Avregistrerad clion Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 vanligt ris tyvärr får jag inte så fina kort som enis då ag inte har samma objektiv (macro) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 vanligt ris tyvärr får jag inte så fina kort som enis då ag inte har samma objektiv (macro) Ja, ursäkta mig klirrarn... men skyll inte på kameran! Skyll på fotografen... det gör jag Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 vanligt ris tyvärr får jag inte så fina kort som enis då ag inte har samma objektiv (macro) Inget macro här inte bara ett 18-250mm´s objektiv.tur med rattandet bland kameraans och elements spakar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 Ja, ursäkta mig klirrarn... men skyll inte på kameran! Skyll på fotografen... det gör jag Herr Chang har talat. Njaa det är säkert bordsduken som lurar kameran har plåtat några småsaker (test)nu på morgonen och kommer väldigt nära.så det är bordsduken som är boven titta på gourmet läskarn han har en arrangerad plats där han fotar så en inspektion i kylskåpet Hmmmm väldigt va burkar Thai damerna har få de vad det blir När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 Gjo Tio? nuddelsoppa När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 Tjaba clion här kommer mitt mathugg ja du vet var men fanns ingen duk...Samsung mobilkamera å dina bilder är bättre Det gick ner några jai Chang gött..OBS dina bilder är göörrr goa clion.. Mvh Maitan ha de göött. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 Hälsa damen att hon inte ska ha bestick i maten (burk uppe i kylskåpet) framkallar bakterier Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 F-n glömde bilden...hoppsan.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 Konserverad burk ok eller inte Sam sip sam vad vet ja..hahahahah Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 Konserverad burk ok eller inte Sam sip sam vad vet ja..hahahahah Mvh Maitan Ja det vet väl du som den mästerkock du är att man inte lagrar mat med besticken i he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 Hälsa damen att hon inte ska ha bestick i maten (burk uppe i kylskåpet) framkallar bakterier om du visste samm Thai damerna har burkar för olika chili pasta ja gud vet va kanske man skulle starta en tråd 555555 kylskåpstråden undrar hur enis ser ut han kör nog med 2 så mycket olika maträtter han har varje dag 5 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 om du visste samm Thai damerna har burkar för olika chili pasta ja gud vet va kanske man skulle starta en tråd 555555 kylskåpstråden undrar hur enis ser ut han kör nog med 2 så mycket olika maträtter han har varje dag 5 jo jag vet hur det kan se ut 555555555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 Har ni fått någe käk idag boys..själv så bankade jag vettet ur ett vilt svin...till det en sås med trattisar, Creme Fraise, grädde och mörk choklad. Appropå torkade trattisar, fint pris på City Cross 3495 kr/kg (Gött att man har egna) /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 (ändrad) Ja du Enis i dag kör vi thaikäk Gaeng pett moo + en gulling Ändrades April 11, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 Clirre..Idag blir det fruktsallad Jordgubb, körsbär och banan Sedan kam man ju ut och resa till Japan, USA och Scottland Tror jag börjar med en Jordgubbe till pankakorna jag skall knalla iväg och steka nu. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 Ja du Enis med Famnilj har ingen möjlighet att få i mig, men jag vet dina rätter alla skulle falla för min mage men nu är det bara flytande saker som går ner med dessa goa MPRe som vistas chär nere Enis sklål på dig din gooaa gubbe. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 Italiensk chokladmintglass, vispgrädde samt jordgubbssylt och chokladsås blev det som tillbehör Efter fyra lass så spänner buken bra "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 Go o gla verkar Maitan va. Det är visst inte bara klockan som ligger fem timmar före där nere. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 Go o gla verkar Maitan va. Det är visst inte bara klockan som ligger fem timmar före där nere. HeHe nä det var inte mycket man fattade där inte "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 Clirre..Idag blir det fruktsallad Jordgubb, körsbär och banan Sedan kam man ju ut och resa till Japan, USA och Scottland Tror jag börjar med en Jordgubbe till pankakorna jag skall knalla iväg och steka nu. /Enis Den Tiimerman's Kriek är riktigt Ok tycker jag. Kirin beställer jag alltid på våran favoritsushi. Dom övriga ser jag fram emot att pröva ngn gång. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 Chilimarinerade kyckling grillspett med mozzarella sallad som gäller. Till de av avnjutes pilsner i form av Grolsch.. Trevlig fredag! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 Enis förlåt mig har kommit för långt ner i GINFLASKAN men din mat gör mig glad ok, vi eller ja vänder på detta när ja kommer upp från buteljen...och imorron är det fisketur hahahahahah.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 halväcklig så kallad Asiatisk Buffé för 80 kronor på Svensk/Kinesiska Restaurangen(tror den heter det) på Vasagatan nere vid Norra Bantorget i Stockholm. Det ända goda med besöket var sällskapet, Min vackra och underbara dotter. Jag saknar Thaimaten, Bara 16 dagar kvar. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 (ändrad) På bättre humör, cencurerar mig själv. Ändrades April 16, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 16, 2010 Dela Inlagd April 16, 2010 Enis förlåt mig har kommit för långt ner i GINFLASKAN men din mat gör mig glad ok, vi eller ja vänder på detta när ja kommer upp från buteljen...och imorron är det fisketur hahahahahah.. De gött de maitan . får komma och pröva panbiffsmackan hos dig så småningom "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu