inlagd Juni 15, 2012 Idag käkade jag lunch på Daisys i Ulvsunda, riktigt mos ,grillad korv med stark senap gött Käkar bara hemlagat och den här korvmojen har hemlagat snabbmat.!! Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Idag käkade jag lunch på Daisys i Ulvsunda, riktigt mos ,grillad korv med stark senap gött Käkar bara hemlagat och den här korvmojen har hemlagat snabbmat.!! Instämmer bra snabbmat där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Några sillbitar till frukost. Smaskigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Några sillbitar till frukost. Smaskigt. Och riktigt mörkt bröd som så ska vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Mvh. borje222 Kan man få den tallriken levrerad hem , nu ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 16, 2012 Dela Inlagd Juni 16, 2012 Kan man få den tallriken levrerad hem , nu ? Ja, bra du har fax, brukar det funka Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu