IsaanWarrior Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Åt precis en mosbricka tillagad utav Thorsten Flink, den skulle gjort Nisse Erik Johansson i aik grön utav avund.tyvärr ingen bild på mästervärket, men den får 4,5 sibyllakorvar av 5. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Ser ju förbaskat trevligt ut det där!! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Idag blev en repris på stekt strömming och till efterrätt blev det spanska gubbar med glass och en liten gräddklick..mumsigt värre... . En annan har ju inga problem med vikten nu när frun befinner sig långt bort i Bangkok Blir hungrig nu. strömming en favorit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Ser ju förbaskat trevligt ut det där!! Kommer du förbi vinterviken den 16 juni så är de inte omöjligt att någon av dom flaskorna är med Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Kommer du förbi vinterviken den 16 juni så är de inte omöjligt att någon av dom flaskorna är med Det är ingen omöjlighet, du kan sätta upp mig & familjen min på "kommer kanske listan" Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Lugn nu Borgmästarn, det är ju en fredag nästa vecka också, som det ser ut idag så dyker vi upp Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Det är ingen omöjlighet, du kan sätta upp mig & familjen min på "kommer kanske listan" Ok.. fixar de direkt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Lugn nu Borgmästarn, det är ju en fredag nästa vecka också, som det ser ut idag så dyker vi upp Låter kanon de,, Som de ser ut just nu så är jag ledig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Låter kanon de,, Som de ser ut just nu så är jag ledig Hörru Junior du vet ju hur du mår efter alkoholintag... Granatäpple smakar ju inte såå jaala illa egentligen... Hehe Speed up son... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Hörru Junior du vet ju hur du mår efter alkoholintag... Granatäpple smakar ju inte såå jaala illa egentligen... Hehe Speed up son... Har kommit fram till att de blir lugnt idag också besöker jag glasbanken imorgon istället Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Har kommit fram till att de blir lugnt idag också besöker jag glasbanken imorgon istället Mmm klokt.. Jag tänkte besöka Gorocco i morgon för ett litet planeringsmöte... Å då vet ju både du och jag hur morgondagen kommer att sluta... Fast iofs. så har jag en jäkla massa jobb som måste slutföras, så kanske kan jag skylla på det.. Svar till tveksam 08... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Nu kommer resten av kvällens mat, ursäkta för kvaliten på första bilden. Monias fantaskiga hemgjorda glass måste också vara med.' FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Laxfile på saltbädd ugn med en syrlig sås rabarberpaj "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Stekt fläskkarré med sockerärtor och champinjoner, samt nykokta rödbetor med gräddsås som är smaksatt med lite god hickory barbecue sås. Nu är man mätt o belåten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Laxfile på saltbädd ugn med en syrlig sås rabarberpaj Receptet på den syrliga såsen tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Jag kom hem från arbetet rätt sent idag, frugan hade en ledig dag, grabben hade studiedag. Det första jag får höra...vad ska vi äta... Frugan hade förmodligen redan ätit 12 gånger...Och grabben är snart 17... - Vi har 2 kylskåp, och 2 frysar med råvaror, fixa...- Ok...men jag tränar ju, måste ha mycket av det ena och det andra... Han gjorde Burgare, smält ost, keso med en sallad. Han fotade själv. (borje222 Jr, produktion) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Pm: a mej ditt nummer Borje... Jag ska trakasera dej. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Fantasilöst tänker jag när man jämför med alla kreativa matkonstnärer som finns på MPR men havregrynsgröt med ägg/korv på rågbrödsmacka är iofs aldrig fel det heller.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 efter detta skönt med siesta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 efter detta skönt med siesta "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Grillat i solskensNerike! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 en stark tom yam med lax...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Handlarna i sverige måste vara dom smartaste, skär ut köttet i kotlettraden o kalla den fläskytterfile. Och vi nötter köper den o bjuder grannarna på skiten, dom är helnöjda.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 Får väl erkänna att det gick ner utan protester från magen.. Monias rosepepparsås gick också ner utan klagomål.. Efterrätten en svensk eller finsk klassiker, är aldrig fel.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Maj 19, 2012 Dela Inlagd Maj 19, 2012 En Chao Chao till Middag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu