husse Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Kommer bild en annan dag, orkar inte fippla med bilder ikväll gonatt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Schh, idag åt jag mer av min rabarberpaj med god gräddglass men inte ord till, Poffa, schh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Ugnsgratinerad kassler med pressad potatis och kantarellsås Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Yakiniku på Dragons Sushi Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Rotmos och fläsklägg med både edvins senap och ljus dijon had frugan fixat till mig idag Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Idag blev det grillad lax, baconrullad sparris och majs till det en god citronsås och ris. mums! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 23, 2012 Dela Inlagd Maj 23, 2012 Lite kvällsvickning blev det, lättlagad men helt okey.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 testade en ny frukost precis, omelett på äggvitor med röda och gula paprikabitar och lite skinka i, mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 (ändrad) Jag vet inte vad som hände igår kväll, blev bara tvärtrött när jag grejade med bilderna från gårdagen. men här kommer dom samtidigt som jag började med kvällens mat, Lynn är på barnbarnens dagisavslutningsfest så hon kommer lite senare. Det blev ju lite festmat i gårkväll, en stororder kom in, så när den är klar, behöver jag inte göra mer i år. Förätten: En bild till Nu håller tydligen datorn på å kackar ihop helt, jag är inte klar med inlägget Får väl vänta till jag laddat upp bilderna innan den tycker inlägget är klart... Potatisgratäng i långa banor att frysa in, så det finns klart tills nästa gång Och lite oxfile från tyskland blev det idag Herr Chang den fyrbente verkar nöjd efter att ha tiggt till sig några senor Sådär på kvällens mat, just nu håller jag på med att temperera smöret för att blanda i vitlök och persilja, med det kommer senare. Ändrades Maj 24, 2012 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Ser jättegott ut, skicka hit med posten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 Laab Moo: Inte just min favorit.. En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 24, 2012 Dela Inlagd Maj 24, 2012 (ändrad) Så då kör vi ikapp med dagens mat, Helgrillad kyckling med aromsmör. Aromsmör är smör med persilja och vitlök, och enligt recepetet ska det vara citron i också, men hoppa över den sure så blir det riktigt gott. Här en bild på aromsmöret och grönsalladen Vadi helvete är det med forumet, ska man bara få lägga in en bild sen tror datajäveln man är klar och skickar filen, sen får man gå in och ändra å tjafsa... Pippin ligger å svettas på grillen förbannade datorjävel, karmajägarana kan dra åt pepparn för nu är det skit, jag ger upp med resten av bilderna katten luktar 3:e gången på blommorna för 3E gången för 3:e gången för 3:e gången få se om det går att lägga upp nån mer bild, elöler om man ska jävlas med den också 1 gång nej 2:a gången 3:e gången tyvvär det blir mitt sista matreportage kan inte fan hålla på å tjafsa på det här viset Ändrades Maj 24, 2012 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Vart bakad potatis & räkröra igår lite rester kvar smakade bra på en brödbit till kaffet idag ! Mums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Igår blev det pytt med fläskfile och färskpotatis. Färskpotatisen gör maten vädigt mycket godare. Besticken jag har fick jag av min ex svärfarsa när vi var i Saudi arabien. Han jobbade på Lockheed som mekaniker. Så han fick en del saker av Saudia när han gjorde jobb åt dom. Dålig bild men man kan se loggan om man tittar noga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Köttebullemacka till frukost. Helfabrikat allting, men gott ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Torsk i ugnsfolie, med gul paprika, cocktailtomater, purjolök lite olja och citronpeppar serverat med en sallad och babyspenatblad och vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Idag blev det grillbuffé på Goda Samvetet Mycké godis på buffébordet var det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Lars-Rune njuter på balkongen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Häromdagen åt jag ju thailändskt i Kina, veckan innan kinesiskt i Korea och veckan innan det Kebab och Pizza i Sverige så varför inte fortsätta på det temat och köra lite japanskt i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Ja det där verkar inte helt fel Atom, men hur länge orkar du med ditt rännande? Hur många gånger vaknar du på morgonen utan att ha en aning om var du är? Ta inte detta som kritik, jag e lite avvis, men anar även att det har fler baksidor än att vara borta från familjen... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 (ändrad) Ja det där verkar inte helt fel Atom, men hur länge orkar du med ditt rännande? Hur många gånger vaknar du på morgonen utan att hta en aning om var du är? Ta inte detta som kritik, jag e lite avvis, men anar även att det har fler baksidor än att vara borta från familjen... Ingen fara. Mitt jobb har många baksidor men också många fördelar, ibland vill man bara lägga av och ibland skattar man sig lycklig; ungefär som de flesta andra jobb antar jag. Det är långt ifrån något idealt jobb men till skillnad från många andra så kan jag ju byta jobb men trots det så stannar jag kvar så jag ska inte klaga. För att det ska bli lite anknytning till Mat och Dryck så visar jag ett matställe utanför Taiyuan som jag besökt ett flertal tillfällen, det är inte alltid lyx och flärd att vara expat Ändrades Maj 25, 2012 av Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Yippie..Första middagen ute på altanen för året..vilket sommarväder..kan inte bli bättre. Idag Grillad kyckling med ljummen färsk potatis sallad och inte att förglömma ett stort glas rött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Dagens grill och clirr "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 (ändrad) Sommar Sommar Sommar & sol med rabarberpaj & en liten kaffesvätt dä ä livskvalitè !!!! Ändrades Maj 25, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Maj 25, 2012 Dela Inlagd Maj 25, 2012 Gan Ga ri Gai: En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu