borje222 Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Inget fel på Pölsa alls, förutsatt att man vet vad som är i den/ gör den själv. Jag vill inte äta mule, juver eller annat äckel... Många har fördommar om olika sorters mat, både svenska rätter, och thailändska. Men vet man vad dessa innehåller, är det lättare att bilda sig en uppfattning om maten är bra eller ej. Det är åtminstone min tro. Kanske vi hinner med ett samkväm / mat innan sommaren är över. Eller vad säger du Odin? (Tyvärr utgår vinterviken för oss) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 idag blev det köpepizza, o nu är man så mätt att man knappt får luft... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 idag blev det köpepizza, o nu är man så mätt att man knappt får luft... Helt rätt... Iskall mjölk till Pizza skall det va /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Helt rätt... Iskall mjölk till Pizza skall det va /Enis Nej nej trocadero ska de vara Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Helt rätt... Iskall mjölk till Pizza skall det va /Enis Nej nej nej Pizza & Öl gifter sig i munnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Måste ge alla rätt, beroende på dagsformen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Många har fördommar om olika sorters mat, både svenska rätter, och thailändska. Men vet man vad dessa innehåller, är det lättare att bilda sig en uppfattning om maten är bra eller ej. Det är åtminstone min tro. Kanske vi hinner med ett samkväm / mat innan sommaren är över. Eller vad säger du Odin? (Tyvärr utgår vinterviken för oss) Mvh. borje222 Jaa för f-n, det måste vi försöka få till... Såå jäkla långt är det inte mellan oss. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 I helgen åts det många strömmingar Idag stannade vi till vid gamla macken i Rasbo för att inhandla lite Khao phat Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 En kvällsmacka "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 En pasta gratäng, som avslutning på dagen. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Gratäng är underbart i alla former... Jag har just pressat ner en låda Svenska jordgubbar jäklar va goda dom är, undrar varför dom e så söta å goda just i år... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Gratäng är underbart i alla former... Jag har just pressat ner en låda Svenska jordgubbar jäklar va goda dom är, undrar varför dom e så söta å goda just i år... Jordgubbs-gratäng... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Hittade en balja thaislafs i kylskåpet som jag mikrade på. När frugan kom hem berättade hon att det var inkråmet till vårrullar. Så det blir väl vårrulle utan vare sig rulle eller skal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Jordgubbs-gratäng... Mvh. borje222 Nja... men gratinerade "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 idag blev det köpepizza, o nu är man så mätt att man knappt får luft... Helt rätt... Iskall mjölk till Pizza skall det va /Enis Nej nej trocadero ska de vara Nej nej nej Pizza & Öl gifter sig i munnen Tyvärr är det bara Pingislover som har rätt av de uppräknade förslagen Annars är vatten det bästa till många maträtter Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Jordgubbs-gratäng... Mvh. borje222 Javafaan Aya käkar ju sina Jordgubbar med Chilli och salt, så varför inte... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Dagens varma måltid blev Gävleortens goda korv med rosepeppar sås(fusk-påse)...Hoppas man inte får på skallen nu av Borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Jag gjorde Isterband och stuvad potatis till lunch. Till det drack jag en kall sliskig Dr pepper. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Jag gjorde Isterband och stuvad potatis till lunch. Till det drack jag en kall sliskig Dr pepper. Du fick plus för maten men måltidsdrycken hade du fått minus för om jag hade haft möjlighet att ge det Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Du fick plus för maten men måltidsdrycken hade du fått minus för om jag hade haft möjlighet att ge det Fritz.. Jag fick en låda Dr pepper av min son som han köpt billigt. Har börjat att vänja mig nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 (ändrad) Du fick plus för maten men måltidsdrycken hade du fått minus för om jag hade haft möjlighet att ge det Fritz.. dedär goa underbara söta dryckerna är fint. Ändrades Juni 11, 2012 av erik-sson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Det blev Pannbiff och potatis . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Det blev Pannbiff och potatis . Bilder, Siamways. Bilder. "Man äter ju med ögat", sägs det Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu