Towe Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Dom hade inte hunnit göra några Sverigebakelser när jag var och handla så det fick bli en sverigemunk istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Stackars dig min vän , gå nu bums till beefeater och ta dig en 500 grams oxfile med potatisgratäng och dubbla portioner pepparsås se så bums iväg Beefeater är stängt några veckor för renovering och lär öppna igen måndag 11/6. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Förbannat också Har sagt till mig själv att INTE titta på denna tråd efter 22:00 för att kunna sluta med kylskåpsbesöket på kvällen Det gick åt helvete igen inga problem med det. kör man med "WarriorDiet" skall man äta maximalt på ett tidsfönster under 4 timmar på kvällen. fast då skall man underäta under resten av dygnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 fläskfile pasta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Raggmunkar med alldeles för hårt stekt fläsk på Flaggan. Men vad gör det när man hade trevligt sällskap vid bordet som såg till att konjaksglaset till kaffet alltid var fyllt Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 (ändrad) Dagens lunch blev en favorit i repris,nämligen stekt strömming med rotmos. Desserten var ett beställningsjobb från Odin och Gorrocco men ingen av herrarna kan ännu skymtas vid horisonten.Nåja..jag är van att klara mig själv 150 g smör+1 dl socker 3 dl vetemjöl+1 ägg smöra+ströa formen tryck ut i formen Tyvärr bara blåbärssylt att tillgå men det får gå.. efter 35 min på 200 grader är den klar Klart att äta och den här hade man inte skämts att servera. Bäst är de knäckiga sidorna.. MUMS Lunchbilden kom sist av någon anledning Ändrades Juni 6, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Köttbullar och potatis ett glas vatten.Så ser det ut i ett statarhem.OBS,blommande potatis=gratis Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Hoegaarden... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Stekt Makrillsfile med dillsås & en gnutta senap i potäter till! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Undrar vad frugan bjuder på till middag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Mums heja Sverige Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 (ändrad) Jag tog en apelsin glass och min fru ananas Det kommer att vara mina favoriter i försättningen sedan tog vi också kokos glass GOTT Jag använde bordsduken som bakgrund Ändrades Juni 6, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Raggmunkar med alldeles för hårt stekt fläsk på Flaggan. Men vad gör det när man hade trevligt sällskap vid bordet som såg till att konjaksglaset till kaffet alltid var fyllt Fritz.. Efter raggmunken och konjaken så begav frugan och jag mej till ett massageställe för två timmars behandling och strax innan jag somnade, mitt i knådningen, så kommer jag ihåg att jag tänkte - den där Fritz är en riktigt trevlig och sympatisk norrlänning. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Efter raggmunken och konjaken så begav frugan och jag mej till ett massageställe för två timmars behandling och strax innan jag somnade, mitt i knådningen, så kommer jag ihåg att jag tänkte - den där Fritz är en riktigt trevlig och sympatisk norrlänning. Absolut en trevlig prick Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Undrar vad frugan bjuder på till middag.. FF Moussaka blev det, riktigt gott var det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Även om det var Nationaldag, så blev det lite "mitt i veckan mat" för oss. Fläskfile med grönsaker. Frästes på lite fläsk, lök, svamp. svampsås, (flaska). I med broccoli, chilli, paprikan. Salt, peppar, buljong. Ägg hör till. Snabbmat asian style... En tallrik idag också... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Men hur jä...vla dum får man bli? försöka sig på att grilla lövbiff, blir ju bara skosulor av de. fruntimmer. inte ens kattfan ville äta skiten Ett sätt att grilla lövbiff är att krydda dem sen brer man ut tex vitlöksost på dem och rulla ihop dem, fäst med tex tandpetare, grilla dem sen tills osten börjar rinna ut så är lövbiffen perfekt. Men grilla inte direkt ovanför glöden utan försök lägg rulladerna lite "på sidan om" glödens placering. Gott-gott! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Absolut en trevlig prick Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Vaddå trevlig prick?? Han är så inihelvete toktrevig... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Lufsa å inni helvete vad gott det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Idag blev det Tacos och sen gjorde Lillkrabban egengjorda våfflor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Frugan var ut och skördade lite mynta och lök blast, inför framtida matlagning... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Idag blev det Tacos och sen gjorde Lillkrabban egengjorda våfflor. Du får väl sjörbjugg av all Tacos du sätter i dej, å Mästarn har redan fått det av all Falcon.. Fan jag blir rätt ensam i V.viken.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Matjessill och färskpotatis,satan vad jag längtat. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 eftersom flyga till Pattis för att gå på Beefeater var uteslutet så vart det iaf inget Thaislafs igår... friterat potatismos var dock en nyhet för mig.. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2012 Dela Inlagd Juni 7, 2012 (ändrad) eftersom flyga till Pattis för att gå på Beefeater var uteslutet så vart det iaf inget Thaislafs igår... friterat potatismos var dock en nyhet för mig.. Har du aldrig ätit Potatiskroketter det är friterat mos Ändrades Juni 7, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu