Enis Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Smaskens .. stuvad spenat? ...det blav jag sugen på allafall när jag såg bilden...mmm "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Här blev det bara Sibylla idag...tämk om det endock varit Siambylla "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 slängde du kameran eller55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 112 NOK för en Margeritha!! Tänk att när jag var barn reste vi 55 km till det landet för att handla matvaror varannan helg för att det var så billigt. /mvh Då är det en liten. Tror att en större pizza kostar runt 240 NOK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 fin avatar buzzen Tack Clion. stuvad spenat? ...det blav jag sugen på allafall när jag såg bilden...mmm Japps.. Finns färdig fryst stuvad spenat man bara värmer på i mikron i 3 minuter. 2 kg för 40 spänn (ca 160 baht). Helt perfekt. Likaså blandade grönsaker med svamp.. 2 kg 120 baht. Steks i ca 5 minuter. Laxbiten stektes i 10 minuter. Allt som allt tog det ca 15 minuter att fixa middan. Hur bra som helst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 31, 2010 Dela Inlagd Mars 31, 2010 Sommar.Sommar...Sommar .. nä inte riktigt men böckling, färskpotatis och dillmajonäs blev det idag. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 31, 2010 Dela Inlagd Mars 31, 2010 Lunch: Kai Palo. Middag: Kha pao Gai ... Arroy mak mak. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Mars 31, 2010 Dela Inlagd Mars 31, 2010 Mja, idag kalasade jag på gås, så kallad smörgås. Smörige Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 31, 2010 Dela Inlagd Mars 31, 2010 Bruna bönor m stekt fläsk. Gott gott, men har ju en viss nackdel i gasform. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Mars 31, 2010 Dela Inlagd Mars 31, 2010 Idag blev det stekt koriander strömming, med en hemlagad specialmos. Tyvärr blev det ingen bild på rätten. Men jag kan delge forumet receptet på potatismoset. Koka delad potatis till önskad konsistens, låt rinna av i ett durkslag. Värm grädde och en stor klick smör i kokgrytan. Klipp i önskad mängd dill. Pressa sen potatisen ner i grytan och rör om. Tillsätt peppar och salt efter smak. Serveras lämpligen med rårörda lingon eller lingonsylt. Det går garanterat hem hos både thai och svennisar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 1, 2010 Dela Inlagd April 1, 2010 (ändrad) I dag blev frugan och jag bjudna till Sten på flaggan och Deng på middag. Förrätten tackade vi nej till men frun åt som vanligt köttbullar med mos och jag fick en jätteportion raggmunkar med stekt fläsk, supergott !! Efterrätten hoppade vi åxå över men kaffe och konjak samt en rakkabajsare efteråt tackade man inte nej till. Tack Sten och Deng. Fritz och Joy. Ändrades April 1, 2010 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 1, 2010 Dela Inlagd April 1, 2010 (ändrad) Tänkte lägga in några foton men klarar inte av det just nu. Skyller allt på Sten på Flaggan, hans konjak och rakkabajsare Fritz.. Ändrades April 1, 2010 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 (ändrad) I Dag blir det mest dryckjomm Undrar vad Enis har för överraskning Eller bantar herrn i dag Ändrades April 3, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 Här blev det en..... Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 kokt lax till lunch ... snart skall det bli sill och nubbe samt äggmålning "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 Påskbuffé på hotell Aveny, Soi Wellcome Jomtien. Jättegott som vanligt hos Björn på Aveny. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 Påsken till ära kokte jag lite soppa på ansjovis. Soppige Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Trött på påskmat fick det bli falukorv med stuvade morötter. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Till lamai64:s ära pyttipanna med rödbetor och ägg mums.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Till lamai64:s ära pyttipanna med rödbetor och ägg mums.Mvh Måne Ärade Lamai i går Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Kan tro det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 4, 2010 Dela Inlagd April 4, 2010 Ärade Lamai i går Var det den gräddstuvade pytten på Big Horn som jag åt så var den helt suverän. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 Tja. Bidde en Todman pla, en Laab Moo och en Pad thai Kung från : http://www.thairung.se/index.php Efterrätt: favorit i repris. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 (ändrad) 555555 dubbla burkar ja det får inte missas nåt men maredsons ölen va inge för mina smak lökar Ändrades April 9, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 9, 2010 Dela Inlagd April 9, 2010 (ändrad) 555555 dubbla burkar ja det får inte missas nåt men maredsons ölen va inge för mina smak lökar Hej Clion. Jo kör med den minimala bärbara för närvarande. Med påkopplad DVD och extra hårddisk och en liten snålskärm passar den som stationär och kopplar man från den går den in i safeboxarna i Thailand. Maredsous är återjäst i flaskan, som ger den lite bitterbeska smaken. Själv gillar den som tusan. Öl ska smaka annars går det lika bra vatten. /mvh Ändrades April 9, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu