Towe Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Det blev en omelett med grön paprika, tomat och Thaibasilika till frukost Glömde ju att det är skinka i oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Käkade vi i går kväll (bilderna är från ett annat tillfälle) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Grillad fläskarré med klyftpotasis sås och grönsaker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Äppelspåns ? låter intressant, vad blir det för smak? av det ? jag har körsbärsstubbar ligger här på tork, man kanske ska ta reda på spånet när jag kapar upp dom Absolut Husse. Spåna upp bitarna till ungefär en tummes storlek, och torka inomhus till dom e kruttorra. När du ska använda dom så lägg bitarna i vatten en timme innan (brukar räcka med 3-4 st. om du inte har en jätte grill) släng bitarna direkt på kolet å grilla sakta på svag värme med locket på. Jag lovar att du kommer att gilla smaken. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Inga märkvärdiheter När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Glömde ju att det är skinka i oxå De förstår vi gumman.Du kann säkert fixa perfekt käk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Inga märkvärdiheter Var det frukosten ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Inga märkvärdiheter Gourmetfrukost Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Idag blir det sill & färskpotäter! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 De förstår vi gumman.Du kann säkert fixa perfekt käk det blev riktigt gott, hörru snart smäller det i Vinterviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 mmmmmm Äppelspåns smooked laxfile, färskpärer samt en basilika äppel creme fraise /Enis Latoxe du kan väl köra över potatisen med en borste , så hade det varit fullbordat he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Idag blir det sill & färskpotäter! Håll bara ine me brakskitarna inför Kantarelen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 borjes potatis skalar skola Ingen nämd...ingen glömd... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 borjes potatis skalar skola Ingen nämd...ingen glömd... Mvh. borje222 Underbart Börje du är fan i mig kung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 (ändrad) Jag investerade i sådan här manick till färskpotatisen så blir dom både sköljda och nästan skalfria För övrigt så kör jag med samma som Börje the King of Homemade food Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Ändrades Juni 2, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Nu är man aningen brydd!..Blir det så pass hyggligt väder så det är lönt att starta igång grillen? Köpte ett färdigt marinerat kött igår för enkelheten(+bra pris).Normalt används mestadels köttet till grytor men nu är det skivat och som sagt var marinerat så man får väl testa och grilla under tak och se vad det blir av det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 (ändrad) Nu är man aningen brydd!..Blir det så pass hyggligt väder så det är lönt att starta igång grillen? Köpte ett färdigt marinerat kött igår för enkelheten(+bra pris).Normalt används mestadels köttet till grytor men nu är det skivat och som sagt var marinerat så man får väl testa och grilla under tak och se vad det blir av det. Förstår inte vitsen med att köpa färdigmarinerat kött , blir ju bara torrt av marinaden ,saltet drar ur vätskan ur köttet Ändrades Juni 2, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 bratwurst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Idag blev det pasta med grön curry, var ute på shopping på Central airport i Chiang mai och vi såg en stor bild på pasta rätten. När vi kom hem så tillagades rätten hemma, gott gott. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Sallad på couscous, linser, grönsaker, melon och kräftstjärtar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Det var nog första gången på mången år jag köpte färdig marinerad mest skrajsen för bakterie kulturen som kan frodas inne i förpackningen. Denna gång valde jag att bortse från det och om jag inte blir sjuk så får mina grannar äta det lite senare ikväll. Kan bara säga att besviken blev jag inte utan det var väldigt mört. Testlagade det med potatismos och egen vitlökssmör.Jäkligt gott var det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Idag här jag kokat ärtsoppa! Med mycket fläsklägg. Frugan tittar misstänksamt på sörjan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Idag här jag kokat ärtsoppa! Med mycket fläsklägg. Frugan tittar misstänksamt på sörjan.. Vi hade Ärtsoppsfest för ett antal år sedan, och polaren (som e kock) gjorde en egen variant. Han kallade den fransk ärtsoppa, den innehöll förutom de sedvanliga ingredienserna även en flaska konjak... Gott som f-n. Det va en väldigt trevlig fest... Ja jo tills dagen efter, saaatan va Punch fastnar i parkettgolv... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Helt enkelt . Lite Salsicca el lemone, lite bacon, färsk penne, en vit grundsås toppad med västerbottenost. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Eftersom FF ska undvika stekt mat o fett, undrar vad frugan bjuder på idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu