rolba Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Blev som vanligt ett par mackor I morse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Lutar år skörbjugg. Får bli grötfrukost snarast. Salami och Västerbotten på dagens mackor framför coronatv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Fish and chips på OT till lunch.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 En av stans rikaste fattigpensionärer ringde igår. Hallå, jag är på ICA. De har revbensspjäll för 12:-/kg, ska du ha ett par pack? Ok, men då får du leverera sa jag. Kokade på ett pack igår som fick gotta sig i buljiongen över natten. Hamnade på grillen nu på eftermiddagen. Ser lite tunnt ut med bara spjäll men kör man LCHF så gör man. Wtf, lite chilibea från von Lidl kan väl inte skada. Kolossalt gott. Risk för att det blir rester hela helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Regnbågslax i folie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Lyxmiddag på fredagskvällen trött, törstig mest [emoji57][emoji4][emoji3060]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Om Gud den allsmäktige hade orkat sig ner till Majorna och sagt till mig: -"Köttis, du får härmed välja en maträtt som du får äta i resten av ditt liv och inget annat. Vad blir det?"........ Hade varit tufft att avstå från så mycket gott som finns att äta men hade jag blivit tvungen till detta valet, så hade förmodligen valet blivit Lasagne........ En riktigt bra är så gott att man nästan blir förbannad........... Å idag blev den precis så god som man önskade........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 27 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Om Gud den allsmäktige hade orkat sig ner till Majorna Du får nog harva dig upp till Tavelsjö själv, inte troligt han åker syd om Njurundabommen o onödan.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Gaeng keow wan gai (kycklinggryta med grön curry, aubergine och thaibasilika) .. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 grillad fläskkarré enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Dagens tilltugg till corona TV. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Nu är mästerkocken i farten! Frågan är vilka kryddor jag skall ha? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Blir kalvschitzel idag😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 (ändrad) förrätt hämtade pizzadeg hos lokala pizzerian, blev thaigodis med kondenserad mjölk varmrätt Blini efterätt pannkaka enis Ändrades April 25, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Gårdagens middag Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Dagens lurre. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 22 minuter sedan, skrev IsaanWarrior: Gårdagens middag Sedärja extra nyttig med potatis och grönt också 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Blir kalvschitzel idag😋 Tror du att du blir mätt ? Kanske en till 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 17 minuter sedan, skrev goli006: Tror du att du blir mätt ? Kanske en till 😉 Har en kalvfile till i frysen för säkerhets skull 😜 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Rester, starkt och fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 4 timmar sedan, skrev audirs2: Nu är mästerkocken i farten! Frågan är vilka kryddor jag skall ha? Ett löskokt och ett hårdkokt ägg.. fantastisk simultanförmåga! 😆😉👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Rester. Gick ner med fjolårets sista finöl. Inte ens utgånget datum. Man börjar bli hård på ölen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 41 minuter sedan, skrev ellim63: Ett löskokt och ett hårdkokt ägg.. fantastisk simultanförmåga! 😆😉👍 Kokat i 15 minuter och fortfarande hårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Ramadan godis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Nu i dessa tider är det bäst att vara återhållsam. Châteauneuf-du-Ramlösa med tournedos falukörv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu