Soengsang Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 6 minuter sedan, skrev Knasen: Nudelsoppa heter det va? 🤣 Vart är @Atom när han behövs som bäst? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 14 minuter sedan, skrev Knasen: Har febern släppt? Ja, febern har släppt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 (ändrad) 23 minutes ago, Soengsang said: Vart är @Atom när han behövs som bäst? Jag har stängt av mig själv för att sona mina översittarfasoner och för att ge Nemo och hans gelikar chans att komma till tals, så kan inte ge någon längre utläggning. Om alla maträtter som ligger i någon form av vätska ska kallas soppa; ja då åt Knasen nudelsoppa. Jag vill då också informera att jag idag åt havregrynsgrötssoppa och dottern cornflakessoppa till frukost😉 Ändrades April 13, 2020 av Atom Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Mankan: Svänger ihop lite lunch Tonfisk? Frugan brukar använda mört, id eller någon annan delikatessfisk 😂 enis Ändrades April 13, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 (ändrad) 36 minuter sedan, skrev Knasen: Nudelsoppa heter det va? 🤣 29 minuter sedan, skrev Soengsang: Vart är @Atom när han behövs som bäst? 9 minuter sedan, skrev Atom: Jag har stängt av mig själv för att sona mina översittarfasoner och för att ge Nemo och hans gelikar chans att komma till tals, så kan inte ge någon längre utläggning. Om alla maträtter som ligger i någon form av vätska ska kallas soppa; ja då åt Knasen nudelsoppa. Jag vill då också informera att jag idag åt havregrynsgrötssoppa och dottern cornflakessoppa till frukost😉 Helt fel !!! Folk som är inne eller åtminstone tror att de är inne säger Raaaaamen tycker det är jätte märkvärdigt och himlar med ögonen någon annan soppa existerar inte enis Ändrades April 13, 2020 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 (ändrad) Frugans friterade bananer🙂 Med fuskgrädde 😉 Ändrades April 13, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Blev våfflor till middag. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 1 timme sedan, skrev Enis: Tonfisk? Frugan brukar använda mört, id eller någon annan delikatessfisk 😂 enis Makrill är det som gäller här Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 1 timme sedan, skrev Towe: Blev våfflor till middag. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Men inte den våfflan..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Men inte den våfflan.....Nope, ärligt stulen bilden från Google. [emoji1787][emoji1787]Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Precis nyss, skrev Towe: Nope, ärligt stulen bilden från Google. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Aĺa BTT? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Aĺa BTT?Förolämpa mig icke.....vill du ha en bild får du vänta tills den kommer ut i morgon [emoji1787]Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 7 minuter sedan, skrev Towe: Nope, ärligt stulen bilden från Google. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Jag vet, laddade ned samma bild häromdagen för att visa Filipin-kocken hur det ska se ut🤣🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Idag lite rester och frysinventering.Blev stekt potatis med pulled pork från frysen.Lite grönt till det.Skickat från min iPad med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Jag vet, laddade ned samma bild häromdagen för att visa Filipin-kocken hur det ska se ut[emoji1787][emoji1787]Haha var så hungrig så jag glömde bort. Fick fuska lite[emoji23]Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Då kom påsken ikapp. I och med de kungliga prinskorvarnas frånvaro fick bli knegarkorv. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Överbliven oxfilé från igår fick nytt liv med pasta & pesto. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 4 timmar sedan, skrev Atom: Jag har stängt av mig själv för att sona mina översittarfasoner och för att ge Nemo och hans gelikar chans att komma till tals, så kan inte ge någon längre utläggning. Om alla maträtter som ligger i någon form av vätska ska kallas soppa; ja då åt Knasen nudelsoppa. Jag vill då också informera att jag idag åt havregrynsgrötssoppa och dottern cornflakessoppa till frukost😉 Kan man säga att man tankar bilen med soppa?😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Junior beställde kyckling idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 (ändrad) Dagens korvporr. Toppades med hemvevad majonäsgurka. Gick ner utan snaps. Ändrades April 13, 2020 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev rolba: Dagens korvporr. Toppades med hemvevad majonäsgurka. Ojojoj, nu kommer du dels få bannor om att det heter gurkmajonnäs och inte majonnäsgurka samt att du stavat fel då det ska vara 2 n i majonnäs. Vänta bara tills @hamnoi kastar sig över dig som ett rovdjur 😂 Ändrades April 13, 2020 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 3 minuter sedan, skrev Knasen: Ojojoj, nu kommer du dels få bannor om att det heter gurkmajonnäs och inte majonnäsgurka samt att du stavat fel då det ska vara 2 n i majonnäs. Vänta bara tills Hamnoi kastar sig över dig som ett rovdjur 😂 Stavningen skyller jag helt på autokorrekt. 😇 Eftersom jag vevat ihop smörjan själv så är det jag som bestämmer vad det heter. Det beror ju helt på i vilken ordning man vevar ner ingredienserna. Inget som lillpicken har någon koll på.😉 Angående stavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 4 minuter sedan, skrev rolba: Stavningen skyller jag helt på autokorrekt. 😇 Eftersom jag vevat ihop smörjan själv så är det jag som bestämmer vad det heter. Det beror ju helt på i vilken ordning man vevar ner ingredienserna. Inget som lillpicken har någon koll på.😉 Angående stavning Lidl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu