Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Champinjonsoppa med stekta baconbitar ihop med en ostsmörgås. Soppor är underskattat. Det äter jag alldeles för sällan. Tillsammans med nåt gott bröd är det riktigt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 idag gjorde frugan makrill i ugn thaistyle, förutom makrill var det salladslök, selleri, ingefära, spansk peppar, salladskål, kycklingbuljong,vit soya, kinesisk soya, vipeppar, sesamolja o lite socker. på med folie o in i ugnen i ett vattenbad. ps när jag frågade hur länge det skulle stå i ugnen svarade hon"tills det är färdigt" jättegott blev det i allafall!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Potatis & skinka med mimosasallad. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 29, 2012 Dela Inlagd Maj 29, 2012 Till frukost idag blev det nybakade tekakor kaffe och nybakade kanelbullar som CNXLars kom över med. Det tackar vi för, smakade förträffligt. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 29, 2012 Dela Inlagd Maj 29, 2012 Lite amerikanskt slafs går alltid ner med fin utsikt //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 29, 2012 Dela Inlagd Maj 29, 2012 Lite amerikanskt slafs går alltid ner med fin utsikt //Broskan Bilder på utsikten hade inte skadat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 29, 2012 Dela Inlagd Maj 29, 2012 Finns i tråden dagens tjej "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 29, 2012 Dela Inlagd Maj 29, 2012 Kycklingskånk, benfri. Förgrillad och sedan stekt i olja och mycket smör. Mmmm. Den gula såsen är gurrysås. Den oranga såsen är cocktailsås. Kycklingen. Men vad är det här ? en till fågel ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 29, 2012 Dela Inlagd Maj 29, 2012 Träffade 2 snubbar som mer eller mindre(då var jag rätt mkt där) bott på krogen sedan minst 30 år .ngt slitna var dom.men åldern tar väl ut sin rätt he he Den ena av dom hade rekord varit där varje dag i 6 månader i sträck från dom öppna till dom stängde och pimpla bira Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Finns sina orginal där ... Sida vid sida med barnfamiljer m.fl. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 29, 2012 Dela Inlagd Maj 29, 2012 (ändrad) Dagens lagade varma mat blev en rätt som man bara fick drömma om i Thailand. En av mina 10 i topp favoriter och en av de rätter som jag växte upp med.. Leverfärs med potatismos och gräddsås. Sallad,lingonsylt och tunnbröd till. Detta är gudamat.. Ändrades Maj 29, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Maj 29, 2012 Dela Inlagd Maj 29, 2012 Dagens ret: En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Entrecote med råstekt potatis och pepparotsgrädde... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Gott slafs --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?4mvczq Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Idag blev det en fiskgryta med torsk,potatis,morot och curry. Blev ganska gott. Gjorde grytan för att jag inte hade lust att käka öra idag. Som damerna här hemma hade tänk äta till middag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Matjesill färskpotatis med gräslöksgräddfil.. Måltidsdryck var Kopparbergs svagdricka. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Idag blev det chilli con carne, med vitlöksbröd. Sam sip sam blir lycklig, inget ris i sikte... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Åt middag på stationen, Uppsala men trots hela konceptet med lite åt den fransk inspirerade matkonsten så ger jag dem bara 2.5 av 5 gafflar. Fläskkotletten/potatismoset och de rostade grönsakerna ser smarrigt ut om man läser menyn men smakerna gifter sig aldrig.En överarbetad rätt enligt mina smaklökar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Idag blev det chilli con carne, med vitlöksbröd. Sam sip sam blir lycklig, inget ris i sikte... Mvh. borje222 Härligt underbart Börje Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 30, 2012 Dela Inlagd Maj 30, 2012 Nä kjell låt restaurang stationen bara servera flytande öl, mat finns det bättre ställen för, varför inte prova Katalin på andra sidan spåren, utsökt kryddstark mat utan en massa fjant. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Idag fick man den äran att avsmaka en väldans go hemlagad leverpastej till frukost,smaskens det var ett tag sedan. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Matjesill färskpotatis med gräslöksgräddfil.. Måltidsdryck var Kopparbergs svagdricka. Oj vad jag längtar efter det inte ätit det på fem år och när det är midsommar så är längtan som störst. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 (ändrad) Kampra Special Mums! Ändrades Maj 31, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Tom Yung kung nudlar.Min favvo. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 Kampra Special Mums! 15 spänn, har du verkligen råd med så fina måltider Svampen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 31, 2012 Dela Inlagd Maj 31, 2012 15 spänn, har du verkligen råd med så fina måltider Svampen Mvh BBJ 20:- me Dricka blir bättre till Kvällningen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu