M33 Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Lite kött, potatis och kantareller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Mors dag idag så det blev lite efterrätt också Glass med jordgubbar och vispgrädde Var och käkade på Pitchers i Uppsala igår och är det någon som vill äta en suverän räkmacka så är det där Kameran låg bredvid tallriken men hungern var större så jag glömde helt enkelt att ta en bild Ligger på Påvels gränd och jag har käkat där fler gånger, stället kan rekommenderas “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Hummersoppa Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Helgrillad baconlindad fläskfilé med färskpotatis till detta svarta bönor, körbärstomater som bakats i ugn med persilja och ädelost samt cottage chees med tryffeloja och finhackad basilika. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Inte dagens mat. Det var förra året detta förtärdes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Per i Den stora matresan inspirerade mig att göra mig en chokladkopp med några ostmackor.Kändes som det var för länge sedan sist. Kul att se några bekanta i programmet.Det goda välhängda köttet från Åloppets gårdsbutik som ligger några minuters bilväg från mig. Bröd mor har man ju också träffat många gånger. Hon finns förresten att träffa på marknaden vid stationen i Uppsala på fredagar med goda bröd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 När såg du det programmet Kjell? Idag eller? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 idag blev det grillad fläskfilé färskpotatis tsatsiki o lite sallad. till efterrätt persikor o en god vaniljglass! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Tyvärr har husse med mopedande vänner fått problem med 1 moppe så inget besök denna dag. Hade faktiskt förberett en liten lunch överraskning för besökarna... Chorizo med smörslungad salt potatis//broccoli med fetaost sallad till men det får bli en annan gång i stället,husse Vad fan gör man med 1 krånglande moppe, fixar så den fick service i bälinge, och förarn fick sjuss till svärmor och sen glömmer den fan bilnyckeln på 1 fungerande moppe, så svårrmorrr fick åka t hammarskog för att genskjuta oss för en jäkla bilnyckel, ja jaja ja vilken jäkla kul dag vi haft å ett sjujäkla fint moppeväder, nu har vi druckit upp tanta i järvsös lådvin också så då mår man ännu värre Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 27, 2012 Dela Inlagd Maj 27, 2012 Till middag blev det rullad pippi-fågel med bakad potatis. Efter ca. 3 tim. Lite lax från Valbo Blev lite mat som avnjöts på altan Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Nostalgi nu sitter jag på hjälmaren med en wallenbergare Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Nostalgi nu sitter jag på hjälmaren med en wallenbergare Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Hade varit gott med wallenbergare också men det fick bli resterna från gårdagens chorizo med stekt potatis och sallad.Inget att hetsa upp sig för men för en korv älskare så duger det bra.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Arabisk Wiener sausage i Khao lak Eminent Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Eftersom det är helgdag idag annandag pingst så tar vi en bakelse också Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 I dag käkade Lars-Rune en kebabtallrik.. Halal tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Eftersom det är helgdag idag annandag pingst så tar vi en bakelse också Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Skillnad på kungar och fattighjon. Här fick man skrapa ihop det som fanns och sno ihop en bondomelett /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Skillnad på kungar och fattighjon. Här fick man skrapa ihop det som fanns och sno ihop en bondomelett /Enis Det är inte fy skam Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 I dag käkade Lars-Rune en kebabtallrik.. Halal tror jag Var är såsen? Eller bantar du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Var är såsen? Eller bantar du Såsen hälldes på efter att bilden togs.. Banta??? Väger ju bara en bit över 100 kg med kläder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 (ändrad) Nostalgi nu sitter jag på hjälmaren med en wallenbergare Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Där var man i fredags .. igen .. Ändrades Maj 28, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Champinjonsoppa med stekta baconbitar ihop med en ostsmörgås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Där var man i fredags .. igen .. Träffade 2 snubbar som mer eller mindre(då var jag rätt mkt där) bott på krogen sedan minst 30 år .ngt slitna var dom.men åldern tar väl ut sin rätt he he Den ena av dom hade rekord varit där varje dag i 6 månader i sträck från dom öppna till dom stängde och pimpla bira Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Där var man i fredags .. igen .. Träffade 2 snubbar som mer eller mindre(då var jag rätt mkt där) bott på krogen sedan minst 30 år .ngt slitna var dom.men åldern tar väl ut sin rätt he he Den ena av dom hade rekord varit där varje dag i 6 månader i sträck från dom öppna till dom stängde och pimpla bira Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 28, 2012 Dela Inlagd Maj 28, 2012 Idag var det inga konstigheter, spagetti med köttfärssås, blev även några matlådor till veckan. "barnmat" Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu