måne Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Pyttipanna med rödbetor och ägg,inköpt på lunchrestaurang Åts tillsammans med en god vän i deras personalmatsal. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Så enkelt men fantastiskt gott Matjesill och färskpotatis. Det smakar sommar och en Tjekisk Heineken Tjena! Tyvärr sitter jag här och kollar lite matbilder. Får se denna bild...dreglar över hela tangetbordet. Får vallningar(kan man ha det som man?) Skakar i hela kroppen,varför bor jag i Thailand just nu. Tankarna flyger genom huvudet: Färska plugg,Mor Brittas Matjessill,gräddfil,rå finhackad lök,gräslök,Wasa Sport Knäckebröd,iskall Ope Andersson och en kall Falcon. Kenneth: VARFÖR utsätter du mig för detta helvete med din bild?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 (ändrad) Enkelt bäst suttit på ,magnetrönken från 8-14 med vissa turer till ortoped! Kom hem tanten kycklingfile! Jag färskpotatis & vitlökssmör kanon sammarbete!!!!! Och här sitter man med SVULLEN BUK??!!!?`?? Ändrades Juni 5, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Tjena! Har bakat rågbröd idag. Vill någon ha receptet så visar jag det gärna med bilder. Här slutresultatet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Enkelt bäst suttit på ,magnetrönken från 8-14 med vissa turer till ortoped! Kom hem tanten kycklingfile! Jag färskpotatis & vitlökssmör kanon sammarbete!!!!! Och här sitter man med SVULLEN BUK??!!!?`?? Som vanligt då svullo Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 I dag ska damen lite ost o kex Sent from my iPhone using Tapatalk wapi pathum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Buffe... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Va fan ... Bara en dag kvar till 203 års jubileet av 1809 års regeringsform... Får bli en till... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Varmrökt lax, färska pärer och stuvat spenat "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Blev enkel, men god matlagning. Stuvade makaroner med falukorv. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Men hur jä...vla dum får man bli? försöka sig på att grilla lövbiff, blir ju bara skosulor av de. fruntimmer. inte ens kattfan ville äta skiten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Blev knäckig Rabarberpaj! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Efterrätt? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Tjena! Har bakat rågbröd idag. Vill någon ha receptet så visar jag det gärna med bilder. Här slutresultatet. Klart vi vill ha receptet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Polsk lammstek som var alldeles utmärkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Våffla med hallonsylt och vaniljglass. En cognac till det för att få bort barnmatstämpeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Efter en stödvila så blev man ju lite sugen igen lite rökt skinka, cocnacsmedwurst, möggelost, salt och peppar, skivade tomater och olivolja .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Förbannat också Har sagt till mig själv att INTE titta på denna tråd efter 22:00 för att kunna sluta med kylskåpsbesöket på kvällen Det gick åt helvete igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 5, 2012 Dela Inlagd Juni 5, 2012 Vickning.. 01:12... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Blev russin- musli med banan och jordgubbar till frukost. Och för att man skall stå sig några timmar så blev det också två korvmackor därtill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Thaislfs vart det idag, Kyckling i röd curry. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Thaislfs vart det idag, Kyckling i röd curry. Stackars dig min vän , gå nu bums till beefeater och ta dig en 500 grams oxfile med potatisgratäng och dubbla portioner pepparsås se så bums iväg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Stackars dig min vän , gå nu bums till beefeater och ta dig en 500 grams oxfile med potatisgratäng och dubbla portioner pepparsås se så bums iväg kan bli jobbigt... sitter ute i Fang, norr om Chiang Mai. ca 105 mil från närmsta Beefeater Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 kan bli jobbigt... sitter ute i Fang, norr om Chiang Mai. ca 105 mil från närmsta Beefeater Hoppa på första bästa plan se så he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juni 6, 2012 Dela Inlagd Juni 6, 2012 Till Sveriges ära så äter jag en Sverige bakelse nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu