Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 En Chao Chao till Middag Vad hände med korven?? Jaja, jag ska ta mig ett par korvar lite senare, Andersson & Tillman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Öppnade precis kylskåpet och insåg att jag inte hade en öl hemma Så frågan är om man ska gå på spriten istället Jakten på yrsel har ingen lag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Vad hände med korven? ? Jaja, jag ska ta mig ett par korvar lite senare, Andersson & Tillman Ingen körv idag, Måste variera lite.. Andersson & Tillman Mån-Tis-Ons-Tor-fre.. Lör-Sön Pizza.. Annars är risken stor att gå ner i vikt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Fjärilskotlett med mammas kantareller och creme fraischesås med saffran och rosepeppar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 efter detta skönt med siesta Inte illa alls Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 dagens favorit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 dagens favorit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuai Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 En äkta italiensk risotto med färsk sparris och färska räkor! Livet är en resa, lev mera! Frihet det ger man och ansvar det tar man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Efter en hård dag ute på tomten så blir det några korvar och soffan nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 En mustig gryta till middag Lite sött efterpå "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Nua Pat Nam man hoy En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Kött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 (ändrad) Kött! Nää detta är inget kött Ändrades Maj 19, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Nää detta är inget kött Nää detta är inget kött Bajsmacka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Amerikan Breakfast Ala Burmesisk Maid.. Ljuvligt gott.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 God proteinkälla, passar som drinktilltugg, frukost, mellanmål.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 tanten är i templet sen 3 dar och kommer hem idag så nu får jag kamma till mig.slut nu på webcamfria helgen. har levt mest på vätskebaserat men nu var jag tvungen o ta en nyttigare bild att visa upp. får väl se när man åker tillbaks om 6mån hur reaktionen är.. darling why you up 5kg and you eat only ponlamai.. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Bakfyllebrunch i stugan, Fish & Chips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Bakfyllebrunch i stugan, Fish & Chips. Ser jäkligt gott ut. Trots "Fish & Chips." Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Sukiyakilunch på MK.. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?041idf "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Det blev en gammal klasiker, enda tråkiga att det tar 2 timmar att fixa maten.. Men gott o billigt är det. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Det blev se lunch / förrätt till vad som skall komma. Morot "pok- pok", (somtam). En ny påse med chilli fick öppnas, ( Odin funderade om jag åt stark mat...nu vet du. ) Behöver nog inte klämma allt för länge på toa i morgon... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 (ändrad) Vart på en trevlig bilutställning Tjolöholm Clasic Motor sen fick det bli en köttabit på Gollden Days Ändrades Maj 20, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 idag gjorde frugan en av mina favoriter när det gäller thaislafs nämligen nua nam tok. jättegott!!! (varje gång jag äter detta tänker jag på att bada: moo tok nam) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 20, 2012 Dela Inlagd Maj 20, 2012 Slottstek på götlunda värdshus Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu