rolba Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Ägg hör ju traditionsenligt påsken till. 😉 Dagens tilltugg till morgonnyheterna. Pågens längtan (som jag längtat) Perfekt kokta ägg Toppas med Svennes Kaviar och ICA räksallad. Onödigt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Lite fläskfilé blev gårdagens kvällsmat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Dagens frulle. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Lite gott & blandat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 3 timmar sedan, skrev rolba: Ägg hör ju traditionsenligt påsken till. 😉 Dagens tilltugg till morgonnyheterna. Pågens längtan (som jag längtat) Perfekt kokta ägg Toppas med Svennes Kaviar och ICA räksallad. Onödigt gott Ser gott ut! MEN man skivar inte äggen åt det hållet utan längs med. Då får man äggula i alla skivor. Glad påsk Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 16 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: En helt underbar köttfärs, bacon och potatisgratäng........😋 Fylld med purjolök, rödlök, vitlök , svamp toppad med wästerbottenost. Fantastiskt gott Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 10 minuter sedan, skrev PeterDahlin: Ser gott ut! MEN man skivar inte äggen åt det hållet utan längs med. Då får man äggula i alla skivor. Glad påsk Äggen är ju ändå bara bukfylla. Det är toppingen som gör det. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NorLyx Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 (ändrad) Go Middag Svarvade ihop en räkmacka. Fantastiskt gott Trevlig helg/NorLyx Ändrades April 12, 2020 av NorLyx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Bacon, stekt potatis, ägg och en öl till lunch [emoji39][emoji39][emoji39]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Kokade ihop en kräft/laxsoppa och den blev fantastisk god 😋😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Junior och jag hade inga lunch idéer , blev snabbkäk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Våga vägra påskmat! Inte en sillbit eller prinskorv på hela helgen. Nu kan man köpa bra restaurangkött som butikerna normalt inte har då de måste säljas ut pga något jävla virus. Här en fantastisk oxfilé med ett kryddsmör som gör att jag kommer att kunna få en pudel att få rakt hår genom att andas på den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Idag tog frugan fram kycklingtassar där skinnet vändes ut och in, kryddades och pankofriterades.. Sweet chilisås serverades till, fantastiskt gott! Sen blev favoritdottern inblandad, det bakades banankaka.. Blir gott till kvällsfikat! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Hemgjord smörgåstårta Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Ikväll blev det torskgratäng Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 12, 2020 Dela Inlagd April 12, 2020 Lax, romsås och pressad potatis Blev en liten ölprovning först Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Svänger ihop lite lunch Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 1 minut sedan, skrev Mankan: Svänger ihop lite lunch Kycklingfötter går inte av för hackor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Frukostmackor med längdskivat ägg idag. Leverpastejen är dock skuren på tvären. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 1 minut sedan, skrev rolba: Frukostmackor med längdskivat ägg idag. Leverpastejen är dock skuren på tvären. Perfekt kokade ägg där, exakt som de ska vara! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 1 minut sedan, skrev Soengsang: Perfekt kokade ägg där, exakt som de ska vara! Självklart, jag har ju gjort det själv.😇😎🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 2-3 dagar till i karantän, men det går ingen nöd på mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 19 minuter sedan, skrev MickeN: 2-3 dagar till i karantän, men det går ingen nöd på mig. Har febern släppt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 13, 2020 Dela Inlagd April 13, 2020 Nudelsoppa heter det va? 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu