ellim63 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 abbas fiskbullar i dillsås med ris... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 (ändrad) abbas fiskbullar i dillsås med ris... Kunde man ge minus skulle tam i tusan fått ett idag.. FF Ändrades Juni 4, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 jag håller med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 abbas fiskbullar i dillsås med ris... Ibland måste livet få vara enkelt...och tid finnas över till annat. Bara 24 timmar på dygnet... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Micrad ärtsoppa klämd ur en plastkorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 det hjälps inte... Jag svälter hellre ihjäl än äter fiskbullar. Dom försökte tvinga i mej det i skolan... Jag satt 4 timmar i matsalen den dan, men jag åt inte...Trots att alla matkärringar min lärare och även rektorn hotade med reprisalier. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 det hjälps inte... Jag svälter hellre ihjäl än äter fiskbullar. Dom försökte tvinga i mej det i skolan... Jag satt 4 timmar i matsalen den dan, men jag åt inte...Trots att alla matkärringar min lärare och även rektorn hotade med reprisalier. I det här fallet verkar det vara av fri vilja, han är ju faktiskt vuxen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 det hjälps inte... Jag svälter hellre ihjäl än äter fiskbullar. Dom försökte tvinga i mej det i skolan... Jag satt 4 timmar i matsalen den dan, men jag åt inte...Trots att alla matkärringar min lärare och även rektorn hotade med reprisalier. Håller med, fiskbullar är fan inte ens kattmat, skulle inte tro att Herr Chang (den fyrbenta) skulle öpnna sina gröna ens om jag skulle servar sånt skit. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Kunde man ge minus skulle tam i tusan fått ett idag.. FF Håller med det. Förstår inte att man kan äta det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Har man varit på Abbas fabrik för fiskbullar och sett hur dom gör dom förstår man varför man aldrig skall äta dom sen.. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Firas det idag? Har för mig du nämnde något förut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Gottis med hummersås äter även korv fast jag vet hur en del korv tillagas “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Yeakk Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Firas det idag? Har för mig du nämnde något förut. Måste bjuda på något gott Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Tusan om jag inte ska koka lite pölsa till helgen, roligt med åsikter här... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Tusan om jag inte ska koka lite pölsa till helgen, roligt med åsikter här... Mvh. borje222 Vem vet du kanske kan omvända mig .. eller inte /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Tusan om jag inte ska koka lite pölsa till helgen, roligt med åsikter här... Mvh. borje222 Ser fram mot en som vanligt fin bildserie! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Micrad ärtsoppa klämd ur en plastkorv j det låter helt ok, lite smulad torkad timjan o mejram o en god senap på kanten...jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Vem vet du kanske kan omvända mig .. eller inte /enis Vi får se om jag får tag i rätt råvaror, det är trots allt "höstmat". Vi får se vad butikerna har att erbjuda... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Har man varit på Abbas fabrik för fiskbullar och sett hur dom gör dom förstår man varför man aldrig skall äta dom sen.. vad gör dom för fel? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Efter 3 timmars badminton så är det knappt man orkar annat än svimma i soffan men hungern tvingar en att fixa hop något. På eget hembakt bröd så ordnade jag till kräftstjärt och ägg mackor.Dillen var tyvärr dålig så det var bara att kasta men skaldjuren fick dock trängas med tomatbitar och en skätt citron.Anständigt gott blev det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 vad gör dom för fel? ? Det är vad dom maler ner som ingredienser som är problemet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Ser fram mot en som vanligt fin bildserie! NEJ NEJ inte på pölsa tänk på oss som tvingades att äta de i skolan lika dant me fiskbullarna fan man fick ju sitta hela dan där för det gick inter o få ner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 4, 2012 Dela Inlagd Juni 4, 2012 Vi får se om jag får tag i rätt råvaror, det är trots allt "höstmat". Vi får se vad butikerna har att erbjuda... Mvh. borje222 hemkokt pölsa är helt ok, men jag är något skeptisk mot helfabrikaten... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu